کد خبر 224
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۴

دومين همايش تجليل از دختران خوش حجاب طرح نسيم عفاف از سوي مرکز حجاب ريحانةالنبي(س) شعبه اروميه، فردا برگزار مي‌شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سيدميريحيي ميرفتحي‌زاده، دبير اجرايي طرح حجاب ريحانةالنبي در اروميه، در گفت‌وگو با خبرگزاري رسا از برگزاري دومين همايش تجليل از دختران خوش حجاب طرح نسيم عفاف مرکز تحقيقات و طرح‌هاي کاربردي حجاب ريحانةالنبي(س) شعبه استان آذربايجان غربي، 21 تيرماه خبر داد.

وي با بيان اين‌که اين همايش همزمان با روز حجاب و عفاف در فرهنگسراي جوان اروميه برگزار مي‌شود، افزود: طرح نسيم عفاف به دنبال طرح حجاب ويژه مدارس براي دختران خوش حجابي که به سن چهارده سال رسيده‌اند، برگزار مي‌شود.

حجت‌الاسلام ميرفتحي‌زاده با بيان اين‌که نخستين همايش تجليل از دختران خوش حجاب، بيستم بهمن سال گذشته با حضور دختران خوش‌حجاب و خانواده‌هاي آنان برگزار شد، اظهار داشت: فردا دومين همايش با حضور 115 نفر از دختران خوش‌حجاب نسيم حجاب همراه با خانواده برگزار مي‌شود که برنامه‌هاي علمي، فرهنگي و سخنراني درباره بحث‌هاي حجاب و عفاف در پي خواهد داشت.

وي در ادامه تشويق، ترغيب و تثبيت حجاب در افراد و خانواده‌ها را از اهداف برگزاري اين همايش‌ها عنوان کرد و گفت: مربي‌محوري يکي از برنامه‌هايي است که در راستاي تفهيم و تشويق برنامه‌هاي نسيم عفاف در آينده اجرا خواهد شد که براساس آن شرکت‌کنندگان در همايش‌هاي عفاف و حجاب تقسيم‌بندي شده و زير نظر مربياني از حوزه‌هاي علميه به فعاليت‌هاي علمي، فرهنگي، تفريحي و مسابقات علمي مي‌پردازند.

دبير اجرايي طرح حجاب ريحانةالنبي در اروميه با بيان اين‌که طاهر بخشايي، رييس سازمان ملي جوانان اروميه در اين همايش سخنراني خواهد کرد، از مديران فرهنگي و علماي برجسته استان خواست تا از اين طرح پشتيباني کرده و خدمات مورد نياز همچون استفاده از کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مانند آن را براي افراد محجبه فراهم کنند.

گفتني است، دومين همايش تجليل از دختران خوش حجاب، دوشنبه، 21 تيرماه از ساعت 17 تا 19 در فرهنگسراي جوان به نشاني اروميه ـ خيابان ساحلي برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس