کد خبر 237682
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹

دروازه‌بان پیشین شیاطین سرخ بر این باور است کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد برای حضور در ترکیب یونایتدها زاده شده است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، پیتر اشمایکل که مدت‌ها در چارچوب دروازه منچستریونایتد ایستاده بود بر این باور است که زلاتان ایبراهیموویچ برای بازی کردن در ترکیب قهرمان انگلیس زاده شده و دوست دارد او هرچه زودتر راهی اولدترافورد شود.

در حالی که زلاتان 31 ساله قصد دارد در پاری سن ژرمن باقی بماند ولی اشمایکل تاکید کرد این مهاجم سوئدی باید به ترکیب تیم دیوید مویس اضافه شود.

اشمایکل در این زمینه به اکسپرسن گفت: باید از زلاتان پرسید که چرا تاکنون در لیگ برتر انگلیس به میدان نرفته است. دوست دارم او راهی منچستریونایتد شود. نمی‌دانم او در انگلیس هوادار چه تیمی است ولی می‌دانم که او برای بازی در ترکیب منچستریونایتد زاده شده است. او در ترکیب این تیم فوق العاده خواهد بود. می‌دانم که هواداران یونایتد او را دوست خواهند داشت. اگر به یونایتد بپیوندد، آنجا را به قصد هیچ تیم دیگری ترک نخواهد کرد. او در ترکیب شیاطین سرخ می‌تواند به شیوه‌ای که دوست دارد بازی کند زیرا ما شیوه بازی او را دوست داریم.

اشمایکل در ادامه عنوان کرد: یونایتد یک باشگاه بسیار بزرگ است و بازیکنان بسیاری در طول تاریخ داشته که شیوه‌های مختلفی برای ارائه فوتبال‌شان داشته‌اند. مربیان این تیم نیز با همه آنها کنار آمده و بهترین‌ بازی‌ها را از این بازیکنان گرفته‌اند. بسیاری زلاتان را با اریک کانتونا مقایسه می‌کنند. او دوران بسیار سختی پیش از حضور در منچستریونایتد داشت. او در زمان حضور در لیگ فرانسه، 11 باشگاه عوض کرده بود. در شفیلد ونزدی دوران بدی داشت و فقط 6 ماه در لیدزیونایتد دوام آورد اما زمانی که راهی یونایتد شد تاریخ را رقم زد. او به نوعی بهترین بازیکن تاریخ شیاطین سرخ است. تصور می‌کنم زلاتان نیز می‌تواند چندین سال دیگر در میادین حضور داشته باشد. امیدوارم او را با پیراهن یونایتد ببینم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس