خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*شنیده ایم حکم نهایی" ر- ق" که به اتهام جاسوسی دستگیر شده بود صادر شده است. وی با ورود به یک مرکز مطالعاتی در صدد جمع آوری اطلاعات و انتقال آن به کشورهای غربی و همسایه بود که شناسایی و بازداشت شد. این فرد به 6 سال زندان محکوم شده که 3 سال آن تعلیقی است.

*هاشمی رفسنجانی برای معرفی رئیس دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی با مشکل جدی مواجه شده است. بر اساس آخرین ارزیابی های صورت گرفته، تنها پنج عضو شورا با هاشمی رفسنجانی همراهی خواهند کرد.

* در سفر شهریور ماه محمد جواد ظریف به عراق و دیدار وی با آیت الله سیستانی، این مرجع تقلید ضمن تقدیر از دیدگاه های ظریف، به وی گفته است: " اخیرا کتاب "سفیر "شما را خوانده ام. من شما را مرد علم و عمل می دانم. خاطرات شما خوب و خواندنی بود." آیت الله سیستانی همچنین خطاب به وزیر خارجه کشورمان گفته است: " اقتدار امروز شما مرهون رهبری هوشمند ایران اسلامی است. مشکلات کنونی عراق هم ناشی از نداشتن رهبری چون حضرت آیت الله خامنه ای است. قدر رهبری عزیز خود را بدانید. من هر روز برای ایشان دعا می کنم."

*پس از انتصاب حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان تولیت مسجد جمکران، شنیده ایم مقدمات برپایی نماز جمعه هم در این مسجد مهیا شده و احتمال انتصاب حجت الاسلام رحیمیان به عنوان امام جمعه جمکران نیز وجود دارد.

*علیرغم بازتاب های مثبت سفر وزیر بهداشت به قم و بازدید وی از صحنه تصادف و عیادت از مجروحان آتش سوزی دو اتوبوس ، برخی مسوولان به این اقدام وزیر اعتراض کرده و آن را شبیه رفتارهای عوامفریبانه ! احمدی نژاد خوانده اند. دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی هم در پاسخ به این انتقادات به صراحت گفته:" من از روز اول وزارت اعلام کردم یک مدیر جهادی ام و بر خود لازم می بینم برای رفع نقایص به سر صحنه رفته و با سرکشی مشکلات و معایب را برطرف کنم." وزیر بهداشت در این سفر جلساتی هم با مسوولان بهداشت و درمان، اورژانس و مسوولان هلال احمر قم داشته است.

* ص-س یکی از مدیران مسکن مهر استان تهران که در دولت دهم مسوولیت داشت به اتهام مسایل مالی بازداشت شده است. در سابقه مدیریتی وی مسوولیت مسکن مهر یکی از استان های کشور هم دیده می شود.

*اسماعیل سماوی که خواهر زاده آقای روحانی است در روزهای اخیر سه حکم را از نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور دریافت کرده است. این مسوولیت ها عبارتند از:1-مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور 2-رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری 3-سرپرست گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری.

*ارزیابی مشرق از فضای مجلس نشان می دهد جعفر توفیقی و صالحی امیری شانسی برای رای آوردن ندارند. حضور در فتنه 88 مهمترین علت مخالفت نمایندگان مجلس با دو گزینه پیشنهادی است. در عین حال اگرچه فضای مجلس تاکنون نسبت به فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش مثبت بوده اما انتصابات اخیر وی با انتقاداتی از سوی نمایندگان مواجه شده است.

*گزینه پیشنهادی ناطق نوری برای مدیریت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران مورد موافقت مسوولان دولت یازدهم قرار نگرفت. وی یکی از مدیران ارشد ایرنا در دوران دولت احمدی نژاد بود. در هفته های اخیر پس از آن که میانه ناطق نوری و روحانی درباره برخی انتصاب ها شکرآب شده بود، هاشمی رفسنجانی هم به صف ناراضیان پیوسته است. هاشمی از برخی انتصاب های دولت یازدهم به ویژه در حوزه وزارت کشور و استانداران ناراحت و دلخور است.

*تیمور علی عسگری از اعضای ستاد انتخاباتی حسن روحانی که پیش بینی می شد در دولت یازدهم به مسوولیتی چون معاون پارلمانی رئیس جمهور برسد، این روزها از بدنه دولت جدا شده و رایزنی هایی را با هاشمی رفسنجانی کلید زده است تا به عنوان معاون پارلمانی دانشگاه آزاد مشغول به کار شود.

*پس از آن که علی جنتی اعلام کرد برای معاونت فرهنگی وزارت ارشاد از یک روحانی استفاده خواهد کرد، رایزنی با گزینه های مختلفی از جمله حجج اسلام موسی پور، طه هاشمی و سید عباس صالحی را آغاز کرد که در نهایت از سید عباس صالحی به عنوان گزینه اصلی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد نام برده می شود. طه هاشمی هم به دانشگاه آزاد رفت تا معاون فرهنگی این دانشگاه شود.

*اعضای یک شبکه فساد بانکی در کرمان شناسایی و دستگیر شدند. اتهام این شبکه 38 میلیارد تومان اختلاس همراه با 6 میلیارد تومان کلاهبرداری است که تا کنون پنج نفر از آنها دستگیر شده اند.

*اطرافیان عبدالله نوری درصددند دیداری برای وی با روحانی ترتیب دهند. در عین حال برخی از نزدیکان نوری با ابراز مخالفت با این دیدار می گویند جریان اصلاحات تا کمتر از یک سال دیگر با روحانی درگیر می شود و صلاح نیست خود را خرج روحانی و دولت یازدهم نماییم.

*با توجه به کسر بودجه دولت و عدم تامین منابع لازم برای پرداخت یارانه نقدی، شنیده ایم وزارتخانه هایی چون  نفت، نیرو، صنعت، راه و مسکن و کار و تعاون موظف شده اند کسری موجود در تامین منابع یارانه نقدی را تا پایان سال 92 را تامین نمایند. همچنین در دولت طرحی در دستور بررسی قرار گرفته تا جهت تامین منابع یارانه نقدی، یارانه دو دهک بالا قطع و همچنین قیمت حامل های انرژی افزایش یابد.

*در جلسه فوق العاده اصلاح طلبان که به منظور بررسی احتمال رفع حصر کروبی و موسوی در عید غدیر و یا 22 بهمن برگزار شده، مباحث مختلفی مطرح شده است. بسیاری از حاضران در جلسه که از نزدیکان موسوی و کروبی بوده اند به صراحت ابراز داشتند اگر این دو تن آزاد شوند چه حرفی پس از آزادی برای مردم خواهند داشت؟ یکی از حاضران همچنین مدعی شد حکومت با این انتخابات، موسوی و کروبی را نابود کرد. نزدیکترین آدم های این دو نفر هم آمدند تقلب 88 را دروغ خوانده و علیه فتنه موضع گیری کردند. یکی از اعضای حزب منحله مشارکت هم تاکید کرده اگر موسوی و کروبی در حصر باشند ما میدان مانور بیشتری در دانشگاه ها، رسانه ها و شبکه های اجتماعی خواهیم داشت.

*فشار افراطیون بر جعفر توفیقی برای برکناری فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران با ناکامی مواجه شده است. گفته می شود حسن روحانی حمایت قاطعی ازعملکرد مدیریتی رهبر در دانشگاه تهران داشته و مانع این برکناری شده است.

*شنیده ایم مهدی کروبی در دیدارهای اخیر خود تاکید کرده در صورتی که حصر وی برداشته شود تحرک سیاسی خاصی نخواهد داشت.موسوی هم گفته اگر چه هنوز حرف هایی دارم اما بنای تنش آفرینی ندارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 91
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
    0 0
    200000000000000000
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
    0 0
    بهترین روش در دکترین جدید ایران این است که موسوی و کروبی را رفع حصر کند ولی در عین حال هم ممنوع الخروج،هم ممنوع المصاحبه و هم ممنوع الفعالیت(سیاسی-فرهنگی)باشند!! شیوه جدید ایران در دیپلماسی همه را حیرت زده خواهد کرد انشاءالله مطمئن باشید رهبر و روحانی میدانند دارند چه میکنند! از رهبر سبقت نگیرید!!!!
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
    0 0
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تبلیغات آمریكایی‌ها را درباره‌ی لغو تحریم‌ها در پی مذاكره با ایران، وعده‌ای دروغ دانستند و افزودند: آنها به خیال خام خود فكر می‌كنند ملت از تحریم‌ها به‌ستوه آمده، بنابراین با شنیدن این وعده، مشتاق مذاكره با آمریكا می‌شود و به مسئولان كشور فشار می‌آورد. رهبر انقلاب خاطرنشان كردند: در واقع این وعده نیز از همان حرف‌های فریب‌كارانه است و نشان می‌دهد آنها به دنبال مذاكره‌ی حقیقی و عادلانه نیستند، بلكه تسلیم‌شدن ملت ایران را دنبال می‌كنند. در حالی كه اگر ملت ایران می‌خواست تسلیم آمریكایی‌ها باشد، اصولاً انقلاب نمی‌كرد. ایشان در اِشكال جدی دیگری به ادعای آمریكایی‌ها مبنی بر لغو تحریم‌ها با مذاكره تأكید كردند: هدف تحریم‌ها، همچنان‌كه بارها گفته‌اند، خسته‌كردن ملت ایران و جداكردن ملت از نظام اسلامی است. بنابراین اگر مذاكره هم انجام شود، اما ملت همچنان در صحنه باشد و بر حقوق خود پافشاری كند،‌ تحریم‌ها وجود خواهد داشت.
  • صرفا جهت اطلاع ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
    0 0
    دم اىت الله سىستانى گرم من که بعد نماز برا سلامتى سىد على دعا مىکنم
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
    0 0
    20
  • کیوان از بوشهر ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
    0 0
    روحانی بزودی از افراطیون اصلاحات زاویه خواهد گرفت
  • ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
    0 0
    خواب ديدي خير باشه
  • سعید امامی ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
    0 0
    وظیفه نظام است که از بزرگ و اسطوره شدن امثال کروبی و اون بنده خدای ساده لوح موسوی جلوگیری کند. اینها خودشان بازی خورده دیگران بودند
  • سحر ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    مهم نيست كه كساني كه ميخواستند به حاكميت برگردند چه موضعي نسبت به جريان 88 گرفتند. مهم مردم هستند..
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    اللهم إحفِظ قائدنا بحق اولیائک.
  • علیرضا ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    به نظر منم بهتره بت ساخته شده از کروبی و موسوی شکسته بشه مخصوصا قبل از اینکه یه طوریشون بشه چون اونوقت میگن که نظام اینا رو سربنیست کرده که دیگه یه اسطوره ی همیشگی میشن برای جماعت متوهم.
  • میترا ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    انتظار داشتم بیشتر اخبارت در رابطه با نیویورک و ناشنیده های جذاب و جدید باشه !
  • sss ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    موضوع انشاء : ای کاش منم خواهرزاده رییس جمهور بودم ! سناریوی دو شغله و چند شغله و فامیل بازی همچنان ادامه داره.....
  • هادی ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    اقای روحانی اگر بخواهد روحانی بماند باید باتمام کسانی که بانظام جمهوری اسلامی زاویه میگیرند زاویه بگیرد تا بتواند اراء خود را حفظ کند
  • جواد ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    شما خواب نمی بینی یک وقت
  • نور ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    آیا سیاستمداران غربی احمق هستند؟در کدام سیاست جهانی بدو ن گرفتن گروئی محکم کوتاه آمده اند؟به خلع سلاح شیمیائی سوریه توجه کنید.بدون گرفتن گروئی بند 7 حاضر به توافق خلع سلاح شیمیائی سوریه نیستند که روسها آنرا باج خواهی قلمداد میکنند. حالا آقای روحانی چرا فکر میکند : غربی ها از آنهمه خواسته های خود بدون گرفتن گروئی محکم در بر گشت از اصول انقلاب عقب خواهند نشست؟آیا واقعا بدون توافق با غرب ادامه حیات ممکن نیست؟
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    ای پیامبر بدان که هرگز يهود و نصارى از تو راضى نخواهند شد؛ و هیچ مذاکره‌ای با آن‌ها در هیچ زمینه‌ای به نتیجه نخواهد رسید مگر آنكه بتمام و کمال تابعیّت آن‌ها را بپذیری و ملت خود را تماماً تسلیمشان کنی؛( مطلقاً به کمتر از این قانع نیستند!!) بگو: تنها راه حق، تابعیّت از خداست نه از غیر او، و بگو به‌یقین راهى كه خدا بنمايد فقط همان راه حق است؛ وبدان، بعد از این‌که در طریق حّق قرار گرفته‌ای، اگر از ميل و خواهش آنان پيروى كنى، حمایت خدا را از دست داده‌ای و ديگر از سوى او يار و ياورى نخواهى داشت‏. .
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    و چقدر زیرک است شیخ دیپلمات. اول اذهان مخالف را در کشور مهیا کرد تا بدانند که قاطبه ی مردم خواهان این رابطه هستند(با نوع سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل)؛سپس زمینه چینی را برای دیدار در آینده کامل نمود. !!!!!!!!!!
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    کشک !
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    مشرق جان ممنون،عالی بود،خدا قوت
  • محمد ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    آزادی موسوی و کروبی ظلم به مردمه
  • صداقت ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    امیدواریم
  • Admin ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    یه پیشنهاد به مشرق: اسم این بخش رو بزارید "خالی بندی های آخر هفته"
  • علی ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    خبرهای خوبی بود
  • علی ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    اگر این سیاست رو دارین که هیچ کامنت مثبتی در مورد موسوی و کروبی رو پخش نکنید، براتون متاسفم. چون به قدرت رسانه ای خودتون هم باور ندارین
  • ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    برام عجيبه كه همه حكومت طرفدار روحاني براي مذاكراته! اگه احمدي نژاد بود حتمن همه مخالفش بودن ظاهرن مشكل فقط احمدي نژاد بود كه طفلكى رفت!
  • منتظر ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    در مورد نحوه اصلاح ریش پروفسور ظریف صحبتی نکرديد؟ اصلاح ریش باید بگونه ای باشد که صدق ریش داشته باشد. آیا ریش پروفسوری ظریف ، صدق ریش دارد؟
  • Ali ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    نه...... اینجوری فایده نداره ...... کلا بالا خونه رو دادید اجار ...........
  • ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    نفس اقايان بند امده بود مجبور بودند اول عزل مي كنند بعد به فكر مجوز باشند
  • سید امیر ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    بعضی از انتصابات در اموزش و پرورش یاداور زمان تسلط مشارکتیها بر این وزارتخانه دارد. اکثر افراد منصوب شده یا ساکت فتنه هستند یا مثل اقای ... از حامیان فتنه . نمایندگان مجلس در قبال مردم و اینده فرزندانمان مسوول هستند
  • ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    شما يه كم از رجانيوز بهتريد!
  • سید حسن ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    سوابق صالحی امیری و نامه معروف ایشان به وزیر اطلاعات وقت را در زمان فتنه و حمایت از فتنه گران را منتشر کنید
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    شما اگه توخوابی بیداد شو!
  • ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    يك گوشه از حلقه خاص رو هم صرفا جهت اطلاع شب جمعه نشان داد واون برادر اقاي رئيس جمهور بود كه به قول خودشون هيچ سمتي ندارند ولي همه جا بودند .اگه احمدي نژاد بود كه اول مجلس عليه اش قيام مي كرد
  • كارمند ساده ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    دولت اگر دولت راستگويان است اول از خودش شروع كنه و يارانه مديران ارشدش به ويژه در شركتهاي دولتي وشركتهايي مثل مخابرات و برق وگاز رو كه اطلاعاتشون موجود هست قطع كنه ،حذف يارانه اين قشر كه اطلاعات مالي انها كاملا شفاف و موجود هست هيج اثر اقتصادي بر زندگي شون نداره وانگار كه يك پر كاه بنادازيم يك كفه ترازو يا از روش برداريم در عوض بارش سبك مي شه
  • محمد ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    امیدواریم
  • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    پاسخ قاضی زاده در اتهام به تشابه عملش با احمدی نژاد:«من از روز اول وزارت اعلام کردم یک مدیر جهادی ام »! برداشت: احمدی نژاد هم یک مدیر جهادی بوده است.
  • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    انشا الله همینطور باشه ما از اصلاحات خیری ندیدیم هر چی هم جامعه معنویت داشت خرج راه اصلاحات شد بیش از این تحمل نداریم.....................
  • اين خوبه ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    "? hala che khaki be saremoon konim" . . . . . . پیامک نتانیاهو به تندروهای داخلی ایران
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    سایت مشرق هرآنچه که دوست داشت را به عنوان اخبار ویژه درج کرده است اما خواست خدا چیز دیگری است
  • پسرک فضول ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    اون بند مربوط به موسوی و کروبی خیلی آبکی و مضحک بود.
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    دو سال بود که شایعه کرده بودند که جریان انحرافی می خواهد دلار را گران کند و به وضع معیشتی مردم نرسد تا با آمریکا مذاکره کند. صرفا خواستم یادآوری کنم که چه کسانی در واقعیت این کار را کردند.
  • سید علی علوی ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    0000000000000000000000000
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    دوزار بده آش به همين خيال باش هيچي عوض نشده و نخواهد شد اين مذاكره فقط به شما كه آب از لب و لوچه تان براي مذاكره سرازير بود نشون ميده كه هيچ خبري نيست تا دلتون ميخواد مذاكره كنيد تا امريكا امريكاست و تا ايران ايرانه هيچي عوض نميشه حتي اگه تا قيام قيامت روحاني با اوباما مذاكره كنه جانم
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    باشه باشه
  • احمد ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    من مثبت زدم ولی توجه به بخش هایی از قران و بی توجه به باقی آن خطرناکه و میشه شبیه کاری که وهابی ها می کنن! ما قرار نیست زیر بلیط آمریکا بریم. پیامبر اعظم نیز مذاکره و مصالحه هر چند موقت داشتند.
  • نوچه ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    بیسواد اگر دعایت مثل نوشتنت باشه بهتره دعا نکنی.
  • داود ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    اونوقت اونا تو روزنامه هاشون جیغو داد می زنن.
  • ازگیل ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    هر کاری که دوست داریم می کنیم به نام مردم می گذاریم.
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    ما دلمون ميخواد مظلوم باشيم....شما رو بايد ببينيم؟؟؟؟؟
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    عمر دست خداس دنیارو چه دیدی شاید امروز به ........رفتن
  • حسن ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    موقع امدن تلفنی با اوباما حرف زدم
  • دانا ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    تو که درخاص کردی می گفتی ای کاش من رئیس جمهور بودم. حکایت کسی بود که از خداوند در خاصت گونی خالی می کرد کسی شنید به او گفت تو که درخاصت کردی چرا گونی پر از پول نخاصتی مگه خداوند بخیل است.
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    تو برو داروی نظافتتو بخور.
  • نادر ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    باید ببینیم کدام روحانی دهه هشتادی یا دهه نودی بعد راجب زاویه صحبت می کنیم.
  • نادر ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    توافق یکی تبلیغ فیسبوک توسط وزرا.
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    کو گوش شنوا
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    شاهنامه اخرش خوشه
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    لطفا صابیدن را بهش اضافه کن
  • جانباز انقلاب ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    ظلم به ما جانبازان است.
  • مهدی ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    خود پیامبر مقطعی کوتاه صلح میکند خود امام رضا ع ولیعهد مامون میشود مجبورا برای خاطر حفظ دین و خون مسلمانها پس ما هم میتوانیم در عین دفاع از عقائدمان با دنیا مذاکره کنیم
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    انشالله خداکند
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    منتظر جان مطابق فتاوي ايات عظام از جمله خويي (ره)، تبريزي (ره) ،‌ومكارم شيرازي و وحيد خراساني و... ريش پورفوسوري صدق ريش مي كند لطفا از حكم شرعي اول اطلاع پيداكنيد بعد سخن بگوييد
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    از وزیر بهداشت که مدیر جهادی هستند خواهش می کنم بازدیدی سر زده از مجتمع اموزسی درمانی رسول اکرم در شهر ارا تهران داشته باشند یا کسی را بفرستد بعد به وضعیت اسفبار مراکز دولتی پی خواهند برد البته من معتقدم همه اش کمبود امکانات نسیت بسیاری هم بی عر ضگی مدیران است
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    کار مشرق پخش شایعه است
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    عالی بود
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    مردم! محمد!
  • شهرام محسین ناظر ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    یکی از نقاط قوت مدیریتی شناخت کافی از اعتقادات و همسویی افکار مدیران مشاور و نزدیک میباشد حال اگر چند شغله هم باشند در واقع قبول زحمت کردند من به نوبه خودم به ایشان بابت این انتخابشان تبریک میگویم.یا علی
  • ناشناس ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    آقای دکتر پیوندی رییس جدید دانشگاه شهید بهشتی نیز یکی از اقوام نزدیک آقای رییس جمهور فراجناحی و اعتدال گرا هستند.
  • علیرضا ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    ایشون پروفسور نیستند ایشون ظریف هستند ( با همون مدل روحانی بخونید لطفا)
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    و البته از افراطیون اصولگرایان
  • حامد ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    به نظر دوستان برای موسوی 1 بار مردن کافی است؟ با عنایت به اینکه در آخرین نظرشان فرموده اند حرفهایی دارند ولی دیگر! محبت فرموده قصد تنش آفرینی ندارند؟(مثبت ها موافق بیش از یک بار - منفی ها 1 بار کافی است)
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    به به مبارکه چه پیوندی مشرقی ها با روحانی دارند . بهشما چقدر پیشنهاد دادند
  • آدم بدلی ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    یک عمر در زندان وجود محصوریم و برای آخرت حرکتی انجام نمیدهیم این دنیا خود زندان است خانه و محله و شهر ندارد خودمان محصوریم. خدایا آنگونه که میدانی آزادم کن.
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    شماکه دم ازرهبری می زنید لطفا صحبتهای ایشان رادرباره فتنه گران 88هم بخوانید .
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    امیدواریم واقعا فاصله بگیرد !
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم ... چراموضع فتنه گران مهم نیست ؟؟ خیلی هم مهمه نظر رهبری دراین مورد ملاک ماهست .مردم هم تابع نظر رهبری هستندنمی دانی بدان ...
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    دیدم چه معنویتی داشت همه جوونها رو دین گریز کردین چطور روتون می شه حرف بزنید خدا عالمه
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    اگر کسی دیگری این کار ها را می کرد و یا در کشور دیگری این اتفاقات می افتاد با این افراد چه رفتار قانونی می کردند. متاسفانه علاوه بر آنکه همه می گویند ملاک حال افراد است گذشته اقایان کروبی و موسوی موجب شد تا با این افراد قانونی برخورد نشود. خانواده افرادی که کشته شدند چه از حامیان آقایان و چه از نیروهای امنیتی این سوال را دارند که مقصر کیست ؟ چرا با آنها برخورد نمی شود.
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    شما هنوز به همان ريش مشغول باش !‌ خدا خيرت دهد
  • بیسیمچی ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    کاملا موافقم. برادران حزب اللهی حقیقی از رهبر معظم انقلاب جلو نخواهند زد. با آرزوی موفقیت های بیشتر تیم دیپلماسی
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    این نماینده مجلس ادامه داد: حتی اگر این رفتار آمریکا یک تاکتیک کوتاه مدت باشد باز هم ما برد کردیم، چرا که این روند باعث خواهد شد همه کسانی که مسئولان نظام را نسبت به عدم برقراری رابطه با آمریکا ملامت می کردند متوجه شوند که راه حل مشکلات کشور ارتباط و مذاکره با آمریکا نبوده و نیست و به بیان دیگر حق با مسئولان بوده که طی سالیان گذشته به آمریکا اعتماد نمی کردند .اینم ته خط .
  • ساءل ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    دوست عزیز ممنون از مطلبی که آوردید. نمیدونم چرا برخی منفی دادند. اما عمق مطلب ارتباط با آمریکا در سخنان رهبری آمده است. حقیقتا نمیدونم چرا افرادی تااین اندازه در بوق ارتباط با امریکا میدمند. دیروز وقتی در اخبار نشست 5+1 رو دیدم و شنیدم که ظریف و جان کری دیدار دو جانبه داشتند و امروز اوباما و دکتر روحانی تماس تلفنی داشتند، مدام در ذهنم این سوال بود که واقعا برای این برنامه ها ضرورتی وجود داشت؟ اونهم در هفته دفاع مقدس؟ آیا کسی میتونه در مقابل خانواده شهدا و جانبازان بابت قهقهه های آقای ظریف در دیدار با کری پاسخگو باشه. نهضت بیداری اسلامی مارو متهم به آشتی در پس پرده نخواهند کرد. تابحال هرچی وزیر امور خارجه با وقار و متانت داشتیم دریغ از وزیر فعلی. درحالیکه در دستگاه دیپلماسی نحوه رفتارو گفتار افراد بار معنایی بهمراه داره.در رفتار وزیر امور خارجه هرچه جای عزت و شرف و وزانت ایرانی مسلمان کم بود، وادادگی و سرمستی جاهلانه موج میزد. کشور ما از زمان جنگ بمراتب مستقلتر و پیشرفته تر است. و لی نمیتونم بین آنچه این روزها از دولتیان میبینم و آنچه که از سخنان امام سفرکرده در گوشمان هست تجمیع کنم. فقط بخدا و حضرت صاحب الامر از شر سرافکندگی و حارت در برابر کفر و شرک پناه میبرم.
  • انالحق ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    این بساط فامیل بازی از زمان حضرت آدم تا کنون بوده و هابیل و قابل هم در این مورد کارشان به نزاع کشید !!حتی خود حضرت آدم هم زیاد لیلی به لالای سرکار خانوم حوا گذاشت !! و گوش بحرفش داد و خورد نباید آنچه را میخورد و از دستور پروردگار سرپیچی کرد و ما اولاد خود را باین روز سیاه واداشت تا از بام تا شان حرص بخوریم که کی چی شد و چه کرد !تمام حاکمان همین رفتارشان بوده و خدا قاجارها را از بهشت نجات دهد که به فامیل نسبی بسنده نکردن و هی رفتند ازدواجهی مصلحتی تا کل عمله و اکره از خودشان باشد !!باید بسازیم همه گرفتاری ها در این صد ساله است و آن صد ساله دیگر مسئله نخواهیم داشت و خاک گل کوزه گران خواهیم بود تا باشد کوزه گر و کوزه فروش همین است !!!
  • مسعود ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    انصافا از تحریم ها خسته شدیم
  • مسعود ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    ما که خوشحالیم از اصولگریان افراطی فاصله دارد
  • مسعود ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    روحانی مچکریم
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    ما مظلومیت را دوست داریم
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    0 0
    دانا جان برو "درخواست" نوشتن یاد بگیر
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    0 0
    ان شالله اول قسمت شما بشه
  • sss ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    0 0
    درخواست نه درخاصت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس