به گزارش مشرق به نقل از فارس، جواد نجم الدین در حالی گروه صنعتی ایران خودرو را ترک میکند که این صنعت در عرصه تولید و بازار با چالشهای متعدی روبروست.
مدیران صنعت خودروسازی کشور معتقدند عواملی چون جهش نرخ ارز و تحریم، صنعت خودرو را با چالش جدی مواجه کرده و مشکلات آنان در بازار یعنی گرانی فزاینده و داستانهای دنباله دار قیمتگذاری نیز ناشی از همین مشکلات است.
این در حالی است که عدهای نیز سهمی از نابسامانیهای صنعت خودرو را به سوء مدیریتهای موجود ذر این صنعت میدهند.
به نظر میرسد دولت جدید در صدد است با تغییر مدیران شرکتهای خودروساز این نقطه ضعف را تا حدودی برطرف کند.
بر اساس این گزارش، هاشم یکه زارع فعالیت خود را در سازمان توسعه و نوسازی صنایع (ایدرو) از سال 1361 با عضویت در هیات مدیره و مدیرعاملی شرکت صنایع ماشینهای چوب آغاز و نقطه عطف کارنامه مدیریت وی در خودروسازی، به طراحی کامیون بادسان به عنوان محصول داخلی سایپا دیزل و قرارداد تجاری ساخت ولوو در زمان مدیریتش در سایپا دیزل برمیگردد.
در کارنامه یکهزارع که کارشناس ارشد مهندسی صنایع است، عضویت در هیئت مدیره شرکتهای مختلف و پستهای مشاورهای در صنعت خودرو به چشم میخورد.
آخرین پست یکه زارع مدیرعاملی شرکت ایران خودرو دیزل در گروه صنعتی ایران خودرو است.
کد خبر 247679
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۶
- ۱ نظر
- چاپ
جواد نجمالدین مدیرعامل ایران خودرو در روزهای آینده جای خود را به هاشم یکه زارع مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل میدهد.