کد خبر 233827
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹

منابع نزدیک به کمپانی پارامونت می‌گویند قصه قسمت پنجم فیلم «ترمیناتو»ر به نبرد بین یک قهرمان زمینی با یک موجود بیگانه فضایی می‌پردازد.

به گزارش  سرویس فرهنگی مشرق به نقل از فارس، این ترمیناتور فضایی مأموریت دارد پدر و مادر سارا کارنر را که تازه با هم ازدواج کرده‌اند از بین ببرد.
 
هدف از این کار این است که سارا کارنر به دنیا نیاید. با به دنیا نیامدن سارا کارنر، هیچ وقت هم فرزند او پا به جهان هستی نخواهد گذاشت.
 
به این ترتیب، قصه مجموعه فیلم« ترمیناتور 5 »یک پیش درآمد بر قسمت اول آن خواهد بود که قصه‌اش قبل از قسمت اول آن در سال 1983 رخ می‌دهد. زمان رخدادهای قصه «ترمیناتور 5 »در دو دهه 40 و 50 میلادی است.
 
قبل از این گفته شد آرنولد شوارزنگر در نقش قهرمان زمینی قصه بازی خواهد کرد و دواین جانسن (ملقب به راک) هم ترمیناتور فضایی این قصه خواهد بود.
 
کمپانی پارامونت «ترمیناتور» جدید را با همکاری دو شرکت مستقل فیلم‌سازی اسکای دانس پروداکشن و آناپورناپیکچرز تهیه می‌کنند.
 
مسئولان این کمپانی با اعلام خبرهای تازه درباره این فیلم پر سر و صدای خود، خبر از احیای قصه و ماجراجویی‌های این مجموعه فیلم داده‌اند.
 
تا قبل از این، اعلام نشده بود که «ترمیناتور» جدید به احیای قصه قسمت‌های قبلی آن می‌پردازد و از حال و هوای تازه‌ای برخوردار خواهد شد.
 
فیلم‌نامه فیلم به زودی وارد مرحله نگارش می‌شود. این فیلم‌نامه را تیم دو نفره لیتا کالوگریدیس  و پاتریک لوسیر خواهند نوشت.
 
اما به صورت رسمی اعلام نشده آرنولد شوارزنگر بازیگر اصلی این مجموعه فیلم، نقش اصلی قسمت تازه را بازی خواهد کرد.
 
اولین قسمت مجموعه فیلم «ترمیناتور» در سال 1984 با بازی آرنولد بر روی پرده سینماها رفت. این فیلم صاحب دو قسمت دیگر هم شد و به صورت یک تریلوژی در آمد. این سه‌گانه بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد.
 
با آن که در اطلاعیه جدید کمپانی پارامونت اشاره‌ای به نام آرنولد به عنوان بازیگر آن نشده، ولی این بازیگر اواسط ماه ژوئن در گفت‌وگویی رسمی گفت که در قسمت پنجم آن بازی دارد و دوباره نقش قبلی خود را تکرار می‌کند.
 
کسی نمی‌داند چرا در اطلاعیه کمپانی پارامونت اشاره‌ای به نام آرنولد به عنوان بازیگر فیلم نشده و گمانه‌زنی‌های زیادی در این رابطه صورت گرفته است.
 
برخی این نکته را مطرح می‌کنند که در نسخه احیا شده این مجموعه فیلم قدیمی، قرار نیست آرنولد شوارزنگر به عنوان بازیگر اصلی بازی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس