کد خبر 229557
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱

نوزدهمین مراسم تجلیل از خادمان قرآنی عصر امروز، ۱۴ تیر ماه، همزمان با افتتاح نمایشگاه قرآن برگزار شد که در این مراسم از ۲۰ خادم به پاس فعالیت‌های چندین‌ساله در این حوزه تجلیل شد.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق به نقل از تسنیم، مراسم افتتاح بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین حمید محمدی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس این دوره نمایشگاه و جمعی از قرآن‌پژوهان و فعالان در این عرصه عصر امروز، 14 تیر ماه، در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.
 
برگزاری نوزدهمین مراسم «تجلیل از خادمان قرآنی» از جمله برنامه‌های افتتاحیه در این دوره بود که با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام و المسلمین حمید محمدی برگزار شد. در این دوره، مراسم تجلیل در حوزه‌های آموزش، پژوهش، حفظ، تبلیغ و ترویج و مدیریت قرآنی صورت گرفت. 
 
در ابتدای این مراسم از سید‌قاسم موسوی قهار ادعیه‌خوان معروف کشور تجلیل شد و وی آخرین آثار ضبط شده‌اش را که دعا‌های «سحر» و «ابوحمزه ثمالی» است، به رئیس جمهور تقدیم کرد. اسامی برگزیدگان این بخش به شرح ذیل است:
 
آموزش:
علی‌اکبر حنیفی
علی سیاح گرجی
محمد بنیادی
محمدصادق صالحی از استان گیلان
محمدهادی شفیع از استان مازندران
 
پژوهش:
محمدعلی آذرشب از استان تهران
حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا صفوی از استان قم
سیدعلی اکبری قریب‌نتاج از استان مازنداران
 
مدیریت:
ولی یاراحمدی از استان تهران
رقیه هراتی از استان لرستان
سیدمرتضی نیک‌زادالحسینی از استان اصفهان
 
حفظ:
امیر آقایی
غصون مسلمی
 
تبلیغ و ترویج:
حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی
سعید طوسی
فریبا علاسوند
جهانبخش فرجی
رضا محمدپور
مجید یراق‌بافان
بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از فردا، 15 تیر ماه به مدت یک‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و میزبان علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس