کد خبر 222686
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶

بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان که به خاطر حادثه رانندگی با موتور سیکلتش در بیمارستان بستری شده بود، امروز مرخص شد.

به گزارش مشرق، مهدی امیرآبادی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: خدا رو شکر وضعیتم بهتر است و امروز صبح از بیمارستان مرخص شدم. به خاطر کشیده شدن موتور روی زمین، بدنم سوختگی شدیدی دارد ولی خوشبختانه هیچ کجای بدنم نشکسته است.

وی درباره این حادثه هم تاکید کرد: در کرج با موتور سیکلت مشغول رانندگی بودم که به یکباره موتور روی شن‌ها لیز خورد و روی زمین کشیده شد. همین مسئله باعث سوختگی بدنم شد.

بازیکن فصل گذشته فولاد با اشاره به بهبود شرایط جسمانی‌اش خاطرنشان کرد: به گفته پزشکان از 15 تا 20 روز دیگر می‌توانم به فوتبال برگردم؛ البته اگر تیمی باشد که مرا بخواهد!

امیرآبادی با تشکر از باشگاه فولاد و مدیران این باشگاه گفت: مربی، بازیکنان و مدیرعامل باشگاه فولاد در این مدت با من تماس گرفتند و جویای احوالم شدند. این موضوع باعث دلگرمی‌ام شد. جا دارد از همه آنها تشکر کنم.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا از باشگاه استقلال هم با او تماس گرفته شده است یا خیر، تصریح کرد: خیر، از باشگاه استقلال کسی با من تماس نگرفت. فقط یکی، دو نفر از دوستان سابقم در استقلال زنگ زدند و حالم را پرسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس