کد خبر 2403
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۰

بودائي ها هم مانند سيک‌ها، فضاي مجازي را بهترين عرصه براي فعاليت تبليغاتي خود يافته‌اند از همين رو ملاحظه مي‌شود که تعدادي وبلاگ شخصي و گروهي به زبان فارسي توسط پيروان آئين "بودا " راه‌اندازي شده است.

به گزارش مشرق، شيعه آنلاين نوشت: در سال‌هاي اخير پيروان اديان و فرقه‌هاي مختلف ضاله و منحرف از جمله مسيحيت، بهائيت، وهابيت، زرتشت، شيطان پرستي و غيره و نيز برخي فرقه‌هاي عرفاني‌هاي کاذب، براي جذب هر چه بيشتر اعضاي جديد و منحرف کردن افکار شيعيان به ويژه جوانان، بر فعاليت‌هاي تبليغاتي خود در کشورمان افزوده‌اند.
هر گروه از پيروان اين اديان و فرقه‌هاي انحرافي، از سبک خاصي براي فريب جوانان استفاده مي‌ کنند. براي نمونه مسيحيان همزمان با توزيع رايگان کتاب انجيل و تکيه بر مسأله صلح دوستي و مهر و محبت، بر تبليغات خود افزوده‌اند.
پيروان فرقه بهائيت نيز از روش‌هاي گوناگون به ويژه تکيه بر روش‌ها و جذابيت‌هاي جنسي استفاده مي‌کنند. اما وهابيت که حامي اصلي آن دولت سعودي است، با تکيه بر پول نفت شاهزادگان وهابي آل سعود، تلاش مي‌کنند با پرداخت کمک‌هاي نقدي و غيرنقدي به خانواده‌هاي فقير شهرها و روستاهاي مرزي و جنوبي کشور، آنان را فريب داده و با انديشه‌هاي انحرافي خود همسو کنند. پيروان فرقه‌هاي عرفاني کاذب نيز با برگزاري جلسات خانگي، تلاش مي‌کنند بر جوانان تأثير بگذارند. اما شيطان پرست ‌ها بيشتر از طريق نمادهاي خود که به نظر مي‌رسد براي برخي جوانان جذابيت خاصي دارد، تلاش کرده‌اند براي خود جاي پايي باز کنند.
پيروان آئين "سيک " هم در ايران که تعداد آنان بسيار اندک است، چند ماهي است که تحرکات و فعاليت‌هاي تبليغاتي براي جذب هر چه بيشتر نيرو و ترويج افکار و انديشه‌هاي منحرف خود افزوده‌اند. پيروان اين آئين، فضاي مجازي را بهترين عرصه براي فعاليت تبليغاتي خود يافته‌اند از همين رو ملاحظه مي‌شود که تعدادي وبلاگ شخصي و گروهي به زبان فارسي توسط پيروان آئين "سيک " راه‌اندازي شده است.
اما پيروان فرقه بودا هم در کشورمان وضعيتي شبيه به سيک ها دارند. از تعداد بسيار کمي برخوردارند و مدتي است که تحرکات و فعاليت‌هاي تبليغاتي براي جذب هر چه بيشتر نيرو و ترويج افکار و انديشه‌هاي منحرف خود افزوده‌اند. بودائي ها هم مانند سيک ها، فضاي مجازي را بهترين عرصه براي فعاليت تبليغاتي خود يافته‌اند از همين رو ملاحظه مي‌شود که تعدادي وبلاگ شخصي و گروهي به زبان فارسي توسط پيروان آئين تاسيس شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس