مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از نحوه اجرای برنامه شب گذشته 90 و اجازه ندادن به وی برای دفاع از خودش انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس اظهارداشت: متاسفانه در برنامه 90 شب گذشته عدالت رعایت نشد، آقای فردوسی‌پور! وقتی که از تریبون هرچه دوست داری می‌گویی و انتقاد می‌کنی و حرفهایت را یکطرفه می‌زنی پس چرا اجازه ندادی پاسخت را بدهم.

وی افزود: متأسفانه از برنامه 90 استفاده شخصی می‌کنید ولی باید بدانید که شما یک مجری هستید، اگر به حرفی انتقاد دارید بحق است با مصاحبه در سایت‌ها و روزنامه‌ها جواب آن را بدهید ولی اگر در برنامه 90 حرف می‌زنید حق من است که پاسخ من را بشنوید. چرا ترسیدید که پاسخ من را بشنوید.

رویانیان ادامه داد: شما حق ندارید یک‌طرفه قضاوت کنید ، من از اول برنامه تلفن همراهم روشن بود و فقط چند لحظه به دلیل شارژ خاموش شد که سریعاً آن را شارژ کردم. سپس به برنامه زنگ زدم و گفتم آماده پاسخگویی هستم ولی دوست نداشتند با من ارتباط برقرار کنند.

رویانیان خاطرنشان کرد: من به طور مفصّل در ارتباط با نظر شما و حرفهایی که زدیدی بیانیه‌ای را از طرف باشگاه صادر خواهم کرد تا هواداران بدانند هدف من حفظ حقوق باشگاه است نه برخورد با فردوسی‌پور.

مدیرعامل قرمزپوشان در پایان در مورد کارشناس داوری 90 نیز گفت: آقای کارشناس! با صحبت‌هایی که مطرح کردید من تازه متوجه شدم چرا 15 سال است که شما کارشناس برنامه 90 هستید، شما باید در مورد داوری نظر بدهید نه چیز دیگر، برای من سئوال است که چرا درباره هزینه‌های برنامه 90 اظهارنظر می کنید و وکیل مدافع می‌شوید، کار شما کارشناسی داوری است نه نصیحت کردن من و پرداختن به هزینه‌های 90 ؛ من باز هم می‌گویم تازه معلوم شد که شما چرا 15 سال کارشناس برنامه 90 هستید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • غفاری ثمر ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    من از آقای رویانیان خواهش می کنم لحن حرف زدنشان را تغییر دهند همیشه با صدای بلند مثل چاله میدونی ها، همیشه طلبکار از عالم و آدم. ضمنا ایشان در صحبت هایشان درصد بسیار کمی را برای خطا و اشتباه بگذارند چون بالاخره انسانند و ممکن است اشتباه کنند
  • محمدمهدی ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    خدا سایه ی این بزرگواران را از مافیای کثیف فوتبال و برخی اهالی رسانه، زودتر کم کند.
  • رشیدی ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    من ثابت می کنم برنامه 90 هر هفته 21.5 تا 2 میلیارد درآمد دارد نه 5-6 میلیارد و در ماه 5 میلیارد . آقای فردوسی پور با عصابیت و بزرگ کردن رقم که نمی توانی حرف خودت را به کرسی بنشانی . این برنامه اگر برای مردم آب نداشته باشد برای شما که نان دارد. چطور خانه چند میلیاردی توانسته ای بخری ولی همکا ران شما در برنامه های مشابه با قدمت جند ده ساله هنوز 1 خانه چند صد میلیونی ( زیر400) را نمی توانند تهیه کنند . برو بابا سیاه بازی نکن . این ارقام دیگه قدیمی شده . یک کارشناس ارشد حسابداری از اصفهان
  • علیرضا ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    برنامه 90 را باید 1 مجری و تهیه کننده هدایت کند که خودش سابقه بازی ملی و باشگاهی داشته باشد و گرد زمین بازی را خورده باشد . مگر می توان 1 نفر را به صرف رفتن به سینما و تماشای مداوم فیلم های سینمایی و ویدئویی در منزل یک کارشناس و بازیگر سینما آنهم در حد سوپر استار دانست .
  • مهدی اخوان ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    اگر رویانیان و فتح اله زاده این برنامه را تحریم کنند دیگه درامد میلیاردی از پیامک های 2 سوئه نخواهد داشت و البته عادل خان می داند که به همراه کارشناسانش هر برنامه به حمایت در داوری از 1 تیم بپردازد و تیم رقیب را محکوم به طرفدار داور از آـنها دکند. در برنامه دیشب اصلا خطایی روی پژمان نوری انجام نشد و نمی دانم چرا از چشمان بزرگ و ریز بین عادل دور ماند که نوری با پای دیگر خود به خودش قبل از اینکه پای بازیکن سپاهان به او برسد پشت پا زد و حتی باید 1 کارت زرد می گرفت . و در مسابفه ذوب آهن با پرسپولیس نیز خطای سلسایی روی محمد نوری به علت بازی خطرناک باید 1 ضربه غیر مستقیم گرفته می شد چون هدف نوری به طرف دوروازه حریف رفتن بود و سلسایی می خواست توپ را به بیرون زمین بزند یعنی کرنر و در این حال نوری زودتر به توپ ضربه زد حالا چرا برنامه 90 و کارشناس آن روی اینکه کدام زودتر به توپ ضربه زده اند اصلا تصویر را نگه نداشتهو حرفی هم نزدند . در حالیکه روی 1 ت سرگردان دو بدون موقعیت برای استقلال که هر دو بازیکن مدافه سپاهان و مهاجم استقلال برای توپ حرکت کردند که با بی احتیازی داافه سپاهان همراه بود ولی خطایی صورت نگرفت روی زمان ضربه مدافه سپاهان توقف تصویر برای اینکه این برخورد در محوطه جریمه صورت گرفته است . آقای عادل فردوسی پور در هر برنامه یکی به نعل نزن و یکی به میخ .
  • اصغر ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    این آقا قاطی کرده و از ورزش چیزی نمی داند تمام مسایل را به هم ربط می دهد امیدوارم هرچه زودتر برود دنبال کار تخصصی خودش.
  • محمد هادی ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    سردار تو دیگه دستت واسه همه روشده. توروخدا ادای آدمهای پاک و منزه رو درنیار. بنده خدا فنایی مگه چی گفت که تو و علی دایی اینقدر بهش تهمت میزنید.این علی دایی هم که حرف حساب حالیش نیست. به زمین و زمان گیر میده.اگه یه زمانی بازیکن خوبی بودی دلیل نمیشه که مربی خوبی هم باشی.حذف از جام جهانی با شاهکار مربیگری علی دایی از حافظمون بیرون نرفته.
  • رهگذره کوچه درد ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    خداییش کمی از آقای فتح الله یاد بگیرن که اینقده متین در برنامه نود صحبت کردن اون موقه باز هم باید یه امتیاز هم ازش کم کنند
  • وحید برزگر ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    آقای فردوسی پور تو هر کار هم بکنی یا نکنی این مردم برات حرف در میارن. تو از حق پشتیبانی کن.
  • آشنای خیابان مرفهین ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    جنابعالی حتما" سر قضیه شوالیه شدن فتح اله خان رفتارشان با عادل یادتان است .
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها !!!!
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    صدای بلند ایشون رو شما از توی عکس کنار مصاحبه شنیدی ؟؟
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    علی دایی رو عشق است .
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    فردوسی پور و نود با همین جنجال ها رشد کرده و چرخش میچرخه .
  • حاج احمد ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    تو هم ديگه شورشو در اوردي ها رويانيان
  • نابغه لوووووووول ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    برو بابا لنگی
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    کیسه کشا باز نظر دادن
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    لنگی جون از حاجی فتح الله مایع نذار...
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    کسیه حرف نزن خاهشا !!! سردار هر پی یاشه قبولش داریم ! از مدیر بی لیاقت شمام خیلی بهتره !
  • بهار ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    یک کارشناس ارشد حسابداری از اصفهان لطفا انقدر سطحی بین نباش ! من خودم 90 رو نگاه نمی کنم اما حتی اگه 100 میلیارد هم دربیاره حقشه ! کدوم مجری به ترازش می رسه که اونو باهاش مقایسه می کنی؟مثلا حاضری یه روز شفیعی رو تو 90 ببینی؟ برو خر این قوتبالیست های لمپن رو بچسب جناب کارشناس !
  • خودم ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    من پرسپولیسی نیستم ولی از نظر کارشناس داوری درحمایت ازفردوسی پور تعجب کردم من نفهمیدم دیشب ایشون براکارشناسی داوری اومده بودیاحمایت از فردوسی پور!!!! ضمنن اگه حرفای دائی درست بوده باشه انتظاری بیشتر از این ازفنائی نباید داشته باشیم
  • محمد ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    آدم نميدونه به اين بهار و امثالهم كه تا يه جا پولهاي قلمبه جا به جا ميشه ميان وسط و ميگن حقشه!!، چي بگه. شما چيكاره‌اي كه حقشه يا نه؟! لابد شما هم از اين پولها از جيب ملت ميگيري كه خوشحالي! اولاً كي گفته هيچ مجري به پاي ايشون نميرسه؟؟! مگه مجري گري به زير آب اين تيم و اون مربي رو زدنه؟! ثانياً، اگه خوب مجري گري كرده، وظيفه اش رو انجام داده. مگه آدم در قبال انجام وظيفه‌اش، بايد پول هنگفت بگيره. من كه اون دنيا راضي نيستم از فوتبال و فوتبالي‌ها.
  • محمد ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    0 0
    ديدم خيلي متين بودن!! وقتي به كارشناس داوري گفت بايد هواي بازيكنان شاخص ما رو داشته باشيد!!!! متين بودنش قلمبه زد بيرون! قديما مستقيم درخواست رانت نمي‌كردن!
  • ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    0 0
    فردوسی پور مجری تنها نیست. تهیه کننده و همه کاره برنامه س. بسیاری از آدم ها در دنیا با خلاقیت و تلاش پولدر شده اند. جزء معدود مجری های خلاق است که نه ممنوع التصویر شد نه طی این همه سال دلسرد شد و تغییر شغل داد. اگر چند ملیاردی که می گویند راست باشد پول مالیات یا پول نفت نیست که به بازیکنان فوتبال می دهند. خودش با تلاش و خلاقیتش درآورده. کسی حق ندارد پولدار شود؟ هر چند پولدارها نمی توانند خیلی محبوب باشند.
  • ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    0 0
    نمی دونم چرا مشرق حرف های سیاسی یا نظامی رو سانسور می کنه ولی فحش های به ظاهر درست شده بالا رو نمایش میده.
  • محسن ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    0 0
    چه حالی میده عادل توی این یه سال حتی توی یه برنامه از استقلال پرسپولیس مسخره حرف نزنه ببینم چطوری میخاد مخاطباش ریزش کنه؟؟؟ چه حالی میده وقتی این رویانیان و فتح الله زاده رو محل نزاره تا بفهمن که اونا به عادل احتیاج دارن نه عادل به اونا
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    0 0
    چه ربطی داره. اتفاقا کسانی که دنبال فوتبال هستند و عشق فوتبال دارن خیلی از مواقع استدلال و سواد کافی ندارن که بتونن برنامه رو هدایت کنن. اونایی که از زمین بازی دراومده ن به هم نامه میدن و همدیگرو گنده باقلی و... صدا می کنند. با این فرهنگ و اعصاب قوی چه طور بخوان برنامه اجرا کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس