آیین بزرگداشت شاعر حماسه سرا مرحوم حبیب‌الله معلمی از سوی هیئت رزمندگان اسلام اهواز با حضور آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، مردم خوزستان با حضور در مراسم بزرگداشتی یاد و خاطره حبیب بن مظاهر جبهه ها را گرامی داشتند.

در این مراسم که از سوی هیئت رزمندگان اسلام اهواز در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد جمع زیادی از اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

 

در مراسم بزرگداشت حاج حبیب‌الله معلمی، آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده امام جمعه موقت اهواز سخنرانی کرد و مداحان اهل بیت (ع) نیز به مرثیه سرایی پرداختند.

حضرت آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز یاد نغمه سرای دفاع مقدس را گرامی داشت.

در این آیین مداحان خوزستانی از جمله حاج احمد سمیع، مرتضی توکل، احمد خلف‌زاده، امیر کویتی‌پور و ابراهیم سنایی حضور داشتند.

تعداد زیادی از اهالی رامهرمز و هیئت امنای حسینیه امام به همراه جمعی از جوانان این شهر در محفل بزرگداشت همشهری خود حضور یافتند.

همچنین جمعی از مردم مسجدسلیمان، شوشتر، دزفول، هفتکل و سوسنگرد نیز در مراسم بزرگداشت حاج حبیب‌الله معلمی شرکت کردند.

احمد خلف‌زاده و ابراهیم ثنایی با نوای گرم خود اشعار آقای معلمی در سوگ امام حسین (ع) را خواندند و محفل را نورانی تر کردند.

خانواده طلبه شهید سید مرتضی شفیعی نیز با حضور حسینیه عاشقان ثارالله یاد و خاطره پیر جبهها ی خوزستان را گرامی داشتند.

 

همچنین حسین فخری مداح خرمشهری دوران دفاع مقدس نیز با خواندن یکی از نوحه‌های آقای معلمی به سبک واحد یاد و خاطره این شاعر را گرامی داشت.

از نکات قابل ذکر مراسم بزرگداشت حبیب بن مظاهر جبهه‌ها، حضور صادق آهنگران در جلوی درب ورودی حسینیه عاشقان ثارالله بود که به همه شرکت کنندگان خوش آمد می گفت.

 

جوانان و نوجوان هیئت رزمندگان اسلام برای برپایی این مجلس بزرگداشت حبیب بن مظاهر جبهه‌ها، زحمات زیادی کشیده‌اند.

پدر سه شهید آل مبارک و سیدمحمد و سیدمهدی موسوی فرزندان شهید سیدمحمود موسوی نیز در این محفل حضور یافتند.

 

حجت الاسلام سیدمحسن شفیعی نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان، سردار دانش پژوه فرمانده قرارگاه کربلا، حجت الاسلام سید لطف‌الله سپهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و عبدالمجید عقیلی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس از جمله مدیرانی بودند که در مجلس بزرگداشت این شاعر اهل بیت (ع) حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس