170 نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از خط مقاومت سوریه اعلام حمایت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد (ص) خطاب به ما فرموده است: هر مسلمی صدای کسی را که از او طلب کمک می‌کند بشنود ولی به یاریش نشتابد، مسلمان نیست.

اصل 154 قانون اساسی نیز بر همین اساس تصریح می‌کند که جمهوری اسلامی در عین خودداری کامل از هرگونه دخالت در امور داخلی ملت‌های دیگر از مبارزه حق‌طلبانه مستضعفین در برابر مستکبرین در هر نقطه از جهان حمایت می‌کند.

همچنین بر اساس اصل 110 قانون اساسی تعیین سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران بر عهده رهبری معظم انقلاب است و امروز حمایت از خط مقاومت سوریه نه تنها بر اساس مبانی محکم اعتقادی، وظیفه دینی هر مسلمان است که بر اساس اصول قانون اساسی این مهم وظیفه ملی است که بارها مورد تاکید و تایید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است.

اکنون چه کسی است که ندای مسلمانان سوریه که به دست آدم‌خواران وحشی تکفیری هر روز قتل و عام می‌شوند را بشنود و بی‌تفاوت بماند؟ چه کسی است که خبر دریده شدن شکم زنان بی‌گناه حامله در سوریه را تنها به جرم علوی بودن بشنود و آسان از کنارش بگذرد؟ چه کسی است که تکرار واقعه دلخراش خوردن جگر حمزه‌های زمان را در رسانه‌ها ببیند ولی به فریاد برنیاورد؟ چه کسی است که تصاویر سوزاندن دسته‌جمعی مسلمانان در سوریه را به دست تکفیری‌های خالی از عقل ببیند و دم فرو بندد؟ چه کسی است که تیرباران مسلمانانی که به یاری مردم سوریه رفتند را توسط عده‌ای خشک‌ مغز وهابی مسلک ببیند ولی مهر سکوت بر لب بزند؟ چه کسی است که از نبش قبور اصحاب خوش نام رسول خدا (ص) به دست سلفی‌های بی‌دین قلبش در فشار قرار نگیرد؟ چه کسی است که از تکرار واقعه دلخراش بمباران شیمیایی سردشت و حلبچه به دست صدام در سال‌های دور و امروز بمباران مردم در سوریه و به دست معارضین مورد حمایت غرب را ببیند و بتواند آرام بگیرد؟

تعجب و صد تعجب از کسانی است که در این مقطع تاریخی که آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی غاصب در پی برانداختن مقاومت در خاورمیانه هستند دشمن شادی می‌کنند و تکمیل بهانه آنها برای جنگ ثمره دیگری ندارند.

اکنون ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت خود از خط مقاومت در سوریه به صراحت اعلام می‌کنیم که با تمام وجود از مواضع ولی امر مسلمین و امید مستضعفان جهان حمایت می‌کنیم و در صورت اراده نظام در کنار برادران سوری خود برای مقابله با خط کفر و ظلم حاضر به جانفشانی هستیم و به آمریکای جهانخوار و سرکردگان آن در رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم که ملت‌های مظلوم جهان سال‌های سال است در انتظار لحظه نهایی پاک کردن خط ظلم و ستم مستکبران هستند و حمله شما به سوریه سرآغاز این فروپاشی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس