کد خبر 249875
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سفیر سازمان ملل متحد قول داد که مطالبات ما را در یونسکو مطرح کند تا در این باره اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علی کفاشیان درباره برنامه‌ها و رقابت‌های پیش روی تیم‌های ملی اظهار داشت: معمولاً در 6 ماهه دوم سال مسابقات تیم‌های ملی به صورت فشرده برگزار می‌شود و تیم فوتبال زیر 16 سال کشورمان برای رقابت‌های مقدماتی آسیا به لاهور پاکستان خواهد رفت.

وی افزود: تیم زیر 17 سال به منظور برپایی اردو و چند دیدار دوستانه به آلمان سفر می‌کند و پس از این اردو در جام جهانی امارات حضور می یابد. تیم جوانان قرار است در کویت یک اردو و دیدار دوستانه با این تیم داشته باشد و برای تیم زیر 22 سال هم اردویی را در عمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم. همچنین تیم دختران زیر 16 سال به چین خواهند رفت تا در رقابت‌های مقدماتی آسیا شرکت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اردوی تیم بزرگسالان هم از اواسط مهرماه آغاز می‌شود تا دیدار مقابل تایلند، بازیکنان در اردو خواهند بود و تیم فوتبال ساحلی هم در تاهیتی حضور دارد و امیدوارم مقابل برزیل عملکرد خوبی داشته باشد.

کفاشیان درباره دیدارش با سفیر ملل متحد گفت: دیدار خوبی داشتیم و در جهت آزادسازی یک میلیون دلار بلوکه شده مذاکرات خوبی را انجام دهیم. سفیر سازمان ملل متحد قول داد که مطالبات ما را در یونسکو مطرح کند تا در این باره که آمریکا مسائل سیاسی را در ورزش دخالت داده، گزارشی داده شود تا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی در پایان درباره برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: این مجمع در مهرماه برگزار می‌شود و انتخابات نایب رئیس دوم فدراسیون انجام می‌شود. همچنین در این جلسه گزارش مالی و عملکرد فدراسیون به اعضای مجمع ارائه خواهد شد. با توجه به اینکه باشگاه سپاهان باید مدیرعامل جدیدی را معرفی کند، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال یک عضو جدید هم خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس