جانشين رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس:نقش قدرت‌هاي غرب و شرق در جنگ تحميلي بازکاوي شود.

 به گزارش گروه دفاع وامنيت مشرق به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس، در حاشيه مراسم  تجليل از رسانه‌هاي فعال در سي‌امين سالگرد آزادسازي سوسنگرد لوح تقدير رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس به رساله دکتري حميد صالحي جانباز 70 درصد شيميايي با عنوان «نقش قدرت‌هاي بزرگ در جنگ عراق عليه ايران» اهداء شد.

  محمد بالار جانشين رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در حاشيه اين مراسم، ضمن تشکر از صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران و رسانه‌هاي فعال در حوزه انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: شايسته است حماسه مقاومت ملت ايران آن هم در مقابل قدرت‌هاي غرب و شرق بازشناسي و بازکاوي شود. به دليل اينکه حماسه‌هاي 8 سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام کار آساني نبوده است که بتوان آن را به محاق فراموشي سپرد.

وي با تقدير از صالحي در بازکاوي و افشاگري نقش متحدان عراق و از جمله حمايت قدرت‌هاي شرق و غرب افزود: وي اين کار را به صورت علمي و آکادميک اثبات کرده و رهبري منحصر به فرد فرمانده معظم کل قوا و حماسه بي‌نظير ملت ايران را در اين رساله تجزيه و تحليل کرده است و لذا اين گامي مؤثر در جهت حفظ و نشر آثار دفاع مقدس است.

امير بالار با اشاره به حمايت بنياد حفظ آثار از اينگونه اقدامات و انتشارات کتب دفاع مقدس اظهار داشت: اميدواريم بتوانيم اين رساله را به عنوان يک کتاب براي اطلاع‌رساني در سطح بين‌المللي به زبانهاي مختلف دنيا عرضه کنيم.

در همايش تجليل از فعالان عرصه‌ رسانه‌ سوسنگرد، خبرگزاري‌هاي، ايسنا، فارس، برنا و روزنامه‌هاي جوان، اطلاعات، همشهري و ويژه‌نامه‌هاي رازهاي سوسنگرد روزنامه خراسان، ويژه‌نامه استاني اداره کل حفظ آثار استان آذربايجان‌شرقي و ويژه‌نامه روايت فتح لوح ويژه اعطاء شد. همچنين 30 تن از وبلاگ‌نويسان و 10 نفر از برگزيدگان مسابقه پيامک نويسي در سي‌امين سالگرد دفاع مقدس لوح و هداياي ويژه‌ مسابقه را دريافت کردند.

اين مراسم به همت معاونت روابط عمومي و تبليغات بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس و همکاري و تلاش سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران در سالن کوثر عقيدتي سياسي ارتش با حضور اصحاب رسانه و مسولان لشکري و کشوري برگزار شد.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس