فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر لزوم افزایش توانمندیها و استفاده آنها در مسیر درست گفت: امروز مدیریت و فرماندهی به یک علم تبدیل شده و به هیچ عنوان سنتی نیست.

به گزارش مشرق، امیر دریادار حبیب ا... سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در در آئین تقدیر از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در منطقه یکم دریایی بندرعباس اظهار داشت: ما در حال حاضر در سطوح مختلف نظیر تعمیر و نگهداری، تجهیز یگانهای ساحلی، پروازی، سطحی، زیر سطحی، فرا منطقه ای و حتی در بحث بهداشت و درمان در مقایسه با سالهای گذشته بسیار توانمندتر شده ایم.

وی در خصوص طرح اشراف نیروهای مسلح گفت: اشراف به بحث تسلط فرماندهان و مدیران بر سازمانها می پردازد و میزان تسلط آنها که یک رابطه مستقیم با بهره وری و کنترل دارد را به بوته آزمایش می گذارد که بحمدالله نیروی دریایی ارتش در این مسیر حائز پیشرفت ها و رتبه های چشمگیری بوده است.

دریادار سیاری با تاکید بر لزوم توسعه و پیشرفت یگانهای نیروی دریایی ارتش در سند چشم انداز 1404، افزود: یگانها در مرحله اول ابتدا توانمندی و بالندگی را بشناسند و در پی افزایش آن باشند و در مرحله دوم معایب و نواقص را بشناسند و در جهت توسعه محاسن و رفع معایب گام بردارند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به اینکه باید ببینیم در زمینه های مختلف چه خلاقیتها و ابتکاراتی انجام شده، بیان داشت: امروزه مدیریت و فرماندهی کردن علمی است و سنتی نیست.

در ادامه این مراسم دریاداردوم آزاد با اشاره به پیشرفت نیروی دریایی در همه مقاطع، گفت: همه کارکنان با توکل به خدا و نگاه فرمانده معظم کل قوا، سخت کوشی، پشتکار، اطاعت پذیری، صبوری و شکیبایی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی اضافه کرد: اگر امروز نیروی دریایی در سطح دنیا مطرح است به خاطر ایمان، ولایت مداری و همت نیروهای قسم خورده ماست.

در ابتدای این مراسم نیز دبیر اجرایی مالک اشتر نیروی دریایی ارتش از روند پیشرفت این نیرو در سال 92 پرداخت و از رشد 30 درصدی این نیرو نسبت به سال قبل خبر داد.

گفتنی است در پایان طی حکمی ناخدا یکم اسماعیلیان به عنوان فرمانده هوادریا نیروی دریایی ارتش منصوب و از زحمات دریاداردوم نیری فرمانده سابق این فرماندهی قدردانی شد و همچنین از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس