کد خبر 254702
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳

مدیرعامل سازمان نوسازی و پشتیبانی بالگردهای ایران با بیان اینکه ایران نخستین کشور دنیا در زمینه تنوع بالگردی با 13 نوع مختلف است، گفت: در شرایط کنونی برخی تا 16 میلیون دلار نیز برای بالگردهای ایرانی هزینه می‌کنند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، ظهر امروز چهاردهمین سمینار ملی مهندسی سطح در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این مراسم امیر خلبان محمد احمدآبادی مدیر عامل سازمان نوسازی و پشتیبانی بالگردهای ایران با بیان اینکه شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران کار خود را در سال 1350 آغاز کرد افزود: این شرکت تاکنون 35 بالگرد ساخته و 70 درصد بالگردهای خلیج فارس ساخت این شرکت است.

مدیر عامل سازمان نوسازی و پشتیبانی بالگردهای ایران افزود: شرکت بالگردهای ایران که یکی از شرکت‌های بزرگ در کشور است تولید کننده بهترین بالگردها از نظر فناوری است و توانسته از نظر ارتباطی، اطلاعاتی و فناوری ارتباط خوبی را با دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار کند.

وی با تاکید بر اینکه ایران نخستین کشور دنیا در زمینه تنوع بالگردی با 13 نوع مختلف است، ادامه داد: در شرایط کنونی برخی تا 16 میلیون دلار نیز برای بالگردهای ایرانی هزینه می‌کنند.

احمدآبادی با تاکید بر اینکه مهندسی سطح در فناوری ساخت و نگهداری بالگرد کاربرد بسیاری دارد، تصریح کرد: این شرکت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مرتبط با کار خود استقبال خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    0 0
    چی؟؟؟؟؟ شرکت sikorsky آمریکا خودش به تنهایی 200 مدل بالگرد تولید می کنه
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    0 0
    خود گويي خود خندي
  • ناشناس ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    باعث تاسف است که هنوز برخی مسئولین نمیدونند که نباید تو همه زمینه ها اظهار نظر نکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس