کد خبر 257906
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۵

انفجار خودروهای بمبگذاری شده در الانبار و درگیری نظامیان عراقی با تروریستها وابسته به دولت اسلامی عراق و شام در جنوب کرکوک از مهمترین اخبار امنیتی این کشور به شمار می رود.

 به گزارش مشرق، مهر به نقل از پایگاه المدی پرس نوشت: یک منبع وابسته به پلیس استان الانبار اعلام کرد: در اثر انفجار خودروی بمبگذاری شده در نزدیکی یک مرکز ایست بازرسی وابسته به پلیس عراق در منطقه الرطبه در 430 کیلومتری غرب الانبار یک نظامی کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

منابع عراقی همچنین اعلام کردند: انفجار دو خودروی بمبگذاری شده که از سوی دو عامل انتحاری هدایت می شد در مقابل مرکز پلیس در منطقه البهبهان در جرف الصخر در 60 کیلومتری شمال بابل سبب زخمی شدن سه نظامی عراقی شد.

یک منبع وابسته به پلیس عراق در استان کرکوک اعلام کرد: در اثر عملیات گسترده ارتش و پلیس عراق در مناطق وادی الخناجر و البرغلیه در65 کیلومتری جنوب کرکوک علیه تروریستهای وابسته به القاعده دو نفر از نظامیان و دو نفر از نیروهای دولت اسلامی عراق و شام زخمی شدند.

در اثر حمله افراد مسلح به نقطه ایست بازرسی پلیس عراق در الرطبه در غرب الانبار چهار پلیس عراقی کشته شدند.

منابع وابسته به وزارت کشور عراق اعلام کردند: در اثر انفجار بمب کنارجاده ای در نزدیکی روستای البوعیثه در منطقه الدوره در جنوب بغداد یکی از اعضای شورای بیداری عراق کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

در شرق بغداد نیز افراد مسلح یک پلیس عراق را به ضرب گلوله از پا درآوردند.

منابع نظامی عراقی از زخمی شدن پنج غیر نظامی در اثر انفجار بمب در منطقه الجهاد در جنوب غرب بغداد و یک نفر دیگر در منطقه الشعب در شمال شرق بغداد در اثر انفجار بمبی دیگر خبر دادند.

در منطقه عین الجحش در پنجاه کیلومتری جنوب موصل افراد مسلح دو نفر را کشتند و تعدادی دیگر را زخمی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس