کد خبر 24581
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۶

دعايي مديرمسئول روزنامه اطلاعات در مراسمي گفته بود: "کيهان و اطلاعات را همه از قديم دوقلوهاي وابسته به نظام مي‌دانستند منتها فراموش کرده‌اند که اکنون، يکي منشا رحمانيت و صلح و صفاست و ديگري منشا جباريت است".

به گزارش وبلاگستان مشرق، پس از آنکه دعايي مديرمسئول روزنامه اطلاعات در مراسمي گفت که "کيهان و اطلاعات را همه از قديم دوقلوهاي وابسته به نظام مي‌دانستند منتها فراموش کرده‌اند که اکنون، يکي منشا رحمانيت و صلح و صفاست و ديگري منشا جباريت است"، تقي دژاکام خبرنگار باسابقه روزنامه کيهان در مطلبي که در وبلاگ "آب و آتش" منتشر کرد، اينچنين به اظهارات دعايي واکنش نشان داد:

چندين سال پيش بود . شايد هفت هشت سال پيش . با جمعي از دوستان رسانه اي و روزنامه نگار نشسته بوديم و به مناسبتي حرفي از آقاي دعايي مدير مسئول روزنامه اطلاعات پيش آمد. هر کسي چيزي گفت . يکي مي گفت سعيد امامي مرتب با عطا [ مهاجراني ] جلسه دارد . يکي مي گفت تمام پاورقيهاي اطلاعاتي روزنامه را سعيد امامي به حاجي مي دهد . يکي مي گفت تنها روزنامه اي که مطالب سعيدي سيرجاني را چاپ کرد ، اطلاعات بود . يکي از نوشته هاي مسعود بهنود و تعريف و تمجيد از برخي فراماسونهاي نام و نشان دار در اطلاعات صحبت مي کرد . يکي به صفحه اموات اين روزنامه اشاره مي کرد که تنها جايي است که فسيلهاي جبهه ملي و نهضت آزادي در آن مي توانند عرض اندام کنند .

 

خلاصه هر کسي چيزي مي گفت و من احساس کردم که بايد در اين محفلي که هر کسي از چپ و راست دارد پشت سر آقاي دعايي حرفي مي زند و شايد غيبتي محسوب شود ، دفاعي از آقاي دعايي کنم . به همين دليل گفتم : ولي آقاي دعايي آدم خاکي و مردم داري است . من خودم بارها ديده يا شنيده ام که توي خيابان ، کساني را که ايستاده اند - هر کسي مي خواهد باشد - سوار کرده و او را به مقصدش رسانده است.

يک روحاني رسانه اي که در جمع ما بود و بزرگتر ما محسوب مي شد ، با خنده معناداري ، نه گذاشت و نه برداشت و گفت :

اشکال آقاي دعايي هم اين است که هر کسي را سوار مي کند ! بر عکس کيهان که نمي گذارد هر کسي با استفاده ابزاري از روزنامه اش به مقصدش برسد !

بي آنکه دست خودمان باشد همگي برايش دست زديم ؛ با اينکه آنروزها دست زدن خيلي عُرف نبود !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس