سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی به صحبت‌های "کارلوس کی‌روش" سرمربی ایران واکنش نشان داده است. او از خبرنگاران کره‌ای خواسته است تا به کی‌روش بگویند 11 لباس برایشان بفرستد! این اظهار نظر در حالی مطرح شد که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پاسخ تندی به اظهارات وی داده بود. به نظر می‌رسد این اظهار نظرها دیدار ایران - کره‌جنوبی را حساس تر از قبل خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، جنگ لفظی سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی با صحبت‌های "چوی کانگ هی" بعد از پیروزی کره جنوبی مقابل ازبکستان آغاز شد؛ جایی که چوی گفته بود از ایران بیشتر از ازبکستان بدش می‌آید و دوست دارد ازبکستان همراه کره به جام جهانی صعود کند. او در توضیح این صحبتش گفته بود که ایرانی‌ها در بازی رفت با کره جنوبی، با آنها در تهران بدرفتاری کرده بودند.

هنوز 24 ساعت از صحبت‌های سرمربی کره جنوبی نگذشته بود که کارلوس کی‌روش در نشست خبری به شدت به این صحبت‌ها اعتراض کرد. سرمربی تیم ملی ایران در این نشست با صحبت‌هایی همچون "چوی مایه ننگ فوتبال کره است"، "او به فوتبال ایران و مربیانش بی‌احترامی کرده است"، "او باید مجبور شود که یا عذرخواهی کند یا استعفا دهد" و "من در کره پیراهن ازبکستان را می‌خرم و قبل از بازی به سرمربی کره هدیه می‌کنم" و ... به حرف‌های چوی واکنش نشان داد.

صحبت‌های کی‌روش در کره جنوبی بازتاب زیادی داشت و باعث شد تا چوی کانگ هی مجددا به سئوالات خبرنگاران کره‌ای در این خصوص پاسخ دهد.چوی در آخرین صحبت‌هایش مجددا به کی‌روش حمله کرد و دانش فوتبالی او را زیر سئوال برد: " از کی‌روش شگفت زده‌ام. او که سرمربی رئال مادرید بوده و در منچستریونایتد هم کار کرده است، فقط چیزهای "عجیب و غریب" از باشگاه‌های بزرگ دنیا آموخته است"!

چوی در ادامه صحبت‌هایش مجددا کی‌روش را خطاب قرار داده و با بیان اینکه " فوتبال سیاست نیست"، تاکید کرده است "فقط می‌خواهم به کی‌روش بگویم که سال آینده جام جهانی را از تلویزیون در خانه‌اش در پرتغال تماشا خواهد کرد".

سرمربی کره جنوبی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه کی‌روش گفته لباس ازبکستان را پیش از بازی با کره جنوبی برای او هدیه می‌کند، گفت: به واقع همین که بازی شروع شود، من یک پیراهن به تن خواهم داشت ولی بروید به او بگویید اگر می‌خواهد 11 پیراهن برای ما ارسال کند!

چوی در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: از اینکه کی‌روش نام تمام ایرانی‌ها را در مکالمه‌اش آورده، نا امید شدم! به هر حال نمی‌خواهم این جنگ لفظی را ادامه بدهم.

تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه شب ایران را به مقصد کره جنوبی ترک کرد تا پیش از دیدار با کره جنوبی با آب و هوای شرجی و مرطوب شهر اولسان هماهنگ شود. باید دید کی‌روش که در کشور کره جنوبی به سر می‌برد چه پاسخی به این صحبت‌های چوی می‌دهد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    کاشکی رحمتی بود.....!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس