کد خبر 23663
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۱

يک پايگاه خبري، گسترش پديده همجنس بازي در کشور عُمان را مورد بررسي قرار داده است.

به گزارش مشرق، پايگاه خبري سوري وطن در مقاله‌اي به قلم "سوريال عيسي" به گسترش پديده همجنس بازي در کشور پادشاهي عمان و تبديل شدن اين کشور به قطب همجنس بازي در منطقه پرداخته است.
وي در اين زمينه مي‌افزايد که اطلاعيه‌هاي زيادي در کشورهاي اروپايي وجود دارد که انتخاب عُمان به عنوان محلي خوب براي همجنس بازان را تبليغ مي‌کنند.
عيسي در اين زمينه مي‌افزايد که عُمان کشوري با مظاهر اسلامي است اما برخي ابزارهاي مدرن زندگي اروپايي مانند مشروبات الکلي و کاباره‌هاي شبانه، حالتي قانوني در اين کشور دارند و حجاب نيز اجباري در اين زمينه ندارد.
بر اين اساس از آنجا که در اين کشور، سازمان‌هايي مانند امر به معروف و نهي از منکر عربستان وجود ندارد، آزادي عمل در شهرهاي آن، تا زماني که مغاير با شؤون کلي عمان نباشد، منع قانوني پيدا نمي‌کند.
به همين علت است که مي توان در کاباره‌هاي شبانه اين کشور، همجنس بازان را ديد که البته بر اساس اعلام اين نويسنده تعداد آنها کم است.
وي در اين زمينه به فعاليت‌ سايت‌ها و وبلاگ‌هاي اينترنتي عُماني در زمينه ترويج و تشريح مسائل مربوط به همجنس بازي نيز اشاره کرده و آن را يکي از علت‌هاي قطب شدن اين کشور براي همجنس بازان دانست، وي البته تأکيد کرد که همجنس بازان عُمان تجمع يا حزب مشخصي را مانند کشورهاي اروپايي تشکيل نداده‌اند.
عيسي در همين راستا مصاحبه‌اي را نيز با يکي از همجنس بازان خارجي که در عُمان اقامت کرده است ترتيب داده و به نقل از وي مي نويسد که در سال هاي اخير با تعداد زيادي از افرادي ارتباط داشته که با همجنس‌هاي خود ارتباط داشتند ‌اما خود را همجنس‌باز نمي‌دانستند.
وي علت اين موضوع را تناقض اين فعاليت‌ها با ارزش‌هاي ديني مي‌داند و آن را مشکلي براي اين افراد بر مي‌شمرد.
اين همجنس باز خارجي مي افزايد که در اين کشور معمولاً غير از موارد لزوم، پليس به ديگران تعدي نمي‌کند، فقط کافي است که شخص، رفتاري قابل احترام داشته باشد و در مصرف مشروبات زياده‌روي نکند و تجاهر به همجنس بازي و حرکات زشت و رکيک در مجامع عمومي نداشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ساناز IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    3 3
    همجنس گرا نه همجنس باز این کلمه ازنظر علمی صحیح نیست
  • س صابری IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    2 1
    سلام عالی بودمایلم بابک ایرانی مقیم عمان مذاکره کنم ممنون
  • محمد IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    3 0
    همجنس باز نع درستش همجنسگراس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس