کد خبر 241971
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۲

آيا قاضي فوتباليستي هست كه بشود انگ خيانت را روي پيشاني اش چسباند؟ آن هم در نيم‌فصل اول و روزهايي كه او خودش را براي حضور در تركيب تيم ملي بايد به كي‌روش نشان مي‌داد؟!

به گزارش مشرق، بايد حدود يك سال به عقب برگرديم؛ دربي رفت، يك طرف مانوئل ژوزه و تيم پرنوسانش و طرف ديگر امير قلعه نويي كه در بازگشت به استقلال دوباره قهرماني را هدف گرفته. اين دربي اولين دربي بعد از هت تريك جادويي ايمون و برد دراماتيك تيم دنيزلي است و حالا به جاي آقا مصطفي و پرويز سوبله چوبله، امير خان و مانوئل روي نيمكت ها نشسته اند.

اتفاق ويژه اما نيمكت نشيني زايد است كه هم خودش و هم هواداران پرسپوليس را عصباني كرده. مانوئل باعينك آفتابي كلاسيك، كاور فسفري و شلوار سفيدرنگش لب خط شمايل عجيب و غريبي پيدا كرده، او سورپرايزهاي ديگري هم دارد. محمد نوري و كريم انصاري فر هم روي نيمكت نشسته اند و مهرداد پولادي در پست هافبك دفاعي بازي مي كند.
محمد قاضي هم هست، قاضي گزينه اول او براي خط حمله است اما اين مهاجم بهترين موقعيت گلزني پرسپوليس در دربي را از دست مي دهد.پرسپوليس برتري نسبي اي بر حريفش دارد و علي كريمي بالاخره پا به توپ مي شود و بعد از مانوري ديدني و به هم پيچاندن هافبك هاي استقلال با يك پاس عرضي و هوشمندانه قاضي را در موقعيت گل قرار مي دهد اما مهاجم شماره 11 قرمز ها توپ را به کنار دروازه مي فرستد و آه پرسپوليسي ها بلند مي شود.

فیلم این صحنه جنجالی را در زیر ببینید

برای دیدن فیلم کامل خلاصه دیدار استقلال و پرسپولیس اینجا را کلیک کنید

يك سال بعد از اين اتفاق مردي كه آن روز هم روي نيمكت پرسپوليس نشسته بود قاضي را متهم به خيانت كرده و گفته آن روز قاضي عمدا آن توپ را گل نكرده! باور كردن اين حرف دشوار به نظر مي رسد اما حضور قاضي در استقلال سرپرست پرسپوليس را به چسباندن تكه هاي پازلي كه سخت است به آن فكر كنيم واداشته است.
آيا قاضي فوتباليستي هست كه بشود انگ خيانت را روي پيشاني اش چسباند؟ آن هم در نيم فصل اول و روزهايي كه او خودش را براي حضور در تركيب تيم ملي بايد به كي روش نشان مي داد؟!

منبع: گل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرهاد ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    فاصله توپ با دروازه خیلی کم بود. نمیشه که هر شوتی که به اوت بره بگیم طرف خیانت کرده به نظرم آقای شیرینی با مطرح کردن این بحثا می خواد خودشو مطرح کنه و خیال می کنه با این حرفا محبوب پرسپولیسیا میشه دوره ی این آدما کوتاهه کسی که این وسط فدا میشه پرسپولیس هست که آدمای غیرفوتبالی و تازه به دوران رسیده مسئولیتش رو به عهده گرفتند
  • بابک ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    تو نظر نده
  • حمید ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    بابک جان حرف حق تلخه آره؟ عزیزم اگر زور داره تو نخون
  • ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    آقا فرهاد! چرا ! میشه بهش گفت. وقتی نیم فصل بهش زنگ بزنند که بیا اونوقت تو هم این حرفو نمیزنی.همون کاری که با مهدی نظری کردند با قاضی هم کردند. اگه واقعا یک کم فوتبالی باشی میفهمی که چرا تو نیم فصل دوم قاضی همش مصدوم بود.
  • میلاد ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    حرف بد نباید زد ولی هر چپر چلاقی اینو میزد تو دروازه البته آرش استقلالی ها استاد این حرکاته!
  • علیرضا ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    والا همین الان اگه دیده باشین مهاجمای پرسپولیس دروازه خالی میزنن توی اوت،ببینم شما ها اصلا فوتبال میبینین؟؟اگه یکی ی موقعیت گل و خراب کنه یعنی تبانی کرده واقعا ک جواب این تهمت هارو بالاخره میدین همین کمارارو کردین تیمتون چند ساله عقده ی ی جام ب دلش مونده،امسالم 9امتیازتون با کمک داوری بوده اون از بازی با تراکتور ک دهنوی سالتو میزد ب کریمی بازی مس ک داور بعد از مصدومیت بازیکن مس باید بازی رو متوقف میکرد بازی با ملوان هم ک گلی ک زدین /افساید بود نمیدونم ب چی دلخویشن شماها!!!!
  • ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    آقا اصلا قاضی امام زاده و متعصب و بی گناه. یکی بالاخره میخواد تو این فوتبال بررسی کنه چرا هر بازیکنی جلوی تیمهای گروهبان کم کاری میکنه سال بعد سر از تیم ایشون در میاره؟ شما اگر یه روز از بالای دیوار آجر بیوفته رو سرت میگی اتفاق بوده، دو روز میگی اتفاق بوده، سه روز میگی اتفاق بوده ولی دیگه اگه شد هر روز و گفتی اتفاق بوده بهت میگن احمق! تازه این جدای از مسئله داوریه که اگر بحثش رو باز کنیم دیگه بسته نمیشه! مشرق جان میدونم کامنتم رو کامل منتشر نمی کنی اما به قول مولای متقیان حرف حق رو باید با صدای رسا گفت
  • آشنا ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    مشکل گل نکردن محمدقاضی یا پنالتی دادن علی علیزاده در دقیقه 90 نیست. بعضی وقتها به طور خود جوش داربی ها باید مساوی در بیان!!!!!!!!!!!!
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    علی رضا جووووون!!!! کسی از شما نظر خواست می پری وسط؟؟؟؟
  • حسن ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    اين شيريني اصلا نميدونه فوتبال چيه.پرسپوليس استاد خراب كردن بازيكنه نمونشم قاضي و انصاري فر
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    علیرضاگل گفتی آفرین
  • سعید ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    الان چند سال با اصفهانیا طرفم. باور کنید اصلا بعید نیست
  • تقی ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    شیرینی برو دنبال تیله بازیت
  • مهدی استقلالی ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    0 0
    یعنی قاضی که دروازه خالی داماش را به هوا زد فصل بعد می ره داماش. ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس