کد خبر 236899
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳

فیلم سینمایی «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی در گروه سینمایی آزادی اکران شده است.

سرویس فرهنگی مشرق - فیلم‌های سینمایی «دهلیز»، «هیچ کجا، هیچ کس»، «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «فرزند چهارم» و «جابجا» از چهارشنبه 9 مرداد روی پرده سینماها رفتند.

«جابجا» به کارگردانی علی توکل‌نیا در گروه سینمایی عصر جدید اکران شده است. این فیلم تنها فیلم کمدی اکران عید فطر و تنها فیلم از بین 5 فیلم اکران عید فطر است که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر حاضر نبود. «جابجا»داستان فردی را روایت می‌کند که به اشتباه با یک فرمانده جنگ جابجا گرفته می‌شود و... اکبر عبدی، افسانه چهره‌آزاد، مهران غفوریان، مهران رجبی، جواد عزتی، گیتی قاسمی، حمید لولایی، شیوا خسرو‌مهر، سمانه پاکدل، المیرا عبدی، پریسا رضایی، دانیال مرادی، حسین خوانساری، ناصر گیتی‌جاه و آرش تاج در این فیلم بازی کرده‌اند.

«فرزند چهارم» به کارگردانی وحید موسائیان در گروه سینمایی قدس روی پرده رفته است. داستان فیلم سفری است به آن سوی آفریقا جایی که شرافت انسانی در گیرو دار جنگ و قحطی سربلند بیرون می‌آید. مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی، حسین محب اهری، ناصر گیتی‌جاه، معصومه قاسمی‌پور، زهرا برومند، ساناز زرین مهر، حامد بهداد و یاسمین ملک‌نصر در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «هیچ کجا، هیچ کس»به کارگردانی ابراهیم شیبانی در گروه سینمایی استقلال اکران شده است. داستان فیلم درباره انسان‌هایی است که در توهم یک رستگاری خودساخته، تصمیم به سرک کشیدن به پشت دیوار تباهی می‌گیرند. یلدا، داود، مهران، مرجان و ... شاید هر روز در سکوت از کنار هم می‌گذریم. در ناکجا آبادی به وسعت هیچ کجا، هیچ کس. رضا کیانیان، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، صابر ابر، بهاره کیان افشار و بابک کریمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»در گروه سینمایی آفریقا اکران شده است. این فیلم به کارگردانی پوران درخشنده سال گذشته موفق شد سیمرغ بلورین بهترین فیلم مردمی جشنواره بدست بیاورد. «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به بررسی مسائل دختران جوان می‌پردازد و ترس از آبرو را در این دوره سنی آسیب‌شناسی می‌‌کند. شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان و مهدی ماهانی (با حضور امیر آقایی، حضور افتخاری ستاره اسکندری و معرفی نیما صفایی) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی در گروه سینمایی آزادی اکران شده است. نخستین فیلم بلند سینمایی شعیبی سال گذشته در جشنواره فجر مورد توجه قرار گرفت و هانیه توسلی توانست برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را به خود اختصاص دهد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شیوا زنی سرپرست خانواده است که با تلاش و کوشش سعی کرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم کند، اما با رسیدن نامه‌ای زندگی آن‌ها دچار تحول می‌شود و … رضاعطاران، شاهرخ فروتنیان، سعید چنگیزیان، مسعود میرطاهری، نگار عابدی، افسانه چهره‌آزاد و محمدرضا شیرخانلو دیگر بازیگران این فیلم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس