کد خبر 239726
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: در جلسه گذشته کمیسیون انرژی در خصوص قرارداد کرسنت صحبت هایی شد اما ادامه این بحث و بررسی جزئیات بیشتر این قرارداد امروز در کمیسیون انرژی صورت می گیرد.

به گزارش مشرق، علی مروی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: امروز آقای زنگنه وزیر پیشنهادی دولت یازدهم برای تصدی پست وزارت نفت در کمیسیون انرژی مجلس حاضر می شوند.

وی افزود: بررسی جزئیات قرارداد کرسنت یکی از مهمترین محورهای جلسه امروز است تا هرگونه ابهامی در این خصوص برطرف شده و نمایندگان از جزئیات این قرارداد اطلاع یابند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس نهم تصریح کرد: در جلسه گذشته کمیسیون انرژی در خصوص قرارداد کرسنت صحبت هایی شد اما ادامه این بحث و بررسی جزئیات بیشتر این قرارداد به جلسه امروز موکول شد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس در پاسخ به اینکه تاکنون چه مواردی در مورد گزینه پیشنهادی دولت یازدهم برای وزارت نفت در کمیسیون انرژی بررسی شده است، گفت: در جلسات هفته گذشته این کمیسیون برنامه های وزیر پیشنهادی نفت بررسی شد و نمایندگان با حضور ایشان در خصوص آینده صنعت نفت و چالش های پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مروی ادامه داد: امروز علاوه بر بررسی جزئیات قرارداد کرسنت، ادامه بررسی چالش های پیش روی صنعت نفت کشور و راهبردی بودن برنامه های آقای زنگنه مدنظر اعضای کمیسیون انرژی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس