کد خبر 232955
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹

یک شرکت تولید کننده پوشاک ورزشی با تولید نوعی فناوری لباسهای ورزشی عرضه کرده که با استفاده از عرق ورزشکار وی را خنک نگه می دارد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، شرکت مانتین هاردور به عنوان یک شرکت تولید کننده پوشاک ورزشی در کالیفرنیا آمریکا محصولات جدید خود را که با استفاده از عرق ورزشکار وی را خنک نگاه داشته و عملکردش را ارتقا می دهد در گرمای 40 درجه دره بزرگ کنیون آزمایش کرده است.

محصولات این شرکت که از آن با عنوان " Way2Cool " (به معنای راهی برای خنک شدن) یاد می شود با نخستین فناوری پارچه ساخته شده است که از عرق فردی که پارچه را برتن داشته برای فعال کردن عاملهای داخلی خنک کننده بهره می گیرد.

این پارچه ها با این هدف تولید شده که دونده ها در هوای بسیار گرم خنک مانده و از گرم شدن بیش از حد بدنشان جلوگیری شود.

شرکت تولید کننده این لباسهای ورزشی مدعی شده است که فناوری " Cool.Q ZERO" که در تولید این پارچه به کار رفته پیشرفته ترین فناوری دنیا در این عرصه است.

همچنین گفته شده است که این لباسها در صنعت تولید پوشاک ورزشی نخستین فناوری فعال خنک کننده است که به واقع دمای کلی را هنگام تعریق پایین می آورد.

عملکرد این فناوری در نتیجه حلقه های کوچکی کار می کند که در این پارچه قرار دارد و از موادی استفاده می کند که در فرآیند تصفیه آب به کار می رود تا اطمینان حاصل شود که رطوبت اضافی از بدن دور می ماند. این حلقه ها دارای عامل خنک کننده است که به تعریق واکنش نشان داده و رطوبت موجب می شود که آنها متورم شوند و تأثیر خنک کننده فوری و طولانی روی پوست داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 0
    باسلام چگونه می شود با این شرکت تماس گرفت؟ شرکت فولاد خوزستان جهت کمک به پرسنل خود به لباس خنک کننده نیاز دارد لذا خواهشمند است با ما همکاری بفرمایید. باتشکر
  • حجت SE ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    0 0
    سلام.این لباسوازکجامیشه خریدآنلاین کردوازکجامیشه مستقیماخرید؟باتشکر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس