کد خبر 25373
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۳

در ادامه دور سوم سفرهاي استاني و همزمان با هشتاد و پنجمين سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به استان گيلان ، 16 عضو کابينه به شهرها و مناطق مختلف اين استان سفر مي‌کنند.

به گزارش مشرق به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، همزمان با آغاز دور سوم سفر استاني هيئت دولت به استان گيلان، 16 نفر از اعضاي دولت از (روز يکشنبه 3 بهمن) با سفر به شهرهاي مختلف استان، با بررسي روند پيشرفت مصوبات دور اول و دوم سفرهاي استاني دولت‌هاي نهم و دهم، مشکلات، کمبودها و راه‌هاي تسريع در روند اجراي مصوبات را در مناطق مختلف استان پيگيري خواهند کرد.

در اين سفر مصطفي محمد‌نجار‌ وزير کشور در شهرستان رشت و وحيد دستجردي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در شهرستان آستانه اشرفيه و مجيد نامجو‌ وزير نيرو در شهرستان شفت حضور مي‌يابند و در جريان مسائل و مشکلات اين شهرستان‌ها قرار خواهند گرفت.

بر اين اساس، مهدي غضنفري‌ وزير بازرگاني، حميد بهبهاني‌ وزير راه و ترابري، صادق خليليان‌ وزير جهاد کشاورزي و وحيدي وزير دفاع و پشتياني نيروهاي مسلح به ترتيب در شهرستان‌هاي رودبار، تالش ، املش و انزلي حضور خواهد يافت و در جريان مسائل و مشکلات اين شهرستان‌ها قرار مي‌گيرند.

همچنين مرتضي بختياري‌ وزير دادگستري، حميد‌رضا حاجي‌بابايي‌ وزير آموزش و پرورش و نيکزاد ثمرين وزير مسکن و شهرسازي ديگر اعضاي کابينه دولت هستند که به شهرستان‌هاي آستارا، صومعه سرا و رضوانشهر سفر خواهند کرد.

بر اساس برنامه سفر اعضاي هيئت دولت به شهرهاي مختلف استان، شيخ‌الاسلامي وزير کار و امور اجتماعي در شهرستان رودسر، بقايي ،رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در شهرستان سياهکل،حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در شهرستان فومن ،محرابيان وزير صنايع و معادن در شهرستان لاهيجان،تقي پور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در شهرستان لنگرود و محمدي زاده رئيس سازمان حفاظت محيط زيست در شهرستان ماسال حضور مي يابند و ضمن بازديد از طرح ها و پروژه هاي اين شهرها از نزديک با مردم اين شهر ديدار خواهند کرد و در جريان مشکلات مردم قرار خواهند گرفت.

بر اين اساس، افتتاح طرح‌هاي عمراني و پيگيري مصوبات دور اول و دوم سفرهاي استاني از جمله برنامه‌هاي سفر اعضاي دولت به شهرستان‌هاي استان گيلان است.

همچنين از جمله برنامه‌هاي رئيس جمهور در هشتاد و پنجمين سفر استاني به استان گيلان، سخنراني در جمع مردم اين شهر، شرکت در کارگروه فرهنگ و هنر استان، تشکيل جلسه استاني هيئت دولت، ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران، ديدار با مديران اجرايي، نخبگان و برگزيدگان اين استان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس