کد خبر 248921
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با کمک نخبگان کشورمان تمام تلاش خود را در دانشگاه‌های نیروی دریایی انجام می‌دهیم تا همه تجهیزات را تعمیر کرده و مجدداً به نیروی دریایی ملحق کنیم.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر "غلامرضا خادم بیغم" درباره به‌کارگیری پهپاد در نیروی دریایی ارتش گفت: از پهپادها برای انجام کار عملیاتی و گشت‌زنی استفاده می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: دیگر احتیاجی نیست که از هواپیماهای بزرگ با مصرف سوخت بالا و استهلاکی که دارند استفاده شود، چرا که هزینه‌های پهپاد مقرون به صرفه است و دیگر حتی نیازی به استفاده از نیروی انسانی برای گشت‌زنی نداریم.

وی تصریح کرد: استفاده از پهپاد در دستور کار ما وجود دارد و پهپادهایی که وزارت دفاع، در اختیار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد، به بهترین نحو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امیر بیغم در ادامه درباره اورهال تجهیزات نیروی دریایی اظهار داشت: همه تجهیزات چند رده تعمیرات دارند که شامل کارهای تعمیرات روزانه، ماهانه و سالانه است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: ما اورهال همه تجهیزات اساسی خود را با توان متخصصان و نخبگان داخل کشور انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه ایران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نیرویی خارجی برای همکاری در بحث اورهال در داخل کشور وجود ندارد، ما با کمک نخبگان کشورمان تمام تلاش خود را در دانشگاه‌های نیروی دریایی انجام می‌دهیم تا همه تجهیزات را تعمیر کرده و مجدداً به نیروی دریایی ملحق کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس