به گزارش مشرق؛ مهمترین عناوین فرهنگی چهار شنبه 12 تیر به شرح ذیل می باشد

سوژه جدید نویسنده کتاب «دا»

نویسنده کتاب «دا» از نگارش کتابی با موضوع روایت خاطرات و زندگی «ماهرخ باستان» پرستار بیمارستان امام خمینی اهواز در جنگ تحمیلی خبر داد.



انتظارات اهالي سينما از وزير ارشاد آينده

در ادامه سلسله گزارش‌هاي «باني فيلم» پيرامون انتظارهاي كارشناسان و اهالي سينما از وزير ارشاد دولت يازدهم امروز نيز سراغ تعدادي از سينماگران و منتقدان سينمايي رفته‌ايم.



اتمام «هوش سیاه2» به سبک ایرانی

اصولاً در پروسه سريال سازي به ويژه در آمريكا كه مهمترين و خوش ساخت‌ترين آثار تلويزيوني و سينمايي را توليد مي‌كند، در صورتي كه ايده‌هايي براي دنباله‌سازي وجود داشته باشد، در اپيزود پاياني به شكلي نسبي سرنوشت بيشتر كاراكترها در يك مقطع خاص، مشخص و يا در صورت لزوم يك تعليق فكر شده براي آنها طراحي و اجرا مي‌شود.




نظر رهبر انقلاب درباره مترجم نهج‌البلاغه

«فیض‌الاسلام» نهج‌البلاغه امیرالمؤمنین(ع) را ترجمه و شرح کرد و با این کار، عموم مردم فارسی‌زبان با نهج‌البلاغه که تا آن زمان فاقد شرح و ترجمه فارسی بود، آشنا شدند.


نظر داوران شانگهای درباره سینمای ایران

خسرو معصومی که امسال یکی از داوران جشنواره فیلم شانگهای بوده است از دیگر داوران این جشنواره نقل کرد که آنها سینمای ایران را به طراوت و تازگی در مضمون می‌شناسند.



عكس/ پینگ‌پونگ رييس دانشگاه آزاد

دکترفرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته به طور سر زده به ساختمان رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی رفت و از بخش های مختلف این مجموعه شامل تحریریه روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری آنا بازدید کرد.



ارتباط با دولت فعلِ حرام است!

ابراهیم حسن‌بیگی با بیان اینکه تعامل نهادهای صنفی با دولت به معنی وابستگی آنها نیست، اظهار داشت: اگر دولت در مقابل کمک‌هایی که به نهادهای صنفی می‌کند، انتظاراتی نداشته باشد و نهادهای صنفی نیز متوجه باشند که ارتباط و تعامل آنها با نهاد دولت به معنای وابستگی نیست، این مسئله منجر به اصلاح روابط موجود میان آنها می‌شود.



موسیقی عرفانی از نگاه آیت‌الله جوادی

موسیقی ممکن است چنین خطری داشته باشد؛ یعنی اشکی کاذب به همراه بیاورد و ما خیال کنیم که در عقل عملی ما نرمش ایجاد کرده است.




راه‌اندازی یک شبکه به‌نام امیرالمؤمنین(ع)

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: درصدد برآمدیم شبکه حضرت امیرالمومنین(ع) را به زبان عربی راه اندازی کنیم که در ماه رمضان در کشور عراق تاسیس می شود.


عکس/ شهید کاظمی درکنار رهبر انقلاب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس