کد خبر 252043
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵

مجموعه لوازم‌التحریر و دفاتر کلاه قرمزی با هدف توجه به تولید ملی و استفاده از نمادهای ایرانی بزودی رونمایی و وارد بازار نوشت‌افزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، هومن حیدری مدیر روابط عمومی شرکت آزاده در گفت‌وگو با فارس ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به فعالیت‌های بیش از بیست ساله آزاده در خصوص تولید لواز‌التحریر و دفاتر، این شرکت قرارداد انحصاری در زمینه لوازم‌التحریر و دفاتر فانتزی را با مجموعه کلاه قرمزی امضا کرد.

وی ادامه داد: این امر در جهت تحقق اهداف، فرهنگ ایرانی و همچنین مقابله با فرهنگ غرب صورت گرفته است.

حیدری با تاکید بر چشم اندازهای فراروی این شرکت ابراز داشت: مدیر عامل شرکت آزاده پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری ضمن تاکید بر تولید ملی و استفاده از نمادهای ایرانی، برند کلاه قرمزی را انتخاب نموده که برای هر ایرانی در داخل و خارج از کشور خاطرات کودکی را به همراه دارد، همچنین در تاریخ 18 مهرماه به مناسبت روز جهانی کودک و تاریخ تولد کلاه قرمزی از این محصول رونمایی می‌شود.



مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس