مدیر مسوول کیهان نوشت: منظور آقای ظریف از «مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد» آقای دکتر احمدی‌نژاد است و این اشاره ضمن آن که اهانت به رئیس‌جمهور سابق و دور از انصاف و آداب دیپلماتیک است، با واقعیت نیز همخوانی ندارد.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری در یادداشت امروز کیهان نوشت: آنچه اخیرا در شبکه اجتماعی تویتر بین آقای دکتر ظریف و خانم کریستی‌پلوسی - دختر نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا- رد و بدل شده است با توجه به اشراف آقای ظریف بر مسائل و معادلات سیاسی و جایگاه رسمی ایشان به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، عجیب و غیرمنتظره بود. آقای ظریف در تویتر به استقبال سال نو یهودیان رفته و نوشته بود «روش هشانا، سال نو یهودیان مبارک باد» و کریستی پلوسی با تشکر از ایشان خطاب به وی نوشته بود «ممنون! سال نو با پایان دادن به انکار هولوکاست از سوی ایران شیرین‌تر می‌شود» و آقای ظریف در پاسخ به او می‌نویسد «ایران هرگز هولوکاست را انکار نکرده است. مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد، رفته است. سال نو مبارک»! و پلوسی پاسخ داده بود؛ «خوشحالم که می‌شنوم، ممنون از پاسختان» درباره این محاوره مکتوب که بازتاب گسترده‌ای در محافل سیاسی و رسانه‌های خبری داشته است، گفتنی‌هایی هست.

الف- منظور آقای ظریف از «مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد» آقای دکتر احمدی‌نژاد است و این اشاره ضمن آن که اهانت به رئیس‌جمهور سابق و دور از انصاف و آداب دیپلماتیک است، با واقعیت نیز همخوانی ندارد. زیرا هولوکاست اگرچه -آن‌گونه که خواهد آمد- فقط یک افسانه ساخت صهیونیست‌هاست ولی دکتر احمدی‌نژاد با طرح یک سؤال هوشمندانه، پاشنه‌آشیل صهیونیسم بین‌الملل را نشانه رفته و پرسیده بود؛ اگر هولوکاست واقعیت داشته باشد، آلمان نازی عامل آن بوده است، بنابراین چرا باید مردم مسلمان فلسطین تاوان جنایت نازی‌ها را بپردازند و چرا یک یا دو استان از آلمان و اتریش به صهیونیست‌ها واگذار نشده است؟ و چنانچه واقعیت نداشته باشد، چرا صهیونیست‌ها با استناد به یک داستان جعلی، مظلوم‌نمایی کرده و خود را از همه دنیا طلبکار می‌دانند؟ احمدی‌نژاد با این سؤال منطقی که هیچ یک از دیپلمات‌های مدعی، جرأت و یا هوشمندی لازم برای طرح آن را نداشته‌اند، مشروعیت جعلی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و از این زاویه درخور تقدیر و تحسین فراوان است. آیا جناب آقای ظریف برای این پرسش علمی و منطقی پاسخی دارند؟ اگر دارند، بفرمایند! و اگر پاسخی ندارند- که ندارند- انتظار آن بوده و هست که زبان و قلم به تقدیر از آقای احمدی‌نژاد بچرخانند و نه اهانت به ایشان و دلداری - البته ناخواسته- به دشمنان که «مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد، رفته است»!
ب- 8 سال پیش- 22 آذرماه 84- نگارنده در یک یادداشت نسبتاً مفصل و به نقل از مورخان برجسته و بلندآوازه اروپایی و آمریکایی، اسناد و شواهدی ارائه کرده بود که در جعلی بودن داستان هولوکاست کمترین تردیدی باقی نمی‌گذاشت و از آنجا که امروز هم ماجرا همان ماجرای آن روز است؛ اشاره به بخش‌هایی از آن یادداشت مفصل ضروری به نظر می‌رسد؛ در یادداشت مورد اشاره آمده بود.
1- در اوایل دهه 80 قرن نوزدهم، تعدادی از اعضای آژانس بین‌المللی یهود، از جمله، «پی‌یر ویدال ناکه»، «سرژ ولز»، «فرانسوا براریدا» تحت سرپرستی «رنه ساموئل سپرات» خاخام معروف فرانسه، با استناد به داستان ساختگی کشتار 6 میلیون یهودی در جنگ جهانی دوم و به عنوان پیشگیری از فراموش شدن مظلومیت این قوم! پیش‌نویس قانونی را تهیه کرده و در ژوئیه سال 1990 میلادی در فرانسه به تصویب رساندند که بر اساس آن «هرگونه تردید درباره «هولوکاست»، اعم از تردید درباره کشتار- مورد ادعای- یهودیان در جنگ جهانی دوم، وجود اتاق‌های گاز و حتی کمترین تردید در رقم 6میلیونی یهودیان کشته شده، جرم تلقی می‌شود! و هر کس در فرانسه از این قانون تخلف کرده و در سه موضوع یاد شده تردید کند به یک ماه تا یک سال زندان و پرداخت 2 هزار تا 300 هزار فرانک جریمه محکوم می‌شود.» و بعدها با فشار آمریکا، انگلیس، فرانسه و آژانس بین‌المللی یهود، این قانون در سایر کشورهای اروپایی نیز به تصویب رسید به طوری که امروزه هرگونه تردید درباره هولوکاست مورد ادعا و ابعاد و اجزاء آن در اروپا جرم تلقی می‌شود!
2- تاکنون ده‌ها مورخ برجسته اروپایی و صدها استاد بلندآوازه و متخصص شناخته شده در بررسی اسناد تاریخی، با ارائه اسنادی که هیچ صاحب‌نظری نمی‌تواند در صحت آنها کمترین تردیدی روا دارد، به روشی کاملا علمی اثبات کرده‌اند ماجرای قتل عام 6 میلیون یهودی، کوره‌های آدم‌سوزی، اتاق‌های گاز و همه آنچه صهیونیست‌ها در این باره ادعا می‌کنند، دروغ محض و یک داستان ساختگی با اهداف نه فقط سیاسی، بلکه جنایتکارانه است و شاید تعجب کنید - البته از دموکراسی با قرائت غربی تعجبی ندارد - که از این دانشمندان و محققان تمامی آنهایی که اروپایی بوده‌اند، بدون استثناء - تاکید می‌شود، بدون استثناء- به دادگاه جلب شده و تنها به دلیل آن که تحقیقات علمی آنان باآنچه دولت‌های اروپایی درباره هولوکاست پذیرفته و تصویب کرده‌اند، تفاوت داشته، محاکمه و به زندان و جرایم نقدی محکوم شده‌اند! و دولت‌های غربی هنوز به این سؤال پاسخ نداده‌اند که چگونه می‌توان از یک سو ادعای آزادی عقیده و اندیشه را داشت و در همان حال، اگر تحقیقات علمی و مستند دانشمندان با ادعای بی‌اساس و افسانه‌سرایی صهیونیست‌ها تفاوت داشته باشد، این دانشمندان و محققان مستحق محاکمه، زندان و جریمه هستند؟!...
تعداد دانشمندان و محققان برجسته‌ای که نتیجه تحقیقات علمی و مستند آنها حکایت از جعلی بودن هولوکاست می‌کند، بیشتر از آن است که حتی فهرست آنان قابل اشاره در این نوشته محدود باشد و فقط به عنوان نمونه و به مصداق اندکی از بسیارها می‌توان به پروفسور روژه گارودی، پروفسور روبر فوریسون، پروفسور کریستوفرسون - صاحب کتاب معروف «دروغ آشویتس»- ... و نویسندگان صدها رساله علمی دیگر اشاره کرد که در این میان، ماجرای پروفسور روبر فوریسون و پروفسور روژه‌گارودی - هر‌دو از فرانسه - جدیدتر و عبرت‌آمیز است.
3- پروفسور روبر فوريسون، استاد دانشگاه معروف «ليون» فرانسه و كارشناس عالي‌رتبه بررسي و ارزيابي اسناد و مدارك تاريخي، با شهرتي جهاني است. او تحقيقات علمي و مستند خود را در كتابي با عنوان «اتاق‌هاي‌گاز، واقعيت يا افسانه؟» جمع‌آوري كرده كه به فارسي نيز ترجمه شده است.
او هزاران سند را در اين زمينه بررسي كرده است و طي سال‌ها تحقيق، از تمامي مراكز مورد ادعاي صهيونيست‌ها، نظير اتاق‌هاي گاز، موزه ساختگي كوره‌هاي آدم‌سوزي، داخائو در مونيخ آلمان و... بازديد كرده و با صدها شاهد به گفت‌وگوي دقيق و علمي پرداخته و در نهايت بدون كمترين تحليل و تنها به زبان اسناد، نشان داده است كه ماجراي كشتار يهوديان در آلمان نازي يك دروغ بزرگ تاريخي و فريب شرم‌آور افكار عمومي است. چيزي كه از صهيونيست‌هاي وحشي به هيچوجه دور از انتظار نيست.
به عنوان مثال، فوريسون به عكس‌هاي ساختگي از اتاق‌هاي گاز مورد ادعاي صهيونيست‌ها اشاره كرده و ضمن رد اين ادعا با استناد به مدارك غيرقابل‌انكار، با تعجب مي‌پرسد، اگر اين عكس‌ها واقعي است، چگونه سربازان آلماني- مورد ادعا- بدون ماسك و بي آن كه كمترين پوششي بر دهان، بيني و چشم خود داشته باشند در اتاق‌هاي مالامال از گازهاي كشنده ايستاده و بر جان كندن يهوديان محكوم نظارت مي‌كنند؟! و يا، درباره يكي ديگر از عكس‌هاي مورد ادعاي صهيونيست‌ها كه جمعي از يهوديان را در محاصره چند تانك نشان مي‌دهد، با ارائه اسناد و شواهدي خواندني و غيرقابل ترديد، نشان مي‌دهد كه تانك‌ها در اين عكس، انگليسي هستند نه آلماني و...
ج - آقای دکتر ظریف ادعا کرده‌اند که «ایران هرگز هولوکاست را انکار نکرده است»! و توضیح نداده‌اند که ادعای ایشان بر اساس کدام «سند» یا شاهد و قرینه‌ای ابراز شده است؟ بدیهی است وزیر امور خارجه محترم کشورمان انتظار ندارند افسانه هولوکاست که غیر از ادعای «ساموئل سپرات» خاخام معروف فرانسوی هیچ سند دیگری برای اثبات آن وجود ندارد از سوی ایران اسلامی قابل پذیرش باشد!
گفتنی است آقای دکتر ظریف در دفاع از برنامه‌های پیشنهادی خویش که روز سه‌شنبه 22 مرداد در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد بر وفاداری خود به آموزه‌های امام و رهبر معظم انقلاب اصرار ورزید و پس از آن نیز در جایگاه وزیر امور خارجه کشورمان مواضع تحسین‌برانگیزی داشت. از این روی اظهار نظر اخیر در شبکه تویتر را می‌توان ناشی از کم دقتی ایشان تلقی کرد که نیاز به تصحیح دارد.
د - و بالاخره، از آنجا که دکتر ظریف اهل مطالعات تاریخی و اسلامی هستند باید توجه ایشان را به این واقعیت جلب کرد که اولین و تنها سند مکتوب درباره وقوع هولوکاست - به مفهوم زنده‌سوزی دسته‌جمعی انسان‌ها - که تاریخ کهن یهود و برخی از کاوشگران تاریخ باستان به آن اشاره کرده‌اند و در کلام خدا - سوره مبارکه بروج - نیز به صراحت آمده است، از وقوع این جنایت توسط قوم یهود خبر می‌دهد: ذونواس پادشاه یمن به دین یهود گروید و با تحریک خاخام‌های یهودی مردم یمن را که بر دین حضرت مسیح (ع) بودند وادار کرد یهودی شوند و آنان را که حاضر به پذیرش دین یهود نبودند، در گودال‌های پر از آتش سوزان - اخدود- افکند و انبوهی از زنان و مردان و کودکان مسیحی را زنده زنده در آتش سوزاند...
«والسماء ذات البروج... سوگند به آسمان که دارای برج‌های بسیار است و سوگند به روز موعود و سوگند به شهادت‌دهنده و آنچه به آن شهادت دهند که مرگ بر اصحاب اخدود، آنان که آتش سوزان برافروختند و در حالی که برکناره آتش نشسته بودند، به آنچه بر سر مؤمنان می‌آوردند نظاره می‌کردند. آنان - یهودیان - تنها به این علت از مؤمنان انتقام گرفتند که آنها به خدای عزیز و حمید ایمان آورده بودند».


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 178
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • یدی ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    1 0
    درود بر سردار قلم حاج حسین
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    1 0
    نفی و افسانه خواندن هلوکاست بزرگترین اشتباه اصول گرایان تندرو و شاید دلیل اصلی موفق شدن اسراییل در جلب حمایت جامعه جهانی بخصوص اروپا و امریکا برای تحریم ایران بود این اشتباه به حدی بزرگ بود که حتی کشوری مثل ترکیه و عربستان را علیه ایران متحد کرد.....
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    جناب شریعتمداری گفتن بخشی از واقعیت و نه نگفتن بخشی دیگر حق گویی نیست.. اتفاقا دکتر ظریف در همین پیام دقیقا این موضوع رو که ما هم نسل کشی یهودیان در ماجرای هلوکاست رو محکوم می کنیم هم جنایات اسراییل به بهانه" هلوکاست" در 60 سال بعد رو که عملا دختر امریکایی رو در یک پارادوکس قرار داد و بهانه مظلوم نمایی یهودیان صهیونیستی رو که ایران با نفی هلوکاست دنبال نسل کشی غربه با چالش روبرو ساخت ....و خیلی از مظلوم نمایی های اسراییل رو که موجب نزدیکی امریکا به آن شده بود رو دچار تزلزل منطقی کرد.... اشاره نمی کنید.....خود یک توهین بزرگ به دکتر ظريف است
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    شریعتمداری مثل بلدوزر افتاده به جون دولت میانه رو ...جالبه هنوز اول بسمه الله صبر نکرد!...وای به حال آخرش!!....
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 0
    این هم بخشی از پروژه "اعتدال" است. کمی تورق در آیات قرآن به ما میفهماند که بزرگترین دشمن مسلمانان قوم "یهود" هستند. که متاسفانه بیش از 90% آنان طرفدار رژیم صهیونیستی هستند. تبریک عید به کسانی که روز13 فروردین را به یاد کشتار ایرانیان جشن میگیرند و و به یاد کشتن هامان وزیر ایرانی شاه هخامنشی ، شیرینی مخصوصی در این روز با نام "گوش هامان*"می پزند؛ چه معنی دارد؟ **بهتر بود ایشان در جواب آن خانم میگفت که :"سال نو با بازگشت همه یهودیان به کشورهای خودشان و ترک سرزمین فلسطین شیرین تر خواهد بود"
  • شناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    احسنت به سردار قلم، حاج حسین شریعتمداری
  • علی قیصر امیری ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    به نام خدا انشاءالله آقای ظریف به صورت منطقی جواب این سوالها که ازطرف رئیس جمهور قبلی ایرادشده جواب دهند تامعلوم شود که آیاراهی که دولت گذشته رفته بود به بیراهه رفته بودیا دیگران به خاطرخوشحالی جنایتکاران صهیونیست چنین بیاناتی را فرموده اند والسلام
  • امیر ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    من به سهم خود از آقای شریعتمداری بابت احساس مسئولیتی که در قبال بی دقتی محض وزیر خارجه داشته اند تشکر میکنم . ,وزیر محترم امور خارجه نباید به اوت بزنند !
  • میترا ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    تا دیروز یکی از موارد اشکال ما بر سیاستمداران غربی این بود که چرا سیاستمدارانشان بر خود واجب میدانند که حتما سفری به کشور اشغالگر قدس داشته باشند و مراتب دریوزگی خود را اعلام کنند یر همراهی خود با اسرائیل تاکید کنند و هولوکاست را محکوم کنند !
  • سید ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    احسنت بر آقای شریعت مداری اینجاست که باید رئيس جمهور نطقی داشته باشند که فقط سکوت است خدا بخیر کنه
  • نیما ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    مردی که نوشت : ایران هرگز هولوکاست را انکار نکرده است. مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد، رفته است نیز خواهــــــــــــــد رفت!
  • سید امیر ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    20 حاج حسین شریعتمداری
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    واقعا برای اصول گرایان متاسفم .. ببنید با خودخواهی و عدم اتحاد مجبور به تحمل آدم های مثل این هستیم که نمیتواند محکم جلوی یک کافر بایستد و از حق مسلمانان دفاع کند.
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    مقاله جالبي بود. ممنون مشرق
  • ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    وافعا متاسفم واسش که غرور ملیمون را زیر سوال میبره . ینی یه وزیر باید یا دختر یه مقام امریکایی پیام ردبدل کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • اکبر اقا ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    خداییش اگه انتصابش به اقای ظریف درست باشه کار خوبی نکرده
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    احسنت مقاله خوبی بود واقعا اظهارات اقای ظریف مرعوبانه است ایا معنی اعتدال چوب حراج زدن به باورها و ارزش ها وعزت واستقلال این مملکت هست ؟؟؟؟؟
  • ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    همین افرادی مثل اقای شریعتمداری هستند که شخصی مثل احمدی نژاد را دچار توهم میکنند که توهم بزند وحتی در برابر ولایت فقیه هم بیستد وخودش را نماینده تام الاختیار ولی عصر بداند با با انصاف هم خوب چیزیه
  • کسرا ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    احسنت حاج حسین. کسی هست این سخنان علمی و منطقی رو رد کنه
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    وقتی رهبرم هولوکاست رو افسانه میداند ،نظر بقیه را به رسمیت نمیشناسم امام خامنه ای: « در یک کشورى کسى به "افسانه‌ى هولوکاست "اعتراض میکند، میگوید من قبول ندارم؛ او را زندان مى‌اندازند، محکومش میکنند که چرا یک حادثه‌ى پندارىِ تاریخى را انکار میکنى! حالا گیرم پندارى هم نباشد - واقعى باشد - خیلى خوب، انکار یک حادثه‌ى واقعىِ تاریخى مگر جرم است؟ اگر براى کسى روشن نشد، ثابت نشد و او انکار کرد یا حتّى در آن تردید کرد، او را بیندازند زندان! الان در کشورهاى مدعى تمدن در اروپا قضیه این است: اگر کسى اعتراض کند، تردید کند، قبول نداشته باشد، دادگاه‌ها محکومش میکنند» دیدار اعضاى مجلس خبرگان رهبرى‌ 18/12/90
  • نیما ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    با گذر زمان زوایای اعتدال ساختگی بیشتر نمایان خواهد شد
  • بی نام ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    با این دست فرمونی که دولت تدبیر و امید داره میره با سر زمین خواهد خورد و واقعا خیلی از عاقبت کارمون می ترسم. خدا همه ی ما را عاقبت بخیر کنه
  • منصف ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    به دور از تعصب و بدون توجه به شخصیت نگارنده باید گفت که حرفهایی کاملا منطقی و با پشتوانه علمی توسط آقای شریعتمداری مطرح شده واقعا ممنون
  • سلمان ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    برادر حسین منظور دکتر هولوکاست اشاره شده در تلمود مبنی بر قتل عام ایرانیان در زمان خشایارشا و به عاملیت یهودیان بوده(پوریم)احتمالا!!!!!!! راستی فیس بوک و توییتر فقط برای ما اخ و جیزه
  • ناشناس ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    مثلا ايشان وزير دولت به اصطلاح اعتدال گرا مي باشند وكم كم از انطرف دارند غش مي نمايند و دچار افراط و تفريط ميشوند وتازه اغاز راه است خدا عاقبت مان را ختم به خير نمايد كه به فرموده بزرگان بهترين دعا عاقبت به خيري است
  • مرتضی ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    آقای ظریف هم دیگه شورشو درآورده آخه اگه آمریکایی ها میخواستند با این روشها نرم بشن و از مواضع خصمانه شون دست بکشند سالها پیش و زمانی که تار عنکبوت روی سانتری فیوژ هامون بسته بود!(تعلیق رو میگم) اینکارو میکردند اونها با یک چیز ما مشکل دارن و اون هم جمهوری اسلامی است چون میخواد مستقل باشه و زیر بار حرف زور هم نمیره حالا آقای ظریف شما هسته ای رو حل کن میرن سراغ یه کوفت دیگه ببین کی گفتم.
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اصولگراها که با ایجاد تفرقه بین خودشون باعث شدن اینا روی کار بیان
  • مهدی ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    به اهل کتاب کافر اطلاق نمیشه اقای ناشناس تاوان رد کردن هولوکاست 1 مظلوم نمایی یهود2 تشدید تحریمها بیکار شدن هزاران جوان فقر فلاکت گرانی فساد اندر فساد 3 عدم بی نتیجه بودن اینکار
  • ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    شما خیلی کاسه داغ تر از آش هستید خود غربی ها هم برای مصرف خانگی و سرگرمی هولوکاست را دست آویز کرده اند یاد مصاحبه سیاست مدار انگلیسی افتادم که می گفت ایرانی ها تنها ملتی هستند که هنوز فکر می کنند انگلیس ابر قدرت است. جنایت هایی روی داده که اندکی از آنهارا مثلا - صدرا و شتیلا و... از کجای فلسطین مظلوم بگوییم روی هولوکاست را سفید کرده اند - به نظر شما هولوکاست دلخراش است یا جزغاله شده های بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی - نه عامو مردم جهان این قدرها هم حماقت ندارند که هر اراجیفی را ارزش قائل شوند. این ها مصرف رسانه ای و سیاسی و غربی دارد - - من کودک بودم دخترک کوچکی را نمی گذاشتم از کوچه ای عبور کند آن دختر تا منو می دید سعی می کرد با تظاهر به دلسوزی به من مثلا سیاست به خرج بدهد و به من می گفت که مواظب باشد بلندی وای نیستی خداب نکرده بیفتی تا منو فریب بدهد و برای خودش فضای امنی درست کند من تازه بی رحم تر هم می شدم این بار او را باسنگ می زدم این سالوس بازی ها سیاست خارجی نیست. ای کاش هولوکاست حلبچه را می دیدید -همین سردشت شیمیایی شده خودمان را می دیدید.
  • ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اشتباه منفی دادم،نظرتان کاملا درست است.
  • ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    یک کلام،ختم کلام
  • گمنام ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    زنده باد سردار قلم قبل از انقلاب معروف بود شاه هر صبح که از خواب بلند میشد میپرسید از محله چهار مردان قم چه خبر مسئولین رنگ پریده از امریکا هم هر صبح که از خواب بلند میشن میپزسند از سردار قلم چه خبر .
  • علی ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    این مطالبی که شما میگید، حرفای آقای ظریف هست، ولی هیچ کدومش در این پیام های رد و بدل شده بین ایشون و اون دختر خانم گفته نشده! دیپلماسی یک روند به هم پیوسته هستش. شما با آدم های منصفی روبرو نیستید که همه حرفاتون رو پوشش بدن. منتظر یک لحظه هستند تا به دستشون بدین و ازش استفاده کنن! سؤال اینجاست که آیا واقعا لزومی به گفتن این جملات با اون دختر خانوم بوده؟ آقای احمدی نژاد -خوب یا بد- روزی رئیس جمهور بودند و حفظ شخصیت ایشون از وظایف یک دیپلمات در این سطح هستش! آیا این دختر، یا مادرش، در مورد آقای بوش چنین سخنی میگن که ایشون میگه؟ به قول خودشون مخالف جنگ بودند و هستند، ولی هیچ وقت نگفتند و نمیگن اونی که جنگ افروزی می کرده دیگه رفته!
  • ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    خدا بخیر کند پرونده هسته ای مارا
  • ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اشتب + دادم
  • یار غریب ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اوت نبود ! توپ از ورزشگاه بیرون رفت !
  • مریم ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    یه سوال از کجا معلوم که این صفحه توییتر شخص آقای طریف بوده ؟ بعد هم اصلاً چند نفر از ما ها که اینجا نظر دادیم صفحه توییتر آاقای ظریف و گفتگوهاشون رو با خانم کذا رو دیدم ؟ این صفح نمی تونه مثل khamenei.ir فیس بوک باشه؟
  • ناشناس ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    این مطلب که شما می فرمایید درسته ولی آقای دکتر ظریف این مطالب را در یک مصاحبه دیگر و نه در جواب آن خانم آمریکایی مطرح کرده بودند که مشرق نیوز نیز آنرا انعکاس داد آقای دکترظریف در جواب آن خانم آمریکایی دقیقاً همان چیزی را گفت که در کیهان اشاره شد واگر یادتان باشد تصویر صفحه توئیتر نیز در خبر مشرق نیوز آمده بودکه کاملاً حرفهای کیهان را تایید می کند.
  • روح الله ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اول:«در اوایل دهه 80 قرن نوزدهم»... در دهه ۱۸۸۰ (قرن نوزدهم) هنوز پدر هیتلر هم به دنیا نیامده بود؛ دهه ۸۰ قرن بیستم درست است. دوم: چرا به مصاحبه آقای ظریف بعد از این گفتگو هیچ اشاره ای نمی کنید، وقتی که ایشان به درستی مواضع ایران را درباره جدابودن تفکر یهودیان با صهیونیست های تندرو را بیان کردند؟ سوم: حتی اگر به «فرض» جنابعالی ، آقای احمدی نژاد با «انکار هوشمندانه هولوکاست» پاشنه آشیل اسرائیل را نشانه رفته باشد، آیا واقعا تیر ایشان به آن پاشنه کذایی اصابت کرد؟! نتیجه چه شد؟ اسرائیل منزوی شد و همه جهان گفتند وای ما از اسرائیل گول خوردیم!... یا آنکه در واقعیت برای اولین بار در تاریخ معاصر، تمام جهان غرب و شرق و حتی جهان اسلام همراه با هم به نفع اسرائیل موضع گرفتند؟ (متاسفانه باید عربستان و امارات و اردن و مصر را هم با وجود رهبران شان جزو همین جهان اسلام قلمداد کرد.) چهارم: چاره ای نداریم که امیدوار باشیم همه «انصاف» دارند. آنها که در کوره های هولوکاست به آتش ارتش آلمان سوختند، نه دشمنان سپاه کفر در جنگ خیبر بودند و نه اشغالگران فلسطین. آنها مردمی بی دفاع بودند که به جرم یهودی بودن زنده زنده سوختند، خفه شدند و تیربارانشان کردند. حتی قرآن کریم هم پیروان راستین موسی (ع) را کافر نمی داند. اینکه پس از فاجعه انسانی هولوکاست ، سران صهیونیسم با آن چه تجارت ها کردند بحث دیگری است. اما تشکیک در اصل فاجعه ای که هنوز آخرین نسل زندانیان و قاتلانش در قید حیات هستند، کمی مضحک است و جسارتا انسان را یاد دن کیشوت می اندازد. درست است که هژمونی رسانه ای صهیونیست ها در تمام ۲۰ سال گذشته مانع تحقیق جامع درباره رقم دقیق کشته شدگان می شود، اما باید قبول کرد انکار اصل واقعه توهین آمیز است... فکر کنید یکی از سران حزب بعث سابق مدعی شود اصل حمله شیمیایی حلبچه دروغ است و از اساس ساخته دست ایرانیان بوده... پنجم: «دیپلماسی» هنری است که در ۸ سال گذشته با خیلی چیزهای دیگر اشتباه گرفته شد و جناب آقای شریعتمداری!، شما یکی از مسببان آن هستید. نتیجه ۸ سال «مقاومت سرسختانه» شورای عالی امنیت ملی در برابر آژانس انرژی اتمی چه شد؟ حق مسلم ما انگار با وجود زیرآبی رفتن های همیشگی روس ها هنوز در دستانمان است. اما انصافا چند صد حق مسلم دیگر من ایرانی به خاطر آن فراموش و پایمال شد؟ سیاست رادیکال و تهاجمی ایران در برابر اسرائیل در ۸ سال گذشته تبدیل به چه شد؟ با یک سخن از طرف رئیس جمهوری و بارها گفتن آن ، تمام حقیقت افشاگری های همیشگی ایران در مقابل اسرائیل تحت الشعاع قرار گرفت. یکی دوستان مسلمان هلندی من سالهاست فعال ضد جنگ دربرابر اسرائیل است و انصافا خیلی بهتر از ما بارها رژیم اشغالگر قدس را افشا کرده. تظاهرات ها ، سمینار های دانشگاهی بر ضد اشغالگری و ... در قلب یک حکومت حامی اسرائیل. او سر دسته گروهی از دانشگاهیان بود که در کشورهای اسکاندیناوی ارتباط علمی با دانشگاه ها و مراکز علمی اسرائیلی که در سرزمین های اشغالی تاسیس شده بودند را تحریم کرد. اما تمام فعالیت های ۱۵ ساله اش بلافاصله بعد از سخنان آقای احمدی نژاد در انکار هولوکاست از بین رفت. چون هیچ شخصیت و نهاد علمی پس از آن با او همکاری نکرد. متاسفم از بیان این جمله، اما یکی از سران صهیونیست گفت: «احمدی نژاد برای ما یک موهبت است چون هیچ کس به جز او نمی تواست افکار عمومی جهان را به نفع ما و ضد ایران تقویت کند...
  • ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    ظریف بخش دوم رو در گوش شما گفته !؟
  • ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    تو پیج خودش گفته کسی منتصبش نکرده
  • ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    قبول ندارم احمدی نژاد دیگه این اواخر غیرقابل حمایت بود
  • مهدی ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    خداوند کسانی را که به ناحق بر دیگران افطرا میچسبانند از تقسیرشان نگذرد. اتفاقا در این لینک که اگر حداقل مشرق نیز انصاف داشته باشد آنرا دانلود کرده و در اختیار خوانندگانش قرار دهد به وضوح و از دهن خود احمدی نژاد خواهید شنید که ایشان چقدر مدیون ولایت فقیه هستند و اسلام را بدون ولایت فقیه پوچ و تو خالی میپندارند. خدایا به ما جرات بده تا توانائی حرفهائی را هم که به مزاقمان خوش نمیاید داشته باشیم. http://www.youtube.com/watch?v=G_qZKHNEWXw
  • مجتبی باجلانی کامیارانی ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اگر این نظریه توسط وزیر دولت احمدی نژاد مطرح شده بود اکنون توسط مجلس محترم استیضاح شده بود وبرکنار ،نمونه آن برخورد با مشائی در قضیه ی دوست خواندن یهودی های اسرائیل بود البته کلام ایشان هم محکوم است اما نمی شود یک بام ودو هوا همان برخورد با مشائی باید با ظریف هم صورت پذیرد
  • ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    آقای شریعتمداری مگر شما نمیگفتی که آقای ظریف واسطه دیدار آقای خاتمی با جورج سورس بوده و خودشم در اون جلسه حضور داشته. اگر این ادعات صحیح بوده چرا قبل از رای اعتماد مجلس به ایشون اسنادش رو منتشر نکردی تا این آقا رای نیاره و اگر ادعات دروغ بوده چرا بابت این ادعای دروغ عذرخواهی نمیکنی؟
  • ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    جدا شما با این تحلیل عالمانه ات حیفه که یه 12 سالی رئیس جمهور نشی! لامصب ایدئولوژی فوران میکنه. چرا اسم و نشونه ای از خودت نذاشتی؟ هان؟
  • علی رضا ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    از وزیر امورخارجه انتظار پاسخ دیپلماتیک با ادبیات دیپلماتیک می رفت و من ایشان را خیلی پخته می دانستم باید مراقب باشد تا مرتکب جنین اشتباهاتی نشود.
  • ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    در اين شلتاق حاج حسين و دكتر جواد، پيدا كنيد وسعت ديدگاه "مردي كه با انكار هولوكاست" صهيونيستهايِ نوچۀ شيطان را چزاند و به جلز و ولز انداخت و در مواجهه با زوزه‌هاي صهاينه و مريدان و بوقهاي داخليشان، شيوۀ الهي "اذا خاطبهم ... مَرٌوا كِراماً" به اجرا گذاشته است و رهبر بزرگوارمان "دامت تأئيداته" بدرقه‌اش فرمودند.
  • ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    به نظر شما اتحاد ترکیه وعربستان ربطی به انکار هلوکاست توسط ایران داره؟؟؟ اتحاد این دو کشور سر مساله سوریه بود !!! احمدی نژاد هزار بار گفت این مساله باید توسط مورخان بررسی بشه .
  • شهریار ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    در پاراگراف شماره 1 ،آقای شریعتمداری باید می نوشتند دهه 80 قرن بیستم نه نوزدهم.
  • ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    تازه این ها علنی و ظواهر کار است
  • ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    میبخشید استاد ولی میشود بفرمائید چطور به این تفسیر از یک کلام واضح و اشکار رسیدیدکه دیگران نرسیدند ؟
  • ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    آها یعنی صبر کنه تا دوباره زیارت عاشورا بشه مانیفست خشونت طلبی ؟ چرا اقایان مدعی میانه روی از جاهائی شروع میکنند که دوستان اصلاح طلبشان ناقص رها کردند ؟
  • ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    نفی هولوکاست و یا هر شعار ضد اسرائیلی دیگری حماقت محض است چرا که اسرائیل به شدت از آن استفاده کرده و مظلوم نمایی می کند. من صددر صد با حرفهای ظریف موافقم .احمدی نژاد هم رفت و انشالله هیچ وقت هم بر نگردد. آمین بگو
  • ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    آره، منم تعجب کردم!
  • ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اصولگراها باید یه همچین بلایی سرشون میومد تا قدر عافیت رو بدونن. دیدین با کدخدایی چیکار کردن؟!....
  • مهدی ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اتفاقا آقای احمدی نژاد با گفتن هولوکاست خدمت بزرگی به یهودیها کرد از او مچکریم
  • ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    با وجود اینکه برای شریعتمداری ارزش بالایی قائل هستم ولی با این دکتر احمدینژاد خطاب کردن ان ... موافق نیستم زیرا رییس وارباب همان شخص در جایی اسراییل و مردمش را دوست خود خوانده بود
  • ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    پس بفرمایید برگترین اشتباه همون انقلاب کردن بود چون باعث شد امریکا و انگلیس و فرانسه و کلا غرب علیه ایران متحد بشن !!!!!!!!!!!
  • ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    حرف حق برای گوش ناشنوا تلخه !
  • محمد ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    بسم الله نکرده داس رو گرفته داره درو میکنه
  • بیطرفان ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    به جهنم... به عقیده شما اگر پا روی حقیقت میگذاشتند و دروغ هلوکاست را برای خشنودی صهیونیزم تایید میکردند کار درستی بود؟ مولا علی فرمود: حق را بگویید ولو به ضررتان باشد
  • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    کسی هولوکاست را نفی نکرد. بلکه سوالاتی مطرح شد. ضمنا، آقای دکتر ظریف هم نگفته که: "کسی که هولوکاست را نفی میکرد، رفته است." بلکه گفته که "کسی که اینگونه نمایانده می شد Preceived که هولوکاست را نفی میکرد، رفته است" ایشان به زیبایی به نقش رسانه های بین المللی در تخریب وجهه رئیس جمهور سابق اشاره کرده است. به این میگویند: دیپلومات.
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    زمانی که مسلمانان در دوران عمر بن خطاب سرزمین فلسطین را فتح کردند ساکنان این سرزمین چه دینی داشتند؟
  • بهرام عبابافي ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    احمدي نژاد فقط چند سوال كرد. تاب و تحمل سوال هم ندارند و واقعيت ها را در كشورشان وارونه جلوه مي دهند و جنگ رسانه اي به راه انداخته اند. تعجب بنده از اين است كه در ايران هم يكسري افراد ايشان را همراهي مي كنند. يكي از تكفيري هاي سوريه حمايت مي كند و صدايش موجود است و بعد از كلي فشار تلويحا رد مي كند و ديگري سال يهوديان را به زبان عبري تبريك مي گويد و ديگري ....
  • بنده خدا ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    همه می آیند و می روند از جمله کلید دارها آنچه می ماند حقیقت است و اصل نظام. با این خوش خدمتیها به صهیونیست هیچ وقت این افسانه جنایتکارانه را نمی توان به عنوان حقیقت پذیرفت
  • بشیر ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    1- بهتر است آقای وزیر که این همه وقت داشته اند و جواب آن خانم را داده اند وقت گذاشته و جواب آقای شریعتمداری را هم بدهند. 2- احتمالا" ماجرای آن شخص را شنیده اید که به دروغ گفت روستای پایینی آش می دهند و خودش هم کاسه به دست شروع به دویدن کرد و وقتی به او گفتند کجا میروی گفت ده پایین آش میدهند ! به او گفتند این دروغ را خودت ساخته ای و خودت هم باورت شده ؟ طرف آنقدر توهم داشت گفت شاید راست باشد و آش بدهند! امیدوارم ماهایی که دیدیم چطور این دروع ساخته شده دچار توهم نشده و کاسه به دست دنبال آش جعلی ندویم . 3- گیریم که بنا به نظر برخی از دوستان آن آقا بی سلیقه گی کرده و در کسوت ریاست جمهوری حرفی زده که در عرف بین الملل خوب نبوده و برای ما مشکل درست کرده و .... اما آیا واقعیت را میتوان کتمان کرد؟ به نظر میرسد برخی باید با دقت بیشتری ماجرای دوران حکومت امام علی (ع) و ماجرای کربلا و علل بوجود آمدن آنرا بخوانند .
  • مهدي ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    خوشحاليم كه عقلانيت بر ديپلماسي حاكم شده و تندرويها جاي خود را به منطق داده اند و اين نتيجه اتحاد ميانه رو ها در انتخابات است.
  • من ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    دولت میانه رو رو خوب اومدی، اول صبحی کلی شاد شدم!
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    حاج حسین روزهای سختی در پیش داری؛ امیدوارم نیویورک اتفاق خاصی نیفته که روزها و روزها مجبور باشی هی بن ویسی و بن ویسی
  • ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    فعلا که دولت اعتدال مثل بولدوزر افتاده داره قلع وقمع میکنه
  • مهدی ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    عالی بود دمت گرم خون دادن برای امام خمینی زیباست اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است شهید آوینی
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    مجلس باید ازش توضیح بخواد
  • بنده خدا ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    دفاع از حق تلخ است عزیز ما قرار نیست برای جلب آرای دیگران حقیقت را کتمان کنیم ... هرچند افرادی مثل شما ما را تند رو بنامند در حالی که یک لحظه به خود این اجازه را نمی دهید که قدری فکر و تامل کنید و جیره خوار دیگران نباشیم
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    حرف هم بزینیم وانتقادهم بکنیم میگن که داریم دولت اعتدال رو تخطئه میکنیم
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    کلا خوشحالیم هممون. طرف لشکر آورده خط مقدم مقاومتو می خواد بشکنه ما نشستیم به هم می پریم هیچ کاری هم نمی کنیم
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    افسانه ی هلوکاست هم مثل چرخیدن خورشید به دور زمین که اروپائیها براش مجازات گذاشته بودند چند وقت دیگه گندش درمیاد و این عزیزان سرشون میره پایین
  • ابوذر ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    کاش جنابعالی چوب لای چرخ دولت نمیکردی؟!
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    با اینکه با حاج حسین موافق نیستم، اما نمکش به همینه دیگه! مگه بلعکس همین مسئله وجود نداشت؟
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    تاریخ به زودی قضاوت میکند نگران نباشید
  • كربلائي ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    بعدچي شد؟ جامعه جهاني كيلو چنده مقلّد؟ فكر ميكنم شما از آن دسته افرادي كه شبها خواب ارزان شدن پياز به شرط تعظيم مقابل توحش مدرن را مي بينند و آرزو ميكنند! تركيه و عربستان مگر كشور هستند؟ شما به غلام حلقه به دوش عمو سام كشور ميگوئي؟
  • علي ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    ببخشيد دولت ميانه چي چي ؟؟ خودت خنده ات نميگيره؟ افسوس از فقدان شرمي كه ديگر ناياب شده
  • ناشناس ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اره زیادن!!!!!!!!! ولی از قدیم گقته اند .هرچه برزگر گوید از سوز جگر گوید!!!!!!!!!!
  • ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    همه بد هستن- فقط شما خوبی آقای شریعتمداری!!
  • همایون ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    این حرفا در فیس بوک بوده نه تویتر!
  • علي ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    بله نويسنده ظعيف و ظريفي كه ميگويد منكر هولوكاست رفته خود و اربابش هر دو خواهند رفت و كسي كه چرندي به نام هولوكاست را به لجن كشيد بازخواهد آمد انشاالله
  • زهره وند ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اسراییل رو بمب اتم از بین نمیبره باید اسطوره های این رژیم ملعون از بین بره تا خودش هم به زباله دان تاریخ پرت بشه بهترین گزینه هم یک سوال پرسیدن در مورد هولوکاست هست دو بحث وجود نژادهای مختلف در اسراییل سوم حمله به ارض به اصطلاح مقدس اونها چهار حمله به تناقضات تورات و تحریفات اون
  • ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    یک جو انصاف!!!!!...حرفت خیلی پرته ناشناس!
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    حاج حسین خان، ظریف نصف خط نوشته (مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد، رفته است) بعد شما میگویی توهین به رییس جمهور سابق در صورتی که توهین نیست (به جمله خوب بنگر )بعد شما در روزنامه کیهان تمام رییس جمهوران کشور بعد از انقلاب (به جز رهبر انقلاب و شهید رجایی)را زیر سوال می بری و در مقاطعی بد و بیرا هم می گویی آن وقت آنها توهین نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ها اگر ظریف آن جملات شما را می نوشت ،خداییش چگونه برخورد می کردید !! در رفتارتان تجدید نظر کنید خداوند ناظر همه اعمال ماست .
  • بماند ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    حالا آقای وزیر یه اشتباهی کرده ! دیگه تکرار نمیکنه انشاءا... شمار ببخش سردار
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    جمله معروف "اسرائيل بايد محو شود" چطور؟ آيا امام خميني با بيان اين جمله که بمراتب برای اسرائيل دردناکتر است، باعث اتحاد مسلمانان نشد؟ مگر ترکيه غربزده و آل سعود نحوس جزو مسلمان هستند که دل برايشان ميسوزانيد؟ ترکيه و عربستان کي به ايران کمک کردند که حالا ما مواظب مواضع مان باشيم؟
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اولين توهين به دکتر ظريف اين است که مرتبه ايشان را از پرفسور به دکتري تقليل داديد.
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    بولدوزر، عزل و نصب هاي گسترده همين دولت به اصطلاح معتدل است. هنوز يکماه نگذشته همه مديران رده سومي هم تغيير کرده اند.
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    درود بر منکر هولوکاست.
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    براي رفقاي.. متأسف باش که نمي توانند از مواضع يکسان ايران دفاع کنند.
  • رقيه سرطاقي ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    حاج حسين چيه؟ کيه ؟؟ کجاست؟؟؟
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    لبیک يا خامنه اي به جاست که رييس جمهور از مردم عذرخواهي کند.
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    با موس موس کردن کاري از پيش نيمره. جلوي آمريکايي ها بايد محکم ايستاد.
  • محمد ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    متاسفم برا اصولگرایان که با اختلافشون باعث شدند همچین آدم های زخم خورده ای بیان سر کار .. آی احمدی نژاد آگه خوندی مطلبو حتما اینم بخون : حیف به اون روزهایی که تا صبح پوستر هاتو گرفتم دستم و بی منت و تنها به دیوارها میچسبوندم شاید بگی تو هیچی نمیفهمی من باز آدم خوبی هستم اما بگم که ... اون موقعی بنده تشخیص دادم شما مثل رجایی هستید این شما نبودید که خدوتون رو شناسوندید خودم شناختم ، و امروز نمیخاد باز بگی آدم خوبی هستم چون باز از تو نظر نخاستم و امروز شناخت بنده از شما با عدم در نظر گیری سه ساله اول ریاست جمهوری ، یک آدم ... به نظام و رهبری و ضربه ای هم که به ملت شریف ایران زمین و شیعه نورانی ائمه اطهار که نماد دوستی و انسانیت بودند ، زدید کس دیگه ای نزد .و لطمه ای که به جوانان امروز این سرزمین خوردشما مسئولش بودید وای از پس امروز بود فردایی !! بدون که میتونستی خیلی خوب عمل کنی و اون 4سال هم میگذشت و گذشت(نگفتند که میگذره؟؟؟؟) شاید بگی زر نزن نمیفهمی ولی بدون تو در خواب زمستانی رفتی که فکر نکنم تا لحضه مرگ هم بیدار بشی به هر حال مسئول تمام این ..... ملت که تازه اولشه شما هستید برو بیفت پای اون دوستت که خوب تسخیرت کرد یکی چشمش در اومده بود همراهش بهش گفت: کی در آورده ؟گفت: خودی همراهش با تعجب میگه میبینم آخه از ته در آورده!! و اما شما مسئولان جدید شما هم میروید اما نه با دست پر سعی کنید دعای ما پشت راه تون با شه ما مسلمانیم و شیعه 12امامی همه زندگی مون دینمونه اگه برداشت غلطی هم دارید بزرگان هسند که اسلام ناب رو دوباره به سمعتون برسونن خودتون رو مجتهد ندانید و از این غرور و عجب که انسان را به ضلالت ابدی میکشونه به خود بیایید دنیا میگذرد و چون میگذرد ارزشی ندارد غمی نیست اما وای پس فردایی دیگر... ببخشید زیاد حرف زدم اما دلم گرفته است مواضب باشیم دلهامون از لقمه حرام پر نشه که حرف حق اثر نکنه از قارون که زیادتر نمیخایم بشیم نه؟ استغفرالله ربی و اتوب الیه
  • م.ن ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    خیانت به نظام اسلامی و ارزشها، اول و آخر ندارد .گویا برخی خیلی زود به خواب می روند. لطفا بیدار شوید .اگر خواب تشریف دارید...
  • هادی شیرازی ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    البته به ادعای خود یهودیان در تورات (داستان استر)، روز 13 فروردین صدها هزار ایرانی به توطئه یهودیان کشته شدند و این ایام به نام "عید پوریوم" جشن گرفته می شود.
  • kag ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اقای شریعتمداری: شکی نیست که این موضوع و موارد مشابه از دروغهای تاریخی است و لی ایا باید هر دروغ تاریخی را جواب داد واگر باید جواب داده شود بالاترین مقامات ما با ان درگیر شوند وکشور ما وایرانی های خارجی تاوان بدهند و اگر هم نخواهیم دروغ بگوییم چرا باید تمام حرف حقیقت را بزنیم واصولا به ما چه ربطی دارد که در امور حساس مردم دیگر کشورها که بیشتر کار تحقیقی لازم دارد داخل شویم ... اگر مقامات دیگر کشورها در امور مذهبی ما مثل داستان امام حسین داخل شوند ونعوذبالله از قول گروههای افراطی اسلامی به کار امام حسین تردید وارد کنند وبگویند مردم ایران هم ادمهای ..چنین وچنانی هستند ما چه حسی خواهیم داشت چرا بخاطر حضور بیشتر در مقامتان در کیهان!!! با ابروی اسلام وسرنوشت کشور بازی میکنید !اگر روز اول به احمدی نژاد گفته میشد که با هزینه ملت در صدد ماجراجویی نباشد و انها را تحریک نکند اقای ظریف هم از اینطرف پشت بام نمیافتاد که به یهودیان تبریک بگوید .ترا به خدا کاری نکنید که ملت توی خیابان بریزند وبگویند این بلاها را اسلام سر ما اورده غافل از اینکه شما با تفکر قدرت مدارانه این کار را میکنید وانرا به اسلام نسبت میدهید
  • محسن ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    حاج حسین شریعتمداری همیشه در حال جنگیدن با یهود و صهیون هست و دستش دردر نکنه.هولوکاست واقعی درباره ما ایرانیان اتفاق افتاده که در زمان جنگ دوم جهانی 9000000 ایرانی در جریان قحطی جان خودشون رو از دست دادن ولی انگلیش 1000 تن گندم خریداری شده از خودمون رو فرستاد برای تمام یهودیان ایران
  • حسین ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    حالت خوبه داداش؟ عربستان از قدیم با ایران مشکل داشته و اینا ربطی به هولوکاست نداره!!!!
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    سالي كه نكوست از بهارش پيداست. انگار دارن راهنماي راست ميزنند و لي سمت چپ ميپيچند خوب اين كار از نظر قانون خلاف است.
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    راستی اینا با چه فیلتر شکنی وارد فیس بوک و تویتر می شن که برای اونا آزاده برای ما ممنوع؟
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    متشكريم ازروشنگري وشيريني قلم وزبان ايشان كه هميشه قابل ستايش بوده متشكرم ازايشان
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    معلوم ميشه آقايان به جاي پرداختن به امور مملكت داري نشستن پاي تويتر و ... رد بدل كردن پيام!
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    چرا سردار قلم در موردخروج هدایای ریاست جمهوری و ماجرای 16 میلیارد دانشگاه آقای احمدی نژاد و ... چیزی نمینویسند؟
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    حتما يكي از دانشمندان و كارشناسان برجسته خوده شريعتمداريه!!
  • میترا ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اونوفت چجوری ؟؟؟ چرا سرتونا زیر برف کردید برو توی فضای مجتزی ببین صهیونیستها از این جمله ی ظریف !!! چه جشنی گرفتن و اونو اینجوری تیتر زدن : عقب نشینی ایران !!!!!!!!1
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    شما که اهالی رسانه هستید لطفا یک بار بروید و نوشته آقای ظریف را بخونید و یا در گوگل ترجمش کنید. آقای ظریف گفتن : کسی که گمان نی شد یا تصور می شد هولوکاست را انکار کرده رفته و با توجه به نوع جمله به بار کلمات هم توجه کرده؟ آخه این چه وضعی تو مملکت که طرف جمله رو درست نخونده راجع بهش این همه مطلب می نویسه. دیگه آقای شریعت مداری که نباید این اشتباه را بکنه. متاسفانه دولت مردای قبلی بدون در نظر گرفتن بار کلمات در عرصه بین المللی کشور رو دچار مشکل کردن. لطفا دقت کنید.
  • مصطفی ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    خدا به داد دل رهبر برسه که دوباره تنها شد هرچند ما سربازان جان بر کف آماده ایم که سرمون رو هم بدیم ولی دولتمردا تنهاش گذاشتن
  • بنده خدا ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اظهار فضل‌هايي ديگر از شريعتمداري.... بابا تو چه كار به اين كارا داري؟
  • محمد ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    دوست عزیز چقدر خوبه که برای اتخاذ موضع ضعف دنبال توجیه نباشید. قبول کنید که دو قطب وجود دارد استکبار و مقاومت حالا تفکر شما بفرمایید تعامل کنید ببینیم جز سر تعظیم فرود آوردن راه دیگری هم هست؟!!!
  • مینرا ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    تمام حرفهای شما در صورتی درسته که فرض کنیم تمام کشورهای غربی و نوکران منطقه ایش قبل از سوال احمدی نژاد رابطه شون با ایران خوب بود و اصلا هم ما را تحریم نکردن !!! راجع به جمله ی اخرتون هم بهتره کمی سیاستهای یهود را بیشتر بشناسید .بعضی وقتا با تعریف از کسی قصد زمین زدنشو دارند . شما از سیاست کمی دوری جان من !
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    ناشناس اول صحبتهای آقای ظریف ایات قران نیست که نیاز به تفسر شما سبک مغزها داشته کاملاً اشکار و صریح حرف مفت زدند.اگه ما دولت دهم یه رحیم مشایی داشتیم .الان مطمئن شدم بیش از یک رحیم مشایی داریم.
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    احسنت بر تو ای برادر آگاه باور کن اگر مستندترین مستندها را بیاوری برخی مثل کبک سرشان در برف مانده و خود نمی خواهند بیدار شوند بنده یک فیلم مستند بسیار قدیمی و سیاه و سفید از کوره های آدمسوزی نازیها دیدم که خاکستر آدمهای آن چند انبار سیلو را پر کرده بود هرچند قبول دارم که تمام این آدمها یهودی و اسرائیلی نبودند ولی هولوکاست واقعیت است نه افسانه
  • اتحاد ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    احسنت
  • اتحاد ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    غرورمليت اون زمان زيرسوال بره كه احمدي نژاد در مجلس تشيع جنازه هووچاوزچكاركرد
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    باید خجالت بکشه . . . این جلف بازی ها چیه . . . واقعا جلف بازیه . . .
  • حبیب ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    لطف میکنید منابع معتبر و ارجاعات دقیقتون رو در دو مورد زیر بیان کنید: ۱- بزرگترین دشمن مسلمانان قوم "یهود" هستند؟ ۲- بیش از 90% آنان طرفدار رژیم صهیونیستی هستند؟
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    گريه نکن ناشناس، تو هم خوبي!!!!!!!
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    بايد به اشتباهش اعتراف و از مردم عذرخواهي کنه. مشايي هشت سال پيش يک نظري در رابطه با مردم اسرائيل داد، از هستي ساقطش کردند.
  • علی ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    از نظر اسلام یهودی دشمن اسلام وپیامبر بوده وظریف کوچکی کرده است واین برای یک ایرانی خیلی بداست
  • ایرانی ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    3 حسین جان
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    preceive نمیشه گمان کردن یا تصور کردن !!! میشه ملاحظه کردن، درک کردن (feel/see/behold). شما نگران ترجمه جملات نباش، انقدر حرفه ای هستن که اول جملۀ طرف رو درست ترجمه کنن بعد 2 صفحه نقد بنویسن دربارش !
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    بنده به عنوان یک پژوهشگر حقوق بین الملل به شدت از صحبت های اقای ظریف ناراحت و عصبانی شدم جناب وزیر دولت تعویض شده لکن شخصیت حقوقی دولت ایران در اذهان بین المللی واحد است این خود زنی ها فقط برای خوش امد صهیونیست هاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    به نظر شما ایشان(آقای ظریف) وزیر خارجه هستند یا رئیس جمهور لطف کنیدبا توجه به حافظه خودتان بیشتر به عمق رویداد ها توجه کنید- چون که درهم ریختگی ذهن باعث ایجاد و بسیاری از اشتباهات در تایید یا رد می شود.
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    البته به نظر می رسد تقسیر با سین نیز تقیه واژه دییپلماسی شده متعجبم بیشتر طرفداران این عزیزمان وزیر خارجه نویسائی شان دچار مشکل است
  • محسن ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    دوستان اين حرفا رو بذاريد كنار فقط""اعتدال"" رو بچسبيد.
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    ظریف گفته ان مردی که به نظر می امد که هولوکاست را انکار میکند رفته است حاج حسین!
  • میترا ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    محمود اجمدی نژاد دو پرسش را درباره واقعه هلوکاست مطرخح کرده بود. «چرا آنقدر حساسیت وجود دارد و اجازه نمی دهند که در این راستا تحقیقات آزاد انجام شود؟» «فرض کنیم اتفاقی هم افتاده اما در چه مکانی و توسط چه کسانی این اتفاق رخ داده و این موضوع چه رابطه ای با فلسطین دارد؟»
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    درود بر تنها سنگ به سینه زن باقی مانده ی احمدی نژاد، سردار قلم
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    چه فرقی می کنه دکتر ظریف کجا گفته بحرحال گفته و عمل کیهان منافقانه و ریاکارانه بود...
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اتفافا رهبری به هیچ عنوان هلوکاست رو در همین سخنان نفی نکرده گفته اجازه تحقیق داده نمیشه.....
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    نرم شدند ....ديروز چند شخصيت حقيقي و يك شركت نفتي امان را جزو ليست تحريم آوردند
  • محمدی ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    جای تقدیر و تشکر از تحلیلهای شریعتمداری دارد اینکه پروفسور!!!!! را دکتر گفته تعصب بیجا می باشد بنده نوشته وزیر امور خارجه را خواندم و پس از آن شادی صهیونیستها را دیدم ضمن اینکه در یک اظهار نظر اوج بی انصافی ایشان در خصوص دولت قبلی را دیدم که گفتن ندارد ولی بسیار تاسف خوردم ضمن اینکه این را هم بدانید که شریعتمداری حتی تند تر از این از احمدی نژاد انتقاد کرده است و ایت نوشته را هم نباید سیاسی و ... تلقی کرد...
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    انگار هلوکاست باید با سند و مدرک باشه نه کشوری جهان سومی در خاورمیانه که اصلا تاریخ 60 سال پیش خودش هم به واسطه اشغال نمی دونه چه برسه تاریخ آلمان نازی ها در برلین!!! کمی واقع بین باشیم...باید منطق رو از اسراییل جدا کرد...
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    مرگ بر صهیونیست و هر انکه به اسیاب دشمن اب بریزد
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    این دیپلماسی رو با دیپلماسی عمومی احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا مقایسه کنید
  • روشن ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    الانم بعضی از خواص داخلی بر خود واجب میدونن هولوکاست رو قبول کنن!
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    همچین درباره عربستان و ترکیه حرف می زنی که گویا دشمن خون ی آمریکا و غرب بودند !؟
  • sss ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    دولت جدید باید نقد پذیر باشه.
  • sss ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    هم احمدی نژاد نسنجیده عمل کرد هم ظریف!
  • رضا ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    من فکر نمی کنم اینا کارا و حرفای خودشون باشه. مثلا اینکه ظریف تو تویتر فعال بشه یا سخنگوش تو فیسبوک. اینا عقلشون به این چیزا قد نمی ده. به نظر میاد یه اتاق فکر خیلی خفن پشت این ویترین هست که دقیقا مشخص می کنه کی چی بگه یا کی چی کار کنه. باید خیلی هوشیار باشیم و فقط در ظاهر کار نمونیم. متاشفانه فتنه دیگری در راه است. خدا ختم به خیر کنه!
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    به نام خدا ناشناس 11:09، كليت صحبت ناشناس 10:02 درست است. گمان بنده اين است كه آقاي وزير از روي حساب اين جمله را نوشته‌اند:‌ يعني از نحوه تعبير غربيها (هم) ايراد گرفته‌اند، حالا چه با سياست آقاي ظريف موافق باشيم چه نباشيم.
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 0
    لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَ الَّذينَ أَشْرَکُوا وَ لَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذينَ آمَنُوا الَّذينَ قالُوا إِنَّا نَصارى‏ ذلِکَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسينَ وَ رُهْباناً وَ أَنَّهُمْ لا يَسْتَکْبِرُونَ مسلّما سرسخت ترین مردم را در دشمنی با کسانی که ایمان آورده اند ، یهود و مشرکان خواهی یافت و نزدیکترین آنها را در دوستی با مؤمنان کسانی می یابی که گفتند: ما نصاراییم. این بدان سبب است که گروهی از آنان کشیشان و راهبان اند و آنها تکبر و بزرگ منشی نمی ورزند.
  • پرنده ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    سوال اولتونو من جواب میدم جناب حبیب در قران گفته شده لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَ الَّذينَ أَشْرَکُوا وَ لَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذينَ آمَنُوا الَّذينَ قالُوا إِنَّا نَصارى‏ ذلِکَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسينَ وَ رُهْباناً وَ أَنَّهُمْ لا يَسْتَکْبِرُونَ مسلّما سرسخت ترین مردم را در دشمنی با کسانی که ایمان آورده اند ، یهود و مشرکان خواهی یافت و نزدیکترین آنها را در دوستی با مؤمنان کسانی می یابی که گفتند: ما نصاراییم. این بدان سبب است که گروهی از آنان کشیشان و راهبان اند و آنها تکبر و بزرگ منشی نمی ورزند. ایه 82 سوره مائده
  • محمد از بندر عباس ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    درود برشريعتمداري با مقاله زيبا وروشنگرانه اش
  • محمد از بندر عباس ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    درود برشريعتمداري با مقاله زيبا وروشنگرانه اش
  • بسیجی ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    افرین بر تو خوب گفتی
  • هموطن ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    رفتار اقای ظریف باید درشان مردم بزرگ ایران باشه متاسفم که بعضی ها فکر میکنن باخوش خدمتی دشمنان کشور به نون و اب میرسه دشمن ما دشمن جان و مال وناموس واب ونان ماست
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    دل خوش باش ..
  • جوان ايراني ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    خدابه آقاي روحاني وكابينه اش خير بدهد كه درعمل مجوزاستفاده از فيلتر شكن وورود فيس بوك سايتهاي م س ت ه ج ن صادر نمودند اگر ما گناهي يا خطايي مرتكب شديم به گردن حضرات
  • آشنا ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    خدایا هر کس میخواد اسلام رو تضعیف کنه به حق خون شهدا مظلوم خودت رسواش کن
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    میترا تعریف و تمجید اسراییلی ها از جنبش سبز هم از همین نوع بوده !؟
  • مسعود آرمان ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    درود بر جناب شریعتمداری دروووود واقعا باید کمیته ای تشکیل بشه و این گونه رفتارهای دشمن شاد کن و ضد اسلامی ایرانی و آرادی خواهی رو رصد کنه و پیگیر مطالبات مردمی بشه... ازاین به بعد باز داستان خودفروشی برخی دوباره استارت خواهد خورد... وطن فروشی که جای خود داره. خدا به داد دل رهبر عزیزمون برسه.
  • reza ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    هلوکاست درسته اتفاق افتاده وهزاران نفر یهودی کشته شدن به دست هیتلر اما چه ربطی به فلسطین داره؟ واقعا
  • محسن ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    ســردار چرا قلمت گير كرده تو هولوكاست؟؟ شما بهتر است برويد در مورد كشتار ايرانيان در مورد جنگ جهاني دوم مطلب بنويسيد. (ايراني؟)
  • يك كشتي گير سياستمدار ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    تا زماني كه ايران هلوكاست را مبنا قرار داد ايران نه تحريم شد نه به سوريه حمله شدد... هلوكاست همانند نقطه ضعف و بيضه هاي غرب مي ماند كه اگر رقيب بگيرد ديگه هيچ كاري نمي تواند بكند
  • پرنده ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    خوب مگه ظریف درغ گفته مردی که هلوکاست را انکار میکرد احمدی نژاد میکرد رفته دیگه مشرق پیغام و حذف نکن .....خوب رفته دیگه شریعتمداری هم میره همه میرن :)
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    پیشنهاد میکنم کتاب " تاریخ یهودیت و صهیونیزم" نشر عابد رو مطالعه کنید.
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    دیشب رها اعتمادی در برنامه جواب یک جمله گفت که بر دلم نشست و این را بر خود واجب دیدم در چند خط از تمام ایستادگی هایش در مقابل ................... و عوامل های داخل و خارجش سپاس گذاری کنم. رها اعتمادی دیروز در برنامه جواب درباره صحبتها و اتهام ها و چوب لای چرخ گذاری هایی که در موردش انجام می شد گفت : خیال می کنید که من با این اقدامات محافظه کار تر میشوم ؟ این اتهام ها و حمله ها انگیزه من را برای فعالیت بیشتر بالاتر خواهد برد و به مانند کشتی گیر ها فن بر عکس (سالتو بارانداز) را بر شما خواهم زد. جمله زیبای دیگری که رها گفت این بود : من تهمت زنان و دروغگویان را هم وطن خود نمیدانم که بخواهم آنها را ببخشم یا نبخشم.
  • عباس ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    کدام دیوانگانی جز امثال تو ممکن است مظلوم بودن صهیونیستها را باور کنند ؟
  • آرمین ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    آقای ظریف در یکی از مصاحبه هایشان گفتند سیاست خارجی جای فلسفه نیست باید از منافعمان دفاع کنیم اگر در این خصوص اشکال به هلوکاست داریم بهتر است از زبان نخبگان تاریخی وفیلمسازان وگروه های غیر دولتی باشد ویا حداقل NGO های غیر دولتی تشکیل شود که هم واقعیت را برای مردم جهان بگوییم وهم باعث نشویم ملت عزیز ایران تحریم شود. باید قدری هوشمندانه عمل کرد!!!
  • محمد ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    0 0
    فکر نمیکردم به این زودی گند دولت در بیاد و چهره واقعی کسی که دم از رهبری میزد به همین آسونی مشخص بشه . خدا رو شکر
  • دانشجو ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    یعنی می فرمایید هیچ حرفی نزنیم چون ممکنه آمریکا ناراحت بشه.
  • ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    اب رو بریز اونجایی که میسوزه!!!
  • ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    حاج حسین تو توییتر مردم چه کار داری شاید اون رو به اسم ظریف دادن تا خرابش کنند تو که تو ایکارا استادی برادر...
  • ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    یکی بگه توی تاریخ ایران چه کسی به اندازه احمدی نژاد، به بقیه رئیس جمهور ها توهین کرد و بد بیراه گفت؟؟ حالا این اومده میگه به فلانی توهین شده!!
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    بالاخره تويتر و فيس بوك و .... قانوني است يا نه؟ اگر هست چرا در دسترس عموم نيست و يا بايد با فيلتر شكن وارد شد؟ اگر نيست مقامات قانوني كشور آنجا چكار ميكنند؟ هركسي كه وارد اين بگو مگو ها ميشود، علاقمند است كه مورد بازي قرار گيرد.
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    درود بر احمدی نژاد که هلوکاست دروغین رو مبحث روز کرد و آب را در لانه مورچگان(صهیونیست ها)انداخت.
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    درود بر احمدی نژاد که هلوکاست دروغین رو مبحث روز کرد و آب را در لانه مورچگان(صهیونیست ها)انداخت.
  • شهرام حسین ناظر ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    یکی از بهترین فیگورهای حمله یا دفاع از حقوق از دست رفته چسبیدن به حریف میباشد !احتمالا...
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    لطفا اینقدر به قوم برگزیده یهود توهین نکنید
  • سید ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    چرا نظرات منو منتشر نمی کنی؟؟؟؟مثبت منفی ها کار نمی کنه.
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    صهیونیستها موشهای کثیفند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس