کد خبر 25024
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۹

"تروريست هاي کودتاچي" عنوان قسمت بيستم مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" است که درباره فجايع فرقه ضاله بهاييت در تاريخ معاصر ايران ، ساعات 45/19 و 45/23 ( يا 45/00 بامداد) دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 دي ماه و ساعت 45/12 سه شنبه و چهارشنبه 27 و 28 دي

به گزارش مشرق به نقل از رجا، در اين قسمت براساس اسناد و مدارک معتبر نقش فرقه ضاله بهاييت و عوامل آن در حوادث و وقايع ضد ايراني و ضد اسلامي دو سده اخير تاريخ ايران ( که منابع مادي و معنوي اين آب و خاک را به نابودي و انهدام کشانيد) بررسي و تحليل مي شود ، از جمله حضور عوامل فرقه هاي ازلي و بهايي در انحراف مشروطيت و کشاندن آن به سفارت انگليس ، ناامن ساختن جامعه ايران پس از مشروطه از طريق بوجود آوردن گروههاي تروريستي (مانند کميته مجازات) جهت زمينه سازي ديکتاتوري رضاخان و بالاخره کشف ، تربيت و برکشيدن رضاخان با همکاري سازمان هاي فراماسونري و عناصر کانون هاي صهيونيستي همچون حبيب الله عين الملک ، اردشير جي ريپورتر و ژنرال ادموند آيرونسايد .

افشاي رابطه و ملاقات سري برخي از گردانندگان فراماسون مشروطه انگليسي مانند تقي زاده با عباس افندي ( عبدالبهاء) که براي نخستين بار در برنامه "تروريست هاي کودتاچي" بر صفحه تلويزيون مي رود ، حکايت از پيوند سران بهايي در عکاي اسراييل با مشروطه چرخانان سفارت بريتانيا دارد. همچنين فعاليت عناصر ارشد بهايي مانند سردار جليل مازندراني در کميته انگليسي موسوم به آهن ( که وظيفه سرکوب مبارزان جنگل و برپايي ديکتاتوري وابسته را برعهده داشت) و علي خان موقرالدوله ، نقش به سزايي در حاکميت رژيم پهلوي به عنوان ديکتاتوري منور مورد نظر کانون هاي صهيوني داشت که همه آنها بعدا در کابينه سياه رضاخان منصوب شدند.

از طرف ديگر افرادي همچون نبيل الدوله عنصر ارشد محفل بهاييان و کارمند دوم سفارت ايران در واشينگتن باعث و باني اصلي ورود آمريکاييان به ايران و خاورميانه بودند که در اين قسمت از مجموعه "راز آرماگدون 4 : پروژه اشباح" اسناد آن از سوي کارشناسان برنامه به نظر مخاطبان خواهد رسيد.

اسناد تکان دهنده ساواک ( که در قسمت بيستم مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" ارائه مي گردد) از مذاکرات محفل بهاييان درباره سرسپردگي رجال رژيم شاه همچون امير عباس هويدا و اسدالله علم و اعتراف به جاسوسي آنان براي مرکز بهاييت در اسراييل حکايت از عمق وابستگي رژيم طاغوت به محافل صهيوني داشت چنانچه علاوه بر پزشک مخصوص شاه (سرلشکر ايادي) و سران ساواک ( پرويز ثابتي و نعمت الله نصيري) و بسياري از مقامات کشوري و لشکري ، 9 تن از وزراي کابينه هويدا هم بهايي بودند. اين در حالي است که سران اين فرقه صهيوني ، مدعي بوده و هستند که کوچکترين دخالتي در سياست نکرده و نمي کنند. سندي تکان دهنده که در قسمت "تروريست هاي کودتاچي" از مجموعه "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نمايش در خواهد آمد ، رضايت بيت العدل بهاييان در عکاي اسراييل را نسبت به خدمات 12-13 ساله هويدا (در پست نخست وزيري شاه ) به اين فرقه نشان مي دهد.

شايد اين براي اولين بار باشد که در رسانه ملي به عمليات مهيب تروريستي ، جاسوسي ، کودتاگرانه و منهدم کننده فرقه ضاله بهاييت در طول تاريخ اين سرزمين پرداخته مي شود. اگرچه بنا بر اسناد و شواهد معتبر موجود ، اين فقط مشتي از خروار است.

مجموعه مستند "راز آرماگدون 4: پروژه اشباح" به نويسندگي و کارگرداني سعيد مستغاثي توسط رضا جعفريان در 26 قسمت براي گروه سياسي شبکه خبر سيما تهيه شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس