به گزارش مشرق، مهمترین عناوین اقتصادی شنبه 25خرداد به شرح زیر است:

افزایش رقم قبوض تلفن همراه

در حالیکه قبوض بسیاری از مشترکان همراه اول علی‌رغم استفاده چشم‌گیر آنان نسبت به دوره‌های گذشته با افزایش هزینه روبرو شده است و این را از جهت افزایش تعرفه مکالمات و پیامک می‌دانند اما مدیر عامل همراه اول این موضوع را صراحتا تکذیب کرد.





قیمت مرغ در ماه مبارک رمضان

عضو کارگروه تنظیم بازار از تعیین قیمت مرغ منجمد در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در تهران هر کیلوگرم مرغ 5150 تومان و در شهرستانها 5200 تومان عرضه می‌شود.

پژو پارس 5 میلیون تومان گران شد

عرضه محدود خودرو‌سازان و بحث‌های مربوط به تشدید محدودیت‌های بین‌المللی برای صنعت خودروی ایران باعث افزایش 500 هزار تا 10 میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار شده است.

آغاز فروش لیزینگی تندر ۹۰ +جدول

شرکت پارس خودرو همزان با فروش محصولات خود از فروش لیزینگی تندر ۹۰ مدل E۲ با شرایط ویژه خبر داد.

میزان ثبت معاملات مسکن در سال92

رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک با بیان اینکه بازار خرید و فروش مسکن در رکود است، گفت: تعداد 32 هزار و 303 قرارداد در سامانه املاک و مستغلات کشور از تاریخ اول فروردین ماه تا 21 خردادماه به ثبت رسیده است.

شرایط ارائه تسهیلات بانکی به خارجی ها

بانک مرکزی طی اطلاعیه ای شرایط بهره‌مندی اتباع خارجی از خدمات و تسهيلات بانکی را برای کليه بانک‌هاي دولتي، غيردولتي و مؤسسات اعتباري اعلام کرد.

عکس/ صفحه اول روزنامه های اقتصادی




آغاز مرحله جدید فروش بلیت قطار

فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای حدفاصل تاریخ های 11 تیر با 10 مرداد ماه امسال از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 27 خردادماه 92 آغاز می شود.

اشتغال خانگی 10 میلیون کودک کارگر

سازمان جهانی کار اعلام کرد: 10 میلیون کودک در بخش کار خانگی مشغول به فعالیت هستند، با این حال تخمین زده می شود 5 میلیون کودک بدون دریافت دستمزد در بخش مشاغل خانگی به کار گرفته شده اند.

جدول/ قیمت انواع خودرو وارداتی

جدول/ قیمت انواع موبایل در بازار

جدول/ قیمت انواع خودرو داخلی

 جدول/ نرخ انواع ارز غیر مرجع مبادله ای

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس