کد خبر 258142
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروزه در آمادگی کامل هستند و هر تهدیدی را با آمادگی پاسخ می‌دهند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، امیر احمدرضا پوردستان روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ 71 مکانیزه پیاده مستقل ارتش در پادگان ابوذر شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروزه در آمادگی کامل هستند و هر تهدیدی را با آمادگی پاسخ می‌دهند.

پوردستان ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با استفاده از دانش بومی سلاح‌های پیشرفته‌ای تولید کرده‌اند و قوای نظامی ایران اسلامی در جهان قدرتمند است.

به گفته وی، تیپ 71 پیاده مکانیزه یکی از یگان‌هایی بود که براساس ضرورت‌های عملیاتی در طول دوران دفاع مقدس تشکیل شد و خدمات ارزشمندی ارائه داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: سرلشکر خلبان شهید شیرودی در پادگان ابوذر مستقر بود و از این نقطه به جنگ با دشمنان حرکت می‌کرد.

این فرمانده ارشد نظامی با قدردانی از زحمات علی جلیلیان‌پور فرمانده سابق تیپ 71 پیاده مکانیزه مستقل ارتش، عنوان کرد: بی‌شک این نیروی ارزشمند انقلاب تجارب خود را در اختیار ارتش قرار خواهد داد.

پوردستان در این مراسم ساسان مومنی فرمانده جدید تیپ 71 پیاده مکانیزه مستقل را یکی از افسرانی عنوان کرد که مدارج شغلی را با موفقیت طی کرده و با مدرک دکتری در سمت فرماندهی خدمت می‌کند.

در این مراسم از زحمات علی جلیلیان‌پور تقدیر و ساسان مومنی به‌عنوان فرمانده جدید تیپ 71 پیاده مکانیزه مستقل تعیین شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس