کد خبر 252
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۵

فيلم سينمايي "طلاومس" که در جشنواره فيلم فجر سال 88 به سينماي کشور معرفي شد، مورد توجه رهبر انقلاب اسلامي قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، رهبر انقلاب درباره اين فيلم سينمايي که روزهاي پاياني اکران خود را مي گذارند نظراتي را بيان کرده اند که جالب توجه است.

ايشان مضمون طلا و مس را "عالي" خطاب کرده اند و با بيان اينکه کارگرداني اين فيلم سينمايي خوب بوده است از بازي دو بازيگر اصلي اين فيلم که نقش يک روحاني و همسرش را بازي مي کردند تمجيد فرموده اند.

رهبر انقلاب بازي شعيبي و جواهريان در اين نقش را براي مخاطب "خيلي خوب" و "باورپذير" دانسته اند.

ايشان طلا و مس را نمايش کاملي از زندگي يک طلبه عنوان کرده اند.

قبل از اين چند فيلم سينمايي به موضوع زندگي روحاني ها و طلبه ها پرداخته بود که اين چنين به واقعيت زندگي روزمره آنها نزديک نبوده است.

فيلم طلا و مس به کارگرداني همايون اسعديان، با تهيه کنندگي منوچهر محمدي و بازي بهروز شعيبي – نگار جواهريان – سحر دولتشاهي – جواد عزتي در جشنواره فيلم فجر جايزه بهترين بازيگر زن شد و در جشنواره فيلم فجر علاوه بر کسب جايزه ويژه بخش «راه انبياء» در بخش بين‌الملل «به خاطر آشکار ساختن باورهاي عميق ديني و تجلي آن در جامعه»، در 7 رشته چهره‌پردازي، موسيقي، تدوين، نقش اول زن، فيلمنامه، کارگرداني و بهترين فيلم، نامزد دريافت سيمرغ بلورين بخش مسابقه سينماي ايران جشنواره فيلم فجر شد.

"بهروز شعيبي" و "نگار جواهريان" دو بازيگر نقش "سيدرضا" و "زهرا سادات" هستند که در طلا و مس نقش هاي اصلي را برعهده دارند.

مسير اصلي داستان طلاو مس داستان طلبه اي است به نام سيد‌رضا که به تازگي با خانواده‌اش به تهران آمده و متوجه بيماري خاص همسرش زهرا مي‌شود و به ناچار براي تهيه هزينه درمان او تغييراتي در شيوه زندگي‌اش مي‌دهد.

وي ضمن درس خواندن به قاليبافي مي پردازد تا از پس مخارج بيماري همسرش که به بيماري سختي دچار شده بربيايد.

بهروز شعيبي بازيگر نقش سيدرضا در "آژانس شيشه اي" نقش پسر سيد کاظم را بازي مي کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس