کد خبر 222507
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹

ناوشکن جدید شهید دریابان بایندر صبح امروز با حضور امیر عطالله صالحی و دریادار سیاری به آب انداخته شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، جدیدترین ناوشکن نیروی دریایی ارتش با نام شهید دریابان بایندر صبح امروز سه‌شنبه در بندرعباس به آب انداخته شد.

این مراسم با حضور امیر عطالله صالحی فرمانده کل ارتش و امیر حبیب‌الله‌ سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از مسئولین و کارکنان این نیرو برگزار شد.

الحاق این ناوشکن به نیروی دریایی ارتش می‌تواند توانایی این نیرو را در عرصه حفاظت از آب‌های کشورمان و همچنین حفظ امنیت منطقه و آب‌های بین‌المللی افزایش دهد.

این ناوشکن علی رغم تمامی محدودیت ها و تحریم‌ها با 528 هزار نفر ساعت طی بیست ماه تلاش متخصصان بومی مورد تعمیرات اساسی قرار گرفت.

در طول تعمیرات اساسی این ناوشکن بیش از 8 هزار قطعه حساس بومی‌سازی، 3200 قطعه سرویس، 2500 قطعه معیوب تعویض، 170 سامانه مورد تعمیرات اساسی و بیش از 98 سامانه بهینه سازی و همچنین حدود 60 تن فولاد آن تعویض شد.

تعمیرات اساسی موتورهای اصلی، اورهال مبدل‌های حرارتی، سیستم‌های سوخت و روغن و بهینه سازی سیستم‌های کنترل مانیتورینگ از جمله اقدامات صورت گرفته بر روی ناوشکن بایندر است.

نصب و راه اندازی سیستم کنترل آتش سلاح‌های ناوشکن، نصب و راه اندازی توپ‌های 76 و 40 میلیمتری و همچنین نصب و راه اندازی سامانه پرتاب موشک سطح به سطح نور در ناوشکن از جمله ویژگی‌های حوزه بازدارندگی بایندر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس