کد خبر 222568
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴

پایتخت بحرین در فهرستی که اخیرا در خصوص بی بندوبار ترین شهرها منتشر شده، جایگاه هشتم را به خود اختصاص داد.

به گزارش مشرق به نقل از العالم، علاوه بر حمایت رسمی رژیم حاکم بر بحرین از فحشا در این کشور، به عقیده ناظران دلیل گسترش فساد در پایتخت بحرین همسایه بزرگ این کشور یعنی عربستان سعودی است؛ زیرا سعودی‌هایی که به دنبال بی بندوباری و فحشا هستند با عبور از پل "ملک فهد" بحرین را به نزدیکترین محل برای خوشگذرانی های خود تبدیل کرده اند.

بر اساس این گزارش، در فهرستی که از بی بندو باری در مناطق مختلف دنیا منتشر شده، منامه از بین 10 شهر دیگر دنیا تنها شهر عربی است که در این فهرست قرار دارد و جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است.

بحرین در کنار تظاهرات ضد رژیم استبدادی آل‌خلیفه، هر از چند گاهی شاهد اعتراضهای مردمی به دولت به دلیل فعالیت آزادانه کلوپ‌های شبانه، مشروبات الکلی و ترویج فحشا در این کشور است. با این حال دولت بحرین که این بی بندوباری‌ها را "فرهنگ" تلقی کرده، هیچ پاسخی به اعتراضها نمی دهد.

به گفته ناظران، پس از استقرار نیروهای سپر جزیره در بحرین نسبت فروش مشروبات الکلی و کلوپهای شبانه در منامه افزایش یافته است.

از سوی دیگر گزارش کمیته تحقیق پارلمان بحرین، بیانگر آن است 70 درصد از آپارتمانهایی که به منظور بی بند و باری و فساد در منامه وجود دارد، با نظارت اعضای خاندان "آل خلیفه" اداره می شود.

"شیخ محمد خالد" از نمایندگان پارلمان بحرین در اظهاراتی پادشاه بحرین را دروغگو توصیف کرده و او را به اشاعه فساد و بی بند و باری در بحرین متهم کرده است. وی گفته است که فروش مشروبات و خانه های فساد در دست پادشاه است.

"شیخ علی سلمان" دبیرکل جمعیت وفاق بحرین نیز در اظهاراتی گفته است: رژیم بحرین از هرگونه اقدام واقعی برای متوقف کردن فساد و بی بند وباری  در بحرین خودداری می کند؛ این در حالی است که اقشار مختلف مردم بحرین با این پدیده مخالفند.

شیخ علی سلمان تأکید کرد: همه افراد جامعه و نهادها مسؤول هستند؛ ما به دولت چیزی نمی گوییم زیرا از جسد یک مرده هیچ کاری بر نمی آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    1 0
    اصلا منامه یعنی خوابگاه..هههههههههه
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    1 0
    به زودی نتیجه طغیان خود را خواهند دید
  • بهرام ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    بله دوستان. اصولا دموکراسی خوبه ولی فقط در کشورهایی که شیعیان در اقلیت باشن. اگر شیعه اکثریت باشه قوای نظامی و سرکوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس