کد خبر 243381
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹

رمربی نفت تهران تاکید کرد که پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت نیاز به زمان دارد.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی در گفت‌وگو با تسنیم درباره برتری نفت تهران برابر پرسپولیس گفت: تمایلی ندارم درباره بازی روز گذشته صحبت کنم و هر آنچه بود در نشست مطبوعاتی اعلام کردم.

وی درباره اینکه صحبت‌های زیادی در این باره وجود دارد از جمله تعویض‌های او که تاثیرگذار بود و اینکه پس از گل نفت خوشحالی نکرد، اظهار داشت: ترجیح می‌دهم درباره این مسائل نیز حرفی نزنم.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره وضعیت این تیم و اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند موفق شود، عنوان کرد: مطمئن هستم پرسپولیس با حمایت هوادارانش به روزهای خوب خود بازخواهد گشت. این تیم پتانسیل موفقیت را دارد و تمام افرادی که پرسپولیس را دوست دارند باید حمایت کنند.

گل محمدی ادامه داد: من در پرسپولیس مربیگری کرده‌ام و می‌دانم این‌ حمایت‌ها تا چه اندازه می تواند  تاثیرگذار باشد. در روزهای سخت این موضوع به کمک تیم می‌آید. هواداران نیز باید صبور باشند و کمک کنند تا پرسپولیس بار دیگر به بالای جدول بازگردد.

سرمربی نفت تهران تاکید کرد: اطمینان دارم پرسپولیس با بازیکنان و کادرفنی خوبی که دارد می‌تواند به موفقیت برسد. مدیریت باشگاه هم تمام تلاش خود را به کار گرفته و اگر کمی به این تیم زمان داده شود، روزهای خوبی در انتظار هواداران خواهد بود.

گل‌محمدی یادآور شد: دایی مربی بزرگ و خوبی است و نیاز به زمان دارد. او کارنامه موفقی داشته و قضاوت کردن درباره عملکرد او و بازیکنان پرسپولیس در این فصل زود است. پرسپولیس با حمایت هواداران و پیشکسوتان روزهای خوبی را در پیش خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس