رئيس شوراي اسلامي شهر تهران در نامه‌اي خطاب به رئيس مجلس شوراي اسلامي که پنجمين تکذيبيه بر رد ادعاهاي محمدعلي نجفي وزير پيشنهادي آموزش و پرورش در نطق دفاعيه وي در مجلس به شمار مي‌آيد، ادعاهاي مطرح شده در اظهارات وي و موافقانش را تکذيب کرد.

گروه سياسي مشرق - "مهدي چمران" رئيس شوراي اسلامي شهر تهران در نامه‌اي خطاب به "علي لاريجاني" رئيس مجلس شوراي اسلامي که پنجمين تکذيبيه بر رد ادعاهاي محمدعلي نجفي، وزير پيشنهادي آموزش و پرورش در نطق دفاعيه وي در مجلس به شمار مي‌آيد و "مشرق" بطور اختصاصي به آن دست يافته است، دو ادعاي مطرح‌شده در اظهارات نجفي را تکذيب کرد.

بر اساس توضيحات مندرج در اين نامه، ادعاي نجفي مبني بر اينکه شوراي اسلامي شهر تهران نام ميداني مزين به نام "آيت‌الله حق‌شناس" را به "نهم دي" تغيير داده است، تکذيب شده است.

نجفي در نطق دفاعيه خود ادعا کرد: «به من گفتند شما با نامگذاری میدان به نام 9 دی مخالف بودید. این چه بحثی است؟ شما امنیت روانی تصمیم‌گیری را اینگونه به هم می‌ریزید. در ثانی اگر چنین مسئله‌ای مطرح می‌شود علت آن را هم بگویید. پیشنهاد آورده بودند که میدان آیت‌الله حق‌شناس به 9 دی تغییر نام پیدا کند و من با آن مخالف بودم چرا که آیت‌الله حق‌شناس از مقامات و علمای این کشور بودند این همه میدان وجود دارد یکی را به همین نام بکنید. در قم هم تونل غدیر را به نام تونل 9 دی نامگذاری کردند و با فشار علما بار دیگر مجبور شدند آن را به نام غدیر بازگردانند. آنجا علما نزدیک‌شان بود و اعتراض کردند در حالی که اینجا این طور نبود. من به اصولی پایبند هستم. ماحق نداریم میدان آیت الله حق شناس را به 9 دی تغییر نام دهیم اما شما بخشی را می‌گویید و بخش دیگر را بیان نمی‌کنید آیا چنین کاری منصفانه است؟»

چمران در توضيحات ارسالي خود خطاب به لاريجاني تأکيد کرده است: «در زمان بررسي طرح مزبور در صحن علني شورا و همچنين به فرمانداري تهران، اعلام مي‌شود که نام "حق‌شناس" صرفاً تشابه اسمي با نام حضرت آيت‌الله حق‌شناس داشته و هيچ ارتباطي با معظم‌له نداشته است و مصوبه مزبور اجرا نشده است.»

نجفي همچنين در ادامه نطق دفاعيه خود در مجلس گفت: «عده‌ای بابت دلجویی بنده از خانواده‌های آسیب دیده در جریان فتنه ایراداتی به من وارد می‌کنند. در توضیح این مسائل باید بگویم بنده در آن دوره عضو شورای شهر بودم و به همراه چند تن از همکارانم کاری انجام دادیم که شاید وظیفه شما نمایندگان مجلس بود. ما در این دوران به زن بی‌سرپرستی سرزدیم که همسرش را به خاطر هیچ دلیل سیاسی از دست داده بود. همسر این زن نه در تظاهرات حضور داشت و نه عضو هیچ جریان سیاسی بود. او برای تهیه دارو از خانه خارج شده و مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود. اگر دلجویی کردن از یک زن بی سرپرست و دو فرزند کوچکش کار اشتباهی است؛ حتما ما کار غلطی انجام دادیم.»

از سوي ديگر، "مهرداد لاهوتی" نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در موافقت با نجفي به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ادعا کرد: «برخی گفتند که ایشان از خانواده‌های فتنه بازدید کرده است و آقای نجفی بر اساس مصوبه شورای شهر که عضو آن بوده به اتفاق اعضا و هیئتی از این خانواده‌ها بازدید کرد و این را شورای شهر آنها تکلیف کرده بود. آقای نجفی و هیئت همراه‌شان بعد از بازدید از این خانواده‌ها گزارشی تهیه و تقدیم مقام عظمای ولایت کردند.»

اين ادعاها در حالي مطرح مي‌شود که طبق نامه ارسالي رئيس شوراي اسلامي شهر تهران و مصوبه پيوست آن که متن آن در پي‌نوشت همين نامه قابل رؤيت است، هيچ کس به "نجفي" مأموريتي براي ديدار با خانواده آسيب‌ديدگان حوادث پس از انتخابات نداده بوده است.








متن کامل نامه "مهدي چمران" رئيس شوراي اسلامي شهر تهران خطاب به "علي لاريجاني" رئيس مجلس شوراي اسلامي که به‌طور اختصاصي از سوي "مشرق" منتشر مي‌شود، به شرح زير است:


جناب آقاي دکتر لاريجاني
رياست محترم مجلس شوراي اسلامي

سلام عليکم
نظر به اينکه در جريان مذاکرات صحن علني مجلس شوراي اسلامي جهت رأي اعتماد به وزر پيشنهادي آموزش و پرورش د ردولت جناب حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني به برخي مصوبات شوراي اسلامي شهر تهران اشاره و برداشت‌هاي متفاوتي ارائه شده است، جهت رفع هرگونه شبهه، موارد ذيل يادآوري مي‌شود:

الف- در خصوص طرح رسيدگي به وضعيت خانواده‌هاي آسيب‌ديده از حوادث پس از انتخابات يادآور مي‌شود:

1- اين طرح با امضاي شش نفر از اعضاي شوراي اسلامي شامل :1- آقاي احمد مسجدجامعي 2- آقاي حسن بيادي 3- خانم معصومه ابتکار 4-آقاي محمدعلي نجفي 5-خانم معصومه آباد 6-آقاي عليرضا دبير با قيد دو فوريت ارائه و به شماره 7224/160 به تاريخ 25/5/1388 در دبيرخانه شوراي اسلامي شهر تهران ثبت و در دويست و يازدهمين جلسه رسمي علني فوق‌العاده شوراي اسلامي شهر تهران منعقده به تاريخ 25/5/1388 اعلام وصول و پس از گردش کار در نهايت تصويب و طي نامه به شماره 7486/1290/160 به تاريخ 31/5/1388 به شهردار محترم تهران ابلاغ شد. (پي‌نوشت)

2- طرح مزبور طي نامه به شماره 6507/1 به تاريخ 7/6/88 مورد اعتراض فرمانداري تهران قرار گرفت که پس از گردش کار در نهايت، پاسخ اعتراض فرمانداري تهران طي نامه به شماره 9052/1301/160 به تاريخ 24/6/88 ارائه شد.
3- متعاقبا در اجراي ماده هشتادم قانون تشکيلات وظايف و انتخابات شوراي اسلامي کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/75 و الحاقات بعدي آن، فرمانداري تهران از مصوبه پاسخ شوراي اسلامي شهر تهران قانع نشده و مراتب را طي نامه به شماره 7760/1 به تاريخ 6/7/88 به هيئت مرکزي حل اختلافات و رسيدگي به شکايات شوراهاي اسلامي کشور ارجاع نموده است.
4 -علي‌النهايه سرپرست محترم وقت فرمانداري تهران، طي نامه به شماره 17650/3 به تاريخ 3/388 رأي هيئت مزبور را به شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص اين مصوبه ابلاغ مي‌نمايد. که در نتيجه اين مصوبه اجرايي نشده است.

ب: در خصوص نامگذاري يکي از معابر اصلي شهر تهران به نام نهم دي يادآور مي‌شود:

1- طرح الزام نامگذاري يکي از معابر اصلي شهر تهران به نام نهم دي با امضاي ده نفر از اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران شامل 1- اينجانب 2- آقاي حسن بيادي 3-آقاي خسرو دانشجو 4- آقاي مرتضي طلايي 5-آقاي دکتر عباس شيباني 6- آقاي حبيب کاشاني 7- آقاي عليرضا دبير 8- آقاي حمزه شکيب 9 خانم پروين احمدي‌نژاد 10-خانم معصومه آباد با قيد دو فوريت ارائه و پس از گردش کار تصويب و طي نامه به شماره 14719/1504/160 به تاري 18/10/89 به شهردار محترم تهران ابلاغ شد.

2- متعاقبا با هماهنگي با شهرداري تهران و برابر نامه به شماره 14478/160 به تاريخ 11/10/89 رئيس محترم کميسيون نامگذراي و تغييرنام معابر و اماکن عمومي شهر تهران، پيشنهاد تغييرنام ميدان حق‌شناس واقع در منطقه هفده شهرداري تهران به نام "نهم دي" ارائه و پس از گردش کار در نهايت به اتفاق آراي موافق (يازده نفر) از اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران حاضر در جلسه و در زمان رأي‌گيري (يازده نفر) به تصويب رسيد و طي نامه به شماره 16733/1010/160 به ترايخ 28/11/89 به شهردار محترم تهران ابلاغ شد.

3- مضافاً فرماندار محترم تهران طي نامه به شماره 7069/2925 به تاريخ 17/12/89 اعلام مي‌نمايد که با رعايت مقام شامخ حضرت آيت‌الله حق‌شناس ترتيبي اتخاذ شود که مکان مناسب ديگري به نام روز نهم دي انتخاب شود.
توضيح اينکه در زمان بررسي طرح مزبور در صحن علني شورا و همچنين به فرمانداري تهران، اعلام مي‌شود که نام "حق‌شناس" صرفاً تشابه اسمي با نام حضرت آيت‌الله حق‌شناس داشته و هيچ ارتباطي با معظم له نداشته است و مصوبه مزبور اجرا نشده است.


با احترام
مهدي چمران
رئيس شوراي اسلامي شهر تهران
92/5/22

-------------------
پي‌نوشت:
عنوان مصوبه:
" جوابیه شورای اسلامی شهر تهران به اعتراض شماره 6507/1 به تاریخ 7/6/88 فرمانداری تهران به متن مصوبه «  رسیدگی به وضعیت خانواده‌های آسیب‌دیده از حوادث اخیر تهران » ـ تصویبی در دویست و یازدهمین جلسه رسمی ـ علنی ـ فوق‌العاده شورای اسلامی شهر تهران (دوره سوم) منعقده به تاریخ 25/5/88 ـ ابلاغی به شماره 7486/1290/160 به تاریخ 31/5/88 " مشتمل بر ماده واحده.

شماره صدور: 9052/1301/160

تاريخ صدور: 24/6/1388

تاريخ جلسه: 17/6/1388

ماده واحده
" در پاسخ به اعتراض به شماره 6507/1 به تاریخ 7/6/88 فرمانداري تهران به متن مصوبه « رسيدگي به وضعيت خانواده‌هاي آسيب‌ديده از حوادث اخير تهران » ـ تصویبی در دويست و يازدهمين جلسه رسمی ـ علنی ـ فوق‌العاده شورای اسلامی شهر تهران (دوره سوم ) منعقده به تاريخ بيست و پنجم مردادماه سال 1388 ـ ابلاغی به شماره 7486/1290/160 به تاریخ 31/5/88"  موارد ذيل را اشعار مي‌دارد: الف ـ در پاسخ به بندهاي "الف"، "ب"، "ج" و "د" اعتراضيه و با عنايت به اين‌كه مطابق مفاد مصوبه ياد شده شهرداري تهران مكلف شده با هماهنگي دستگاه‌هاي ذيربط و در حد توان در راستاي تحقق رهنمودهاي مقام معظم رهبري در خصوص رسيدگي مسئولان به خانواده‌هاي آسيب‌ديده اقداماتي را اعمال دارد لذا مفاد مورد نظر آن فرمانداري مندرج در بندهاي فوق‌الذكر اعتراض مورد توجه قرار گرفته و لحاظ شده است. عليهذا به منظور تأييد مضاعف، متن ماده واحده به شرح ذيل اصلاح و تكميل مي‌شود " مــاده واحده : بر اساس بند دوم ماده هفتاد و يكم (71) قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/75 و الحاقات بعدي آن و با عنايت به حوادث تأسف‌بار پس از انتخابات دوره دهم رياست جمهوري كه منجر به ايراد خسارات مادي و معنوي به برخي از شهروندان تهراني شد و با توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در خصوص رسيدگي مسئولان به خانواده‌هاي آسيب‌ديده و جبران خسارات وارده، شهرداري تهران موظف است با هماهنگي دستگاه‌هاي ذيربط و به ويژه وزارت كشور و در حد توان در اين خصوص اقدام و گزارش اقدامات انجام شده را به صورت نوبه‌اي به شوراي اسلامي شهر تهران ارائه نمايد. ب ـ در پاسخ به بند (هـ) اعتراضيه آن فرمانداري تبصره‌ي به شرح ذيل به عنوان تبصره ذيل ماده واحده مصوبه افزوده مي‌شود. تبصـره : كمك‌هاي مورد نظر از رديف‌هاي مواد شانزدهم (16) و هفدهم (17) بودجه مصوب سال 1388 و با رعايت ضوابط و مقررات موضوعه انجام خواهد شد. "



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 100
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    به خدا عجب روئی دارن این آدم ها حاظر نیستید کارهای که قبلا به انجامشون افتخار می کردند حتی به زبون بیارن و مثل کبک سرشون رو زیر برف کردند. که اصلا نه انگار همین ها چهار سال پیش آتش بیاز معرکه بودند و مسبب اون همه خسارت بودند. از معدود مکان هایی است که اینها مجبور به واکنش میشن. اگر شل گرفته شود چند روز بعد که وزیر شدند به ریش همه نماینده ها خواهندخندید البته نیشخنده های آقای آخوندی امروز خیلی معنی دار بود. امیدوارم نماینده های متوجه باشند. انشالله
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    فتنه گرا طرفدارشون یه مشت دروغگو رذل خائنن لعنت به همشون ریاکارا
  • ناشناس ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    دروغ تو روز روشن .آنهم از کسی که به قول خودش می خواهد فرزندان ما را تربیت کند و در نظرش تربیت بر آموزش مقدم است .ادب از که آموختی از بی ادبان
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    لاریجانی نامه های این شکلی را می خواندبعیده
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    ریس مجلس فردا باید این نامه رو بخونه در مجلس ،
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    خودش که به خودش ماموریت داده کافی است
  • امین سیف ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    مشرق جون،با این تنش زایی های بی مورد و افراط ها تنها باعث دور شدن مردم از خود می شوید،مردم از افراطی ها خوششان نمیاد..چه از طیف راست باشن و چه از طیف چپ...
  • سید امیر ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    سلام و درود بر مهندس چمران . حقا که برادر ان شهید عزیز هستی . حجت بر نمایندگان مجلس تمام است. نمایندگان محترم را به خون پدر شهیدم قسم میدهم به نجفی رای ندهید.
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    مشرق اینقدر خودت رو کشتی آخرش ببین اگر نجفی رای نیاورد . هه هه هه .....
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    این منش اصلاح طلبی (رفورمیستی) است که برای رسیدن به اهداف خود به هر حربه ای چنگ می اندازند . ناجوانمردی و دروغگویی یکی از خصلتهای این قشر است . البته نه همه ی انها برخی از انها از این روش ها برای به قدرت رسیدن استفاده می کنند . حالا اگر همه دنیا هم برای این بابا (نجفی) سند بیاورند وی تکذیب می کند .
  • مربی پرورشی ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    از ریاست محترم و با تدبیر مجلس درخواست داریم این نامه از تریبون مجلس خوانده شود تا سیه روی شود ........
  • معلم کلاس اول ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    چمرا دوستت داریم
  • صابر ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    امام خمینی (ره):نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیافتد. آقایان نجفی و زنگنه و... بارها از امتحان انقلاب و بخصوص آزمون فتنه مردود و سرشکسته شدند. در صورتی که فتنه گران و نا اهلان رای اعتماد آورندمردم ولایتمدار و ارزشی ایران اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را نخواهند بخشید!!!
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    چهارمین تکذیبه دفاعیات نجفی کاهش ۸۲ درصدی مراکز تربیت معلم در زمان وزارت نجفی معاون سابق وزارت آموزش و پرورش گفت: زمان وزارت آقای نجفی کاهش ۸۲ درصدی در واحدهای تربیت معلم کشور اتفاق افتاده است. خبرگزاری فارس: کاهش ۸۲ درصدی مراکز تربیت معلم در زمان وزارت نجفی به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده، معاون سابق وزارت آموزش و پرورش با توجه به اظهارات نجفی مبنی بر اینکه «می‌گویند انحلال تربیت معلم‌ها جز برنامه‌های من بوده یک تهمت است»، اظهارداشت: همین دیروز یکی از مدیر کل‌های زمان من از خوزستان تماس گرفت و گفت: قبل از حضور شما در وزارت آموزش و پرورش تنها 6 مرکز تربیت معلم وجود داشت که این تعداد در زمان خروج به 60 مرکز رسید. وی ادامه داد: در کتاب آمار وزارت آموزش و پرورش که هم اکنون موجود است آمده تعداد تربیت معلم در سال 67 که ایشان به این وزارتخانه آمدند 358 واحد است و در سال 76 که رفتند به 66 واحد تقلیل یافته است. وی اضافه کرد: در زمان وزارت آقای نجفی در وزارت آموزش و پرورش کاهش 82 درصدی در تعداد واحدهای تربیت معلم در کشور اتفاق افتاد. این مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود، افزود: تعداد دانشجو در سال 67 دانشجویان در مراکز تربیت معلم 65 هزار نفر بوده و در سال 76 که وی از این وزارتخانه رفت به 10 هزار نفر کاهش یافت و این کاهشی 85 درصدی بود. وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان انتظار دارند وزیر بعدی که بناست در این سمت مهم و راهبردی در کشور قرار می‌گیرند صداقت را سرلوحه کارهایشان قرار دهند و آمارهایی اینچنینی را مطرح کردن اصلا درست نیست.
  • معلم منطقه 2 ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    بهتره نجفی قبل از رای قاطع عدم اعتماد مجلس خودش استعفا دهد تا بیشتر از این ابرویش نرود
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    کار مجلس با لاریجانی به کجا خواهد کشید خدا می داند
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    وقتی وزیر ریش پرفسوری بشه وای بحال مدیر وکارمند
  • مدیر مدرسه بین الملل ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    ا توجه به تأیید سند منتشرشده از سوی مشرق امیدواریم تا پیش از کسب رأی اعتماد نمایندگان، نجفی از دروغ گویی و حمایت خود از فتنه عذرخواهی کند. همان‌گونه که رهبر انقلاب نیز به‌تازگی در دیدار دانشجویان تأکید کردند افرادی که در انتخابات 88 فکر می‌کردند تقلب شده است باید عذرخواهی کنند.
  • محمد صادق ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    میدونید چرا کلینتون را در امریکا محاکمه کردند ؟ نه به خاطر مساله اخلاقی که این موارد در انجا زیاده بلکه به خاط درغ گویی لاش . اقای نجفی که ارزوی تربیت غربی داره باید بداند دروغ گویی حتی در فرهنگ منحط غرب هم کار بدیه
  • معلم کلاس اول ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    من به دانش اموزانم یاد میدهم که دروغ نگویند .
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    اینکه آقای نجفی رفته‌اند و به خانواده‌های آسیب دیده در اغتشاشات سر زده است کاری پسندیده هست
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    نامه مسوولین وقت هلال احمر را در تکذیب ادعاهای خلاف واقع نجفی را هم تیتر کنید
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    یعنی مشرق اخرشی . 20
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    مشرق کار نجفی را تمام کرد . یا حسین
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    یعنی اگر مجلس به نجفی فقط به خاطر دروغگویی رای نده درست عمل کرده
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    سطح تدین وولایت مداری این کابینه منوکشته
  • کریمی ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    معلم: ادب از که اموختی ؟ راست گویی را از که اموختی ؟ دانش اموز : از وزیر اموزش و پرورش
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    چرا انقدر واضح دروغ میگید؟ مگه شورای شهر سایت نداره؟؟؟ http://shora.tehran.ir/default.aspx?tabid=68&ArticleId=1368
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    امپاس نجفی در دقایق اخر
  • سارا ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    اینگونه کارها از نظر حزب کارگزاران یعنی وسیله هدف را توجیه میکند ! مرگ بر فتنه گران
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    هه هه هه ! رای نیاره باید بره ارایشگاه
  • مدیر دبیرستان دخترانه ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    ما بیشتر .
  • ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    اکثر معلمان ما با منش و روش نجفی موافق نیستند
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    دمت گرم معلم عزیزم
  • کرمانی ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    دروغگو دروغگو دروغگو دروغگو دنیا ارزش نداره . در ضمن دروغ گناه کبیره است
  • مادر یک فرزند ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    به مجلس انقلابی کاملا اعتماد داریم . و اطمینان قلبی داریم که اجازه نخواهند داد که اموزش و پرورش و تربیت با امدن نحفی تعطیل بشه
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    بی زحمت به بعضی ها هم یاد بده . دستت را میبوسم
  • ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    دانش اموز : از وزیر پیشنهادی اموزش و پرورش
  • ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    قابل توجه اقای روحانی با این انتخابش
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    تو در قلب منی معلم کلاس اول
  • حامیرهبر ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    اموزش و پرورش جای حزب سر کار گزاران و دروغگویان نیست
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    وزرای پیشنهادی گرامی لطفا دروغ نگویید حتی شما . متشکریم . از طرف جمع کثیری از معلمان تهرانی
  • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    معلم شده خسته دروغ دیگه بسه
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    بعضی ها که در امریکا درس خواندند با تربیت اخلاقی میانه ای ندارند . شاید هم در تربیت انها دروغ چیز بدی نیست ؟!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    دروغگو نمی خواهیم حتی اگر با کتک
  • محمد ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    چه ربطی به تکذیبیه داشت؟؟؟
  • احمدخواجوند ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    كابينه اي كه از لوپ لوپ هاشمي بيايد بيرون همينه يك مشت آدم هاي دروغ گووبقيه اش را نميگم .
  • صنم ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    از عجایب نظام جمهوری اسلامی است که آدم هایی که باید محاکمه شوند نه تنها با آون ها کوچکترین برخوردی نمیشه بلکه وزیرشونم می کنند قوه ی ...فشل و شکست خورده از قبل است
  • ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    مشرق اگر مردی اگر شرف داری اگر اخلاق و تقوا داری منتشر کن تا حق مشخص بشه http://www.entekhab.ir/fa/news/124845
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    به دوستان توصیه میکنم به جای گوش دادن به خزعبلات مشرق یه سرچ کوچیک درباره: پاسخ نجفی به برخی شبهات مطرح شده درباره وی در صحن مجلس!! بکنند تا حقیقت منکشف بشود!! بنده مخالف نقد نجفی نیستم اما این به زور برچسب زدن رو هم نمیپسندم خارج از اخلاقه و قطعا رهبری مخالف این حرکات هستن
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    مگر نوع ریش ملاگ انسانیت اسن
  • محمد ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    دولت راستگویان و دروغ های شاخدار ؟
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    خيلي احساساتي نشيد. متن نامه با حرفهاي نجفي خيلي تعارضي ندارد. درست بخوانيد.
  • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    يه نگاهي به چندتا وزير حسن روحاني بندازي ميبيني اصرار زيادي دارن ريش پروفسوري خودشون رو نشون بدن.چي ميخوان بگن.ميخوان بگن ما پيشرفت كرديم يا ديگه نقش بازي نميكنيم متمدن شديم يا ميخوان بگن چهره مذهبي جديد اينه يا اينكه موندن بين چهره مذهبي و چهره غربي.حد وسط رو گرفتن....خلاصه موندم چه خبره.آخه يكي دوتا نيست چندتا شون اينطورين....
  • ناشناس ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    بهتره یکم چشماتونو باز کنید سند اول رو خوب بخونید میبینید که مسئله ای بوده که مطلب آخر در مورد آیت الله حق شناس گفته شده...به جای اینکه عقلتون رو کار بندازید فقط دستتون رو دکمه های کیبورد کار میکنه واقعا که...بهتره سندها به طور کامل رو بشه نه فقط تهمتهای شما...از ساکنین اون محل هم استعلام کنید متفکرین تندرو...
  • میترا ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    احتیاجی به سرچ کویک یا بزرگ !! نیست . از سیما دیدیم سفسطه ها و مغلطه های ایشان را
  • 9دی ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    عزیزم اینا همش اطلاع رسانی ست برات گرونه این مطالب رو نخون
  • یه دانش اموز ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    وزیری که به همین راحتی دروغ میگه وای به حال دانش اموزاش لابد فردا اگه حقوق معلما رو هم نداد یا کم داد میگه من نبودم
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    این نیشخندها را از ه هم روز تنفیذ مکرر دیدیم
  • محسن فاضلی ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    تعارض که خيلی و کم ندارد! بالاخره تعارض دارد يا ندارد؟! وقتی می گويند: به شهرداری مأموريت داده شده با رفتن اين آقايان تعارض دارد يا نه؟ وقتی نوشته حق شناس با آية الله حق شناس فرق دارد تعارض دارد يا ندارد؟!
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    واست متاسفم که هنوز تو ریش و ظاهر آدما موندی مسلمان!!!!! راستی شما اول با پای چپ میری توالت یا راست؟؟؟ لطفا منتشر کن
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    تایید مواضع نجفی توسط حجت الاسلام قرائتی لطفا منتشر کن. اگه زحمتی نیست!!!!
  • صدر ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    جمهوری اسلامی تنها نظامی در دنیا است که پول و امکانات به معاندین میده تا علیه خودش کار کنند مثلا این روزنامه های زنجیره ای از بیت المال بودجه میگیرند یا احزاب برانداز تنها نظامی تو دنیاست که اعضای معرفی شده برا کابینه دولت بعضاجز منافقین معاند برانداز و عمله های شیاطیننند واقعا جالبه
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    بهتره ازخانواده هاي كشته شدگاه عراقي كه تو جنگ تحميلي به درك رفتن هم ديدار كنه
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    دوباره دروغ . ایشان اصلا نجفی را تایید نکرده
  • مجید ساویه ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    جامعه فرهنگیان و معلمان راضی به وزارت اقای نجفی نیستند.
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    اولاً افراط رو تو تعريف نميكني كه ما خودمون رو با تعريف تو بسنجيم. ثانياً چه خبر از تفريط كه همين جور مهجور مانده!
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    "هه" بخوره تو اون مغز پوكت
  • محمد ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    دمت گرم معلم عزيز. ضمناً به دانش آموزات بگو تو ايران اگه يه گروه به اصلاح طلب شعار دادن: "ادب مرد به زه دولت است" يا "مرگ بر درغگو" فقط واسه رأي‌آوريه، توجه نكنن.
  • محمد ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    اينكه رفتند به خانواده‌هاي آسيب ديده، آدرس غلط داده‌اند، پسنديده است؟! تو كجا زندگي كردي؟!
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    ان شاء الله اجر كاركنان مشرق با حضرت سيد الشهدا (ع)
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    آقا هوا كه طوفاني ميشه، اعتدالش به دلم ننشست!
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    داداش تو سند محكمه پسند رو ول كردي، آدرس سايت "انتخاب" رو نوشتي؟!!!! خدا عزتت بده و كمي هم بصيرت.
  • محمد ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    من يه سؤال از فتنه‌گران 88 دارم. ممنون ميشم يكيشون جواب بده: قبول داريد كه سال 88 انتخابات برگزار شد، حتماً بازم قبول داريد كه يه عده نتيجه انتخابات رو نپذيرفتند و ادعاي تقلب كردند كه قطعاً فتنه بود، اون گروهي كه نپذيرفتند، توي تجمعات ديده شدن. نامه‌هاي دعوت به اغتشاش هم، چند تا از وزيران پيشنهادي هم منتشر شده. اما اينا همه ميگن ما نبوديم! ما نبوديم! با اين حساب سال 88 اصولگرايان بودند كه ادعاي تقلب كردند، آقاي ميلي منفرد هم تو تجمعات نبود، آقاي احمدي نژاد بود كه خودشو شكل ميلي منفرد گريم سنگين كرده بود! اوني هم كه بيانيه دعوت به شورش كرد، حاج آقا رسايي بود كه به پشتوانه آقاي مصباح، قصد براندازي داشتن لابد! آخه دروغ هم يه قواعدي داره آخه!!!!
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    يه دروغ ديگه. كنتور نميندازه كه!!!
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    به ریش ملت ساده دل ایران میخندن
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    چرا منفی حرف حق تلخه؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    راست میگی احتیاجی به سرچ نیست احتیاج به انصافه
  • یدی ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    من فقط تعجب میکنم مگر مملکت قحط الرجال است باز به عصر هاشمی برگردیم؟یعنی این دانشگاههای ما لیاقت ندارند دوتا وزیر جوان وپرکار ومتخصص تربیت کنند که رییس جمهور اعتدالی ما به سمت عقب برگگرد؟یا واقعا با نیروهای جوان متخصص مشکل دارند؟
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    آقا نجفی بد ولی انصافم خوب چیزیه خوب قبل از استعلام نجفی رای داده و نظرش بعد از استعلام مشخص نیست یعنی هم نجفی درس گفت هم این شورای شهر.به گفته رهبری سنگ نیندازیم بلکه کمک کنیم به دولت روحانی که موفقیت او موفقیت کشور است.همگان دیدن روی توان مدیریت نجفی تردید نیست بلکه سه چهار شبهه آبکی است...........
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    بی ارتباط هم نیست
  • هم وطن ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    قظعا به کعبه نیست
  • هم وطن ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    راست میگه حتما باید کروات بزنن و با یه گیلاس شراب بیان مجلس
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    مسلمان
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    وقتی که اعضای اصولگرای شورا تهران ازش حمایت و تعریف میکنند یه ربطهایی پیدا میکنه ضمنا اون قسمت مربوط به عملکردش در ایام فتنه
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    ادب داشته باش
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    چکار به اسم سایتش داری داداشششی؟ شما جواب نجفی رو بچسب
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    اگه نیاره چیکارمیکنی؟
  • ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    مشرق یادته بعداز انتخابات چطور رنگ عوض کردی و شدی حامی روحانی؟ حالا بخور آفتاب پرست
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    لاریجانی فوق العادست شما مشکل دارید
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    چه با اقتدار هم دری وری می گی! چه ربطی داره؟!؟
  • ایرانی ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    0 0
    آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند شماها امام زمانم که بیاد،جلوش قد علم می کنید... یادتون نره که دشمنای امام حسینی که سنگشو فقط با یا حسین گفتن بلدید به سینه بزنید،جلوش یه لشکر حافظ و قاری و ... بودند!!!! بخدا الان که 2013 اینقد شماها تندرویید خدا به داد پیغمبر برسه ...
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    0 0
    در پاسخ به ناشناس:سوادت چقدره؟!!!منظورت محجوره؟؟؟البته از شما اصولگراهای تند رو بیشتر از این هم توقع نیست.
  • لابی ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    0 0
    راستی جلالی هم پته ی رسایی رو انداخت رو آب ... خدا بهمون رحم کنه فقط
  • آرین ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    0 0
    مشرق چرا مغلطه (مغالطه) میکنی در نامه آمده طرح به صورت دو فوریتی در جلسه شورای شهر به تصویب رسیده کجا گفته شده به نجفی ماموریت داده نشده ؟ چرا مسائل را وارانه نشان می دهید ؟ از این کار چه منفعتی نسیب شما می شود ؟ خواندن سایت شما آدم را عصبی می کند .
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    0 0
    آقاجان! چقدر بزرگواري و تيزهوشي شما براي اصحاب فتنه سنگين آمد که با صبر و حوصله گذاشتيد غبارها بنشيند و با پرهيز از عجله، نگذاشتيد پهلوان پنبه هاي دروغگوي فتنه، خودشان را به جاي پهلوانهاي واقعي و آزادي خواهان خدايي اين ملت جا بزنند و امروز، در حالي که حتي کلاغها هم به حد مترسک روي اين پهلوان پنبه ها حساب نمي کنند، دوستان همان کمتر از مترسک ها، معترضان به باعثان، بانيان و حاميان فتنه را متهم به متوهم بودن مي خوانند!! و اين توهين نه تنها تحريف تاريخ و توهين به شعور ملت است که ناشکري مطلق در برابر بزرگواري و متانت رهبري نظام است، شنيدن و ديدن اين خزعبلات و ناسپاسي هاي امروز برخي نمايندگان براي ما که فتنه را با گوشت و پوست و استخوان مان درک کرديم، براي ما که خنده ي موذيانه آمريکا و اياديش را زيرچشمي مي نگريستيم، براي ما که حرمت مردم را بازيچه ي دروغگويي مشتي فتنه گر مي ديديم
  • محمد ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    0 0
    دم امیرابادی گرم که افشاگری کرد
  • tara ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    0 0
    جالبه که شورای کلانشهر تهران با اون کبکبه ودبدبه یه تایپیست درست و حسابی نداره که اعداد رو اون هم در یک نامه اداری و رسمی با قلم فارسی تایپ کنه نه لاتین.
  • حميد ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    0 0
    ازدولت محترم درخواست مي شود جهت پويا كردن وزارت آموزش وپرورش فردي مدير ومدبر وآشنا به وضعيت وبيماريهاي موجود در اين وزارت خانه دور از هرگونه گرايش گروهي ويا قومي كه از جنس آموزش وپرورش باشد وخالصانه براي احياي اين كارخانه انسان ساز هرچه زوتر انتخاب و براي تعيين صلاحيت به مجلس شوراي اسلامي معرفي نمايند
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    0 0
    احمد دمت گرم !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس