کد خبر 23973
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۰

اين مجموعه در قالب 10 داستان از نويسندگان مختلف از جمله "پسر بچه‌ها" نوشته آنتون چخوف، براي گروه سني نوجوان تهيه شده است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، مجموعه داستان «دوستي پردردسر» که داستان‌هايي از آنتون چخوف و ديگران را در بر مي‌گيرد، به انتخاب، ويراسته و گردانيده محمدرضا سرشار براي گروه سني نوجوان توسط سوره مهر منتشر شد.

اين کتاب که 10 داستان از نويسندگان مختلف را شامل مي‌شود، مشتمل بر داستان‌هايي است که بخشي از آنها پيشتر توسط نويسندگان روسي به زبان فارسي ترجمه شده‌اند و سرشار نسبت به بازنويسي آنها اقدام کرده است.

"دوستي پر دردسر" که عنوان يکي از داستان‌هاي کتاب نوشته واسيل وتيکا را به خود گرفته، 9 داستان ديگر همچون "خروس" و "شامگاهان در راه" از فاضل اسکندر، "کيسه توتون مادربزرگ" از اکرم ايليسلي، "مهمان شبانه" و "چطور خان را ورشکست کردم" از غفور غلام، "مهماني در روستا" نوشته حسين فخري، "کرکس" نوشته لطيف محمود اف، "آن سوي که باد مي‌وزيد" نوشته و.کراپيوين و "پسر بچه ها" نوشته آنتون چخوف را نيز شامل مي‌شود.

گفتني است که پيش از اين کتاب‌هاي همچون: هستم اگر مي‌روم، شهري که مردمان آن با زانو راه مي‌روند، آنجا که خانه‌ام نيست، اصيل‌آباد، اگر بابا بميرد، غير از خدا هيچکس نبود، جايزه و سفر به جنوب، در قالب طرح تجميع آثار اين نويسنده از سوي اين ناشر منتشر شده است.

کتاب «دوستي پردردسر» توليد مرکز آفرينش‌هاي ادبي حوزه هنري است که در 143 صفحه و در تيراژ 2 هزار و 500 نسخه با قيمت 2 هزار و 400 تومان به بازار کتاب عرضه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس