کد خبر 239021
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳

سایت روابط عمومی وزارت نفت "شانا" در اخباری و مصاحبه‌هایی پیوسته به دفاع از وزیر پیشنهادی نفت بیژن نامدار زنگنه پرداخته است.

به گزارش مشرق، سایت روابط عمومی وزارت نفت "شانا" در اخبار و مصاحبه‌هایی پیوسته به دفاع و حمایت از وزیر پیشنهادی نفت، بیژن نامدار زنگنه پرداخته است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

شانا در خبری با تیتر "تدبیر و تجربه مهندس زنگنه مثال زدنی است" به گفتگو با رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس پرداخته است که وی با بیان این که به نظرم مهندس زنگنه مدیر خوبی است، می‌گوید: وی از منظر مدیریتی شایسته است  و امیدوارم بتواند نظر مساعد مجلس را کسب کند.


روابط عمومی وزارت نفت در خبری دیگر با این عنوان "حمایت تمام قد نوذری از زنگنه" به ادامه حمایت خود از زنگنه پرداخته و به نقل از وزیر اسبق نفت نوشته است: با توجه به شناختی که از صنعت نفت و شرایط کنونی کشور در سطح بین الملل دارم حضور مهندس زنگنه در وزارت نفت را مثبت و مفید می دانم.


شانا در خبرهای دیگر با عناوینی همچون ، "شیوه مدیریتی زنگنه ستودنی است"، "قرارداد کرسنت نباید متوقف می شد"، "در مورد ایشان (زنگنه) هیچ شبهه ی وجود ندارد"، "امروز صنعت نفت نیازمند افرادی همچون زنگنه است"و ... به حمایت تمام قد از این گزینه پیشنهادی وزارت نفت پرداخته است.

این درحالی است که این روزها و پس از معرفی بیژن نامدار زنگنه به عنوان وزیر پیشنهادی نفت انتقادات زیادی از طرف نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شخصیت های سیاسی به عملکرد زنگنه در زمان تصدی وی بر وزارت نفت و انعقاد برخی از قراردادها همچون قرارداد فروش گاز به امارات " کرسنت"، قرارداد با شرکت صهیونیستی «بین» و... مطرح است.

برای مشاهده سوابق زنگنه اینـجا کلیک کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    0 0
    اخلاق داشته باشید. به جنازه احمدی نژاد هم رحم نمی کنید. مگر احمدی نژاد مسئول این سایت رو انتخاب کرده. وزیر نفت احمدی نژاد با تمام قدرت علیه زنگنه موضع گیری کرد.
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    0 0
    آین آقایان خبرگزاری های وزارتی بلانسبت مرده شورند و باید پست خود را نگهدارند. والا علاقه ای به احمدی نژاد یا روحانی ندارند.
  • ایرانی ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    0 0
    "قرارداد کرسنت نباید متوقف می شد" !!!!! واقعا که !!!! خدایا من به عنوان یک ایرانی از تمام کسانی که دانسته و یا ندانسته حقوقم رو پایمال کردند و خیانت کردند در حق کشورم، نمیگذرم ، تو هم نگذر !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس