کد خبر 243476
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹

«ابو محمد الجولانی» رهبر گروه تروریستی «جبهه‌النصره» با صدور پیامی، دولت سوریه را به دست داشتن در حمله شیمیایی به «غوطه» شرقی متهم کرد و گفت گروهش به زودی به شهرهای علوی‌نشین حمله شیمیایی می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، «ابومحمد الجولانی» رهبر گروه تروریستی «جبهه‌النصره» دولت سوریه را به حمله شیمیایی به شهرهای علوی‌نشین این کشور، تهدید کرد.

الجولانی در پیام صوتی دو دقیقه‌ای که امروز منتشر کرد، ضمن متهم کردن دولت سوریه به حمله شیمیایی به «غوطه» شرقی، اعلام کرده است «جبهه النصره» مجاز است این حمله را با تسلیحاتی مشابه پاسخ دهد.

چهارشنبه هفته گذشته مخالفان دولت سوریه با انتشار تصاویری از حمله شمیایی به منطقه «غوطه» در حومه دمشق، دولت را به انجام این حمله متهم کردند. این در حالی است که مقامات مختلف سوری این ادعا را قویا رد کرده و آن را فضاسازی مخالفان همزمان با ورود بازرسان سازمان ملل به سوریه خوانده‌اند. اسنادی هم که روسیه در اختیار دارد، نشان می‌دهد این حمله از مناطقی انجام شده که تحت کنترل مخالفان است.

رهبر تروریست‌های سوری در پیام صوتی خود تهدید کرده است که «با هزار موشک به شهرهای علوی‌نشین» حمله می‌کند. جبهه‌النصره یکی از گروه‌های وابسته به القاعده بوده و نام آن از چند ماه قبل در لیست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    0 0
    مرتيكه بي شرف خباثت از چهره اش ميباره
  • ناشناس ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    0 0
    بزمجه تو که میگی سلاح شیمیایی نداری پس چه جوری علنا داری میگی حمله شیمیایی میکنم؟جلبک از تو شعورش بیشتره. احمقا.
  • حسن ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    0 0
    شیطان مجسم که میگن باور کنید همینه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس