کد خبر 25784
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۹

هفته‌نامه خبري- تحليلي «پنجره» در جديد‌ترين شماره خود در مطالبي ويژه، با عنوان «وعده صادق» به بررسي مواضع سيد حسن نصرالله و نفوذ وي در جهان اسلام پرداخته‌ است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز خبر حوزه، هفته‌نامه «پنجره» در هفتاد و هشتمين شماره خود در بخش بين‌الملل طي مطالب ويژه‌اي با عنوان «وعده صادق» به بررسي مواضع سيد حسن نصرالله در مورد وقايع لبنان و مقبوليت وي در ميان جهان اسلام به خصوص اعراب پرداخته است.

وعده صادق‌، خط مشي آينده را نصرالله مشخص کرد، از لبنان چه خبر؟ حرف آخر نصرالله، هوشياري نصرالله پازل آمريکا را به هم زده است، بمب اسرائيلي (دادگاه حريري در کلام حسن نصرالله) از جمله عناويني است که در مجله پنجره در رابطه با سيد حسن نصرالله آمده است.

در اين مجله در مطلبي با عنوان «وعده صادق‌» چنين مي‌خوانيم:

در سال‌هاي اخير براي مردم لبنان و به مرور مردم کل منطقه، سخنراني‌هاي سيد حسن نصرالله جايگاه خاصي پيدا کرد. «وعده صادق» لقبي است که به او داده شده زيرا که ثابت شده به تمام وعده‌هايش پايبند مانده است؛ از آزاد‌سازي جنوب لبنان تا آزادي اسراي کشورهاي مختلف عربي که سال‌ها در زندان‌ها رژيم صهيونيستي به سر برده‌اند، در بحث رويدادهاي اخير لبنان نيز، هر زمان که رخداد جديدي روي مي‌داد، توجه مردم به کلام سيد حسن نصرالله بود که با سخنانش، روشنگري کند.

سيدي که در چند سال اخير به دليل مسايل امنيتي در انظار عمومي ظاهر نمي‌شود و ويدئو کنفرانس‌هاي او در مناسبت‌هاي مختلف پخش مي‌شود.

وي به عنوان چهره‌اي فراجناحي و کاريزما، تلاش کرده است که با فتنه‌هايي که ريشه تاريخي دارد و به دنبال ايجاد تفرقه و بي‌ثباتي ميان فرقه‌هاي مختلف است، مبارزه کند، يکي از نمونه‌هاي بارز، زماني بود که مخالفين با توطئه‌‌اي تلاش کردند که حزب‌الله را به دام جنگ داخلي يا خلع سلاح بيندازند، اما تدبير نصرالله مانع از رخ دادن اين وضعيت شد و آنها نتوانستند تحصن مسالمت‌آميز هواداران حزب‌الله را به خشونت بکشانند.

نصرالله در حوادث مختلف و شرايط سخت اثبات کرده است که قدرت و قابليت بسيار بالايي در مديريت بحران داشته است، وي متخصص تبديل تهديد به فرصت است.

مرور تاريخ فقه از صدر اسلام تا امروز، ميل به فلسفه در طبقه متوسط در حال رشد است، محاربه در فقه اماميه و تکوين علوم انساني، تعداد ديگري از عناوين بخش‌هاي مختلف شماره جديد مجله «پنجره» به شمار مي‌رود.

هفتاد و هشتمين شماره مجله پنجره به صاحب امتيازي سجاد محمدي و مدير مسئولي علي‌رضا زاکاني در 68 صفحه به قيمت 1000 تومان منتشر شده‌است.

علاقمندان مي‌توانند اين مجله را از دکه‌هاي مطبوعاتي تهيه کرده و براي ارتباط با دفتر نشريه به نشاني تهران، صندوق پستي 313/13355 مکاتبه کرده و يا با شماره تلفن‌هاي 20و66570019 با پيش شماره 021 تماس بگيرند.

همچنين پايگاه اينترنتي مجله «پنجره» به نشاني www.panjerehweekly.com قابل دسترسي است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس