هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی به دلیل سانحه رانندگی به کما رفت. اخبار تکمیلی را که به روز رسانی می شود در زیر بخوانید.

به گزارش مشرق، مهدی کریمیان شب گذشته به هنگام رانندگی دچار حادثه شد و به بیمارستان امام رضا(ع) این شهر انتقال یافت. کریمیان که با درخت حاشیه خیابان برخورد شدیدی داشت، به کما رفت و در ICU این بیمارستان بستری شد.

بازیکن تیم تراکتورسازی که اندکی از هوشیاری خود را باز یافته است، امروز تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

* کادر فنی و چند تن از بازیکنان تراکتورسازی از جمله کریم انصاریفرد در بیمارستان حاضر شدند تا جویای احوال هم تیمی خود شوند. البته کریمیان به دلیل شرایطی که دارد ممنوع الملاقات است.

*همچنین علی دایی بعد از اینکه از این موضوع با خبر شد طی تماس با خانواده و مسئولان تراکتورسازی جویای احوال او شد. کریمیان در زمان علی دایی برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد.

*مجید جلالی که هم اکنون برای جویا شدن از حال مهدی کریمیان در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز حضور دارد تمرین امروز (یکشنبه) تیمش را تعطیل کرد. سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین برای چندمین بار از هواداران خواست که به بیمارستان نیایند.

زینی‌زاده: منتظر اعلام نظر پزشکان هستیم

به گزارش مشرق، حمید زینی زاده امروز در گفت‌و‌گو با فارس در تبریز ضمن اظهار تاسف از اتفاق پیش‌آمده برای بازیکن تیمش اظهار داشت: هم اکنون گروهی از باشگاه متشکل از سرپرست، رئیس کانون هواداران و پزشک تیم تراکتورسازی تبریز در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز حضور داشته و منتظر اعلام وضعیت این بازیکن از سوی پزشکان این بیمارستان هستند.

وی افزود: تصادفات همیشه جزو اتفاقات غیرمترقبه بود و برای هر تیمی احتمال چنین حوادثی وجود دارد و من امیدوارم هر چه زودتر بازیکن خوب تراکتورسازی سلامتی خود را بازیافته و شاهد حضور مجدد کریمیان در تیم تراکتورسازی باشیم.

مدیر باشگاه تراکتورسازی ابراز داشت: با توجه به خریدهایی خوبی که این فصل انجام داده‌ایم غیبت کریمیان در بازی با تیم ذوب‌آهن تاثیرگذار نخواهد بود.

وی گفت: تیم تراکتورسازی برای برگزاری بازی خود مقابل ذوب آهن فردا روانه اصفهان خواهد شد.

مهدی کریمیان شب گذشته دچار حادثه شده و در حال در بخش آی سی یو بیمارستان امام رضا(ع) تبریز به سر می‌برد.

جلالی پس از عیادت از کریمیان: حال مهدی اصلا خوب نیست، برایش دعا کنید

به گزارش مشرق، مجید جلالی که برای عیادت مهدی کریمیان به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز رفته بود، پس از بازگشت از بیمارستان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: حال مهدی خوب نیست. در واقع حالش اصلا خوب نیست. پزشکان گفته‌اند که برای بهبودی مهدی باید دعا کنیم. از همه مردم می‌خواهم که در این روزهای آخر ماه مبارک رمضان برای کریمیان دعا کنند.

کریمیان در انتظار سی تی اسکن نهایی

به گزارش مشرق به نقل از مهر، در سی‌ تی اسکن اولیه که قبل از ظهر امروز یکشنبه انجام شد مشخص شد مغز کریمیان خونریزی نکرده اما قرار است ساعت 15 امروز مجددا از سر او سی تی اسکن انجام شود که اگر خونریزی نداشته باشد، مراحل درمانی‌اش به شکل بهتری پیگیری خواهد شد. همچنین چشمان کریمیان به نور رفلکس نشان می‌دهد که این هم نشان خوبی محسوب می‌شود.

محمد نصرتی که به همراه یکی از دوستان خود ساعت 14 امروز یکشنبه بر بالین مهدی کریمیان حضور داشت در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطالب از مردم خواست تا برای این بازیکن دعا کنند. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که سر او دچار خونریزی نشده و هر چه زودتر مراحل درمانی‌اش آغاز شود.

با این شرایط کریمیان می‌تواند از کما خارج شود/ بعد از تصادف او از اتومبیل بیرون افتاده است

پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: پزشکان گفتند اگر همین وضعیت پیش برود امید زیادی به خروج کریمیان از کما وجود دارد.

به گزارش مشرق، فریدون مولایی در گفت و گو با فارس در مورد وضعیت مهدی کریمیان گفت: دقایقی پیش با پزشکان مهدی کریمیان که متخصص مغز و اعصاب هستند صحبت کردم. آنها اعلام کردند درجه هوشیاری کریمیان رو به بهبودی است و اگر وضعیت همین طور پیش برود مهدی می تواند  از کما خارج شود. پزشکان وضعیت او را دنبال می کنند و اعلام کردند باید 24 ساعت بگذرد تا در مورد وضعیت او به جواب قطعی برسند.
وی در مورد اینکه چه حادثه ای برای کریمیان رخ داده است، عنوان کرد: اینکه چه اتفاقی افتاده نمی دانم اما بعد از برخورد ماشین به درخت درب باز شده و از ماشین بیرون افتاده و سرش ضربه دیده است.
به گزارش مشرق، علی کریمی، فرشید طالبی،‌ جواد کاظمیان میثم بائو نیز به بیمارستان رفتند تا از این بازیکن ملاقات کنند.

سید صالحی:حالم خوب نیست،همه برای کریمیان دعا کنند

به گزارش مشرق، سید مهدی سید صالحی در گفتگو با خبرآنلاین می گوید:«حالم خوب نیست،سردرد دارم.از وقتی شنیدم مهدی کریمیان تصادف کرده سردرد گرفته ام.می شود بعدا مصاحبه کنم؟»
سید صالحی که نمی توانست درست حرف بزند درپایان می گوید:«در این ماه مبارک همه مردم برای سلامتی مهدی دعا کنند تا او به آغوش خانواده اش برگردد.»
سید صالحی و مهدی کریمیان در سپاهان هم باشگاهی بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • استقلالی ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    0 0
    ایشالله خدا شفاش بده . بازیکن خوبیه.
  • امير احمد اكبري اسبق از تبريز ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    0 0
    یامَن اِسمُهُ دَوا وَ ذِکرُهُ شَفاء.
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    0 0
    با اینکه از فوتبالیست جماعت که پول مردم بدبخت میخورن وهزار تا کثافت کاری میکنن,خوشم نمیاد,ولی بع عنوان یه انسان راضی به مرگ کسی نیستم!
  • محمود ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    0 0
    بازیکن خوبیه ایشالا به حق همین ماه خدا برش گردونه خیلی زوده واسه رفتن پاشو داداش
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    0 0
    برو عامو
  • بوشهری ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    0 0
    هیچ میدونی داری چی میگی
  • محمدعلی ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    0 0
    نه تور رو خدا حالا بیا راضی باش تو این وضعیت به جای دعا میگه راضی به مرگ هیچ انسانی نیستم آخه شاسکول جان او یه ایرانیه یه شیعه است، میفهمی؟
  • ناشناس ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    0 0
    الان اونایی که منفی میدن واقعا انسان هستن!!!
  • ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    0 0
    کجای مرام حضرت علی و شیعه امده پول از بیت المال بدیم به یه مشت مفتخور تو وضیعیتی که طرف تو نون شبش مونده یا تو دوای مریضی بچش اگه این شیعه پس ما بریم کافر شیم که بهتره
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    0 0
    محمد علی شاسکول ، اون یه انسانه ربطی به شیعه و ایرانی بودن نداره ، می فهمی ؟
  • mohammaddaraifar ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    0 0
    انشاالله خدا به او سلامتی وبه خانواده ایشان صبر عطا بفرماید
  • محمدعلی ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    شما میخوای کافر شی برو کسی جلوتو نگرفته، اگه ایمانت همینقده که دیگه به خودتو حرفات حرجی نیس تو مرام حضرت علی نیس که برا مرگ غیر مسلمون دعا کنن چه برسه به یه شیعه. حداقلش به قول اون دوستمون یه انسانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس