کد خبر 238508
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۶

زینی زاده مدیرعامل تراکتورسازی علت آسیب دیدگی شدید کریمیان و راه یافتن او به آی.سی.یو را یک نزاع خیابانی بر سر یک تصادف اعلام کرد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که علت آسیب دیدن مهدی کریمیان و حضور هافبک تراکتورسازی در ICU یک سانحه‌ رانندگی و برخورد با درخت و پرت شدن عنوان شده بود، زینی‌زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در برنامه‌ 90 (گزارش کامل برنامه 90) و در گفت و گو با فردوسی‌پور با رد این قضیه علت اصلی را افشا کرد و توضیح داد که یک برخورد خیابانی بوده است.

زینی‌زاده گفت: مهدی کریمیان در بازگشت از یک میهمانی به همراه همسر خود با یک خودرو تصادف می‌کند که باعث ایجاد یک برخورد بین سرنشینان دو خودرو می‌شود و مهدی کریمیان دچار چنین آسیب‌دیدگی می‌شود و به همراه ضارب و همسر خود به مراکز درمانی انتقال داده می‌شود. گویا مسئولان قصد داشته‌اند که تا مشخص شدن جزئیات کامل این درگیری بر این قضیه سرپوش بگذارند و مسئله را به گونه‌ای دیگر عنوان کنند.
وی ادامه داد: البته دوربین های بیمارستان چهره ضارب را نیز ضبط کرده اند و ماموران رسیدگی به این پرونده منتظر به هوش آمدن خود کریمیان بودند.در روزهای آینده خود مهدی دقیقا خواهد گفت که چه اتفاقی افتاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    ما روباش که واسش دل نگران شدیم,از این فوتبالیست جماعت غیر رفتارای غیر اخلاقی,فاحشی,.درگیری با این واون,چیز دیگه دیده نمیشه,حق هم دارن تافته جدا بافتن,هر کاری بکنن حق با اوناست,
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    خدا رحم کنه به ضارب
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    همشون یه مشت لات بی سرو پان از کجا معلوم زنش بوده! 4صب تو خیابون چه غلطی می کرد
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    0 0
    آیا میدونید فرق فوتبال (یا به قول امریکاییها ساکر) و راگبی (یا به قول امریکاییها فوتبال) چیه؟ فوتبال بازی اشراف بوده است که حالا توسط اراذل و اوباش بازی می شود و راگبی بازی اراذل و اوباش بوده است که حالا توسط آدم حسابی ها بازی می شود. این را انگلیسی ها میگن نه من

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس