کد خبر 249806
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱

سپاه محمد رسول الله(ص) طرحی را در دست اقدام دارد که طی آن مزار فرماندهان دلاور در تهران با توجه به شأن و منزلت آنها بازسازی می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ طرحی را در دست اقدام دارد که طی آن مزار فرماندهان دفاع مقدس در تهران بازسازی می‌شود.

به گفته سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، با توجه به اینکه شاید قبور برخی از فرماندهان دلاور دفاع مقدس در شان و منزلت آنها نباشد این سپاه در نظر دارد قبور این شهیدان را بازسازی کند.

پیش از این بنیاد شهید اقدام به بازسازی قبور شهدا در قالب طرح یکسان‌سازی کرده بود که نحوه این کار و شکل نهایی آن، مورد انتقاد خانواده شهدا قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، اقدام سپاه تهران بزرگ می تواند در بازسازی قبور فرماندهان شهید متناسب با شان و منزلت آنها، اقدامی در خور توجه باشد.

حسن باقری، غلامعلی پیچک، اصغر وصالی، ابراهیم همت، عباس کریمی، رضا دستواره، عباس ورامینی، رضا چراغی، کاظم رستگار، علی موحد دانش، علی اکبر حاجی‌پور و محمد جهان‌آرا ازجمله سرشناس‌ترین فرماندهان سپاه در ایام دفاع مقدس هستند که در بهشت زهرای تهران دفن شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس