شهيد کاظمي دائما در صحبت‌هاي خود از حضرت فاطمه (س) نام مي‌برد و همين حسينيه که توسط شهيد کاظمي بنيان گذاشته شد نيز به نام حضرت زهرا (س) است.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از برنا، سردار حاجي‌زاده، فرمانده نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، در حاشيه مراسم بزرگداشت سردار سرلشکر احمد کاظمي و يارانش که شب گذشته در حسينيه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد، در بيان فضايل شهيد بزرگوار احمد کاظمي گفت: شهيد کاظمي سه آرزو داشت. اولين آن، عشق به شهادت بود که به آن رسيد. دوم، در دوراني که توفيق داشتيم در کنار ايشان باشيم و سال‌هايي که شاهد بيانات و صحبت‌هاي او بوديم، خيلي از شهيد خرازي اسم مي‌برد و نهايتا در جوار شهيد خرازي در تخت فولاد اصفهان آرميد. همين مورد يک اقدام معجزه‌آسا بود و ما فکر نمي‌کرديم چنين اتفاقي بيفتد. موضوع سوم، عشق شهيد کاظمي به ولايت بود. احمد کاظمي عاشق آقا بود و ديديم که رضايت مقام معظم رهبري را با پيامي که در مورد او دادند، توانست جلب کند.

فرمانده نيروي هوافضاي سپاه با اشاره به علاقه سردار سرلشکر احمد کاظمي به حضرت فاطمه زهرا (س) خاطرنشان کرد: شهيد کاظمي دائما در صحبت‌هاي خود از حضرت فاطمه (س) نام مي‌برد و همين حسينيه که توسط شهيد کاظمي بنيان گذاشته شد نيز به نام حضرت زهرا (س) است و يادآور دايمي شهيد احمد کاظمي است. هر زمان که اينجا مراسمي برگزار مي‌شود، يادآور اين شهيد خواهد بود بعد از شهادت او نيز اين علاقه در ذهن کساني که او را مي‌شناختند، حک شد و باقي ماند.

سردار حاجي‌زاده در انتها به بيان خاطره‌اي از شهيد کاظمي پرداخت‌ و گفت: بنده ماموريت‌هاي زيادي براي سرکشي و انجام امور رفته‌ام. شهيد کاظمي در سرکشي‌ها از قشر جوان، سربازها، درجه‌دارها، آسايشگاه و وضعيت سخنراني آنها شروع مي‌کرد. بعضا در طي روز 14 يا 15 ساعت طول مي‌کشيد متوجه مي‌شدم که حاج احمد ميوه نمي‌خورد؛ مي‌گفت امکان دارد که اين ميوه سهم سربازها و پرسنل اينها باشد در آن سختي و شرايط فشرده کاري هيچ‌گاه به آن غذا و ميوه‌ها لب نمي‌زد.

 مراسم پنجمين سالگرد عروج ملکوتي سردار احمد کاظمي و يارانش شب گذشته در حسينيه حضرت فاطمه الزهرا (س) نيروي هوا فضاي سپاه با حضور فرزندان شهدا و عموم مردم برگزار شد. سردار محمد علي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار قاسم سليماني، محمد باقر قاليباف و تعدادي از همرزمان شهيد نيز در اين مراسم حضور داشتند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس