به گزارش مشرق، وحید جلیلی پنجشنبه شب در همایش حامیان سعید جلیلی که در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات جشن جمهوریت نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران رای همه یکسان است و جمهوریت نظام ما باید گام به گام و بر مبنای اسلام تعمیق شود.

وی ادامه داد: اسلام برای جمهور مردم ارزش قائل است و دینی مردمی است که از حقوق توده‌های مردم دفاع می‌کند و ولایت فقیه نیز ضامن جمهوریت نظام برخواسته از اسلام است.

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از بارزترین نمونه‌های دفاع از جمهوریت نظام توسط ولایت فقیه، دوران فتنه 88 است که در آن تمامی استکبار خواستار وتوی رای مردم و نادیده گرفتن نظر مردم بودند اما ولی‌فقیه پای رای مردم ایستاد، چون ولی‌فقیه یکی از وظایف شرعی خود را استیفای حقوق آحاد مردم می‌داند.

جلیلی در ادامه سخنان خود یکی از مهمترین شعارهای سعید جلیلی را آزاد کردن ظرفیت‌های آحاد مردم عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه برخی از دوستان به آقای جلیلی تذکر دادند که در انتخابات باید شعارهای زود بازده و وعده‌های روزمره‌تری را انتخاب کند اما اعتقاد آقای جلیلی این است که اگر گفتمان انقلاب را درست ببینیم و اجرایی کنیم، مشکلات روزمره نیز رفع خواهد شد و اگر در هیجان نتیجه دست به هر روشی بزنیم و هر شعاری بدهیم، حتی در صورت پیروزی نیز شکست خورده‌ایم.

وی اضافه کرد: آقای سعید جلیلی به عنوان کسی که در خط مقدم مواجه با دشمنان انقلاب حضور داشته و سال‌ها نمایندگی ملت ایران را در مواجه با ابرقدرت‌ها بر عهده داشته، مقاومت را تنها راه پیشرفت ملت ایران می‌داند.

شکوفایی استعدادهای جامعه با حاکم شدن فرهنگ مقاومت

این فعال فرهنگی و از حامیان سعید جلیلی مفهوم مقاومت را یک فرهنگ و نه به معنای شعارهای تند توخالی دانست و تصریح کرد: حرف آقای جلیلی این است که ما اگر دشمن ستیز و دشمن شناس هستیم باید در کنار آن دوستان خود را نیز شناسایی کنیم و تاکید دارند که در کنار تهدیدات باید فرصت ‌ها را نیز شناخت و از آن استفاده کرد.

جلیلی ادامه داد: برخی در مقابل تهدیدات و شاخ و شانه کشیدن دشمنان بلافاصله از ضعف‌های کشور حرف می‌زنند اما دکتر جلیلی معتقد است باید در مقابل تهدید به فرصت‌های خود اعتنا کنیم تا این فرصت‌ها شکوفا شوند که نمونه این مسئله در بحث هسته‌ای کشورمان تحقق یافته و شاهد موفقیت‌های بزرگی در این بخش بوده‌ایم.

وی یادآور شد: دشمنان زمانی که ما مدعی دستیابی به غنی سازی 20 درصد اورانیوم شدیم به ما خندیدند و انجام این کار توسط ایران را باور نداشتند اما شهدای هسته ای ما که از علمداران نهضت مقاومت و پیشرفت هستند این کار بزرگ را انجام دادند و این مسئله نیز ناشی از آزاد کردن انرژی ملت ایران در این بخش بود.

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در ادامه افزود: شهید شهریاری به عنوان یکی از بزرگترین دانشمندان جهان، فردی از جنس شهید همت ها، باکری ها و چمران ها بود که کار بزرگ غنی‌سازی 20 درصد را انجام داد و غربی‌ها از این مسئله کاملا شوکه شدند.

جلیلی با تاکید بر اینکه ما نباید در جنگ اراده‌ها شکست بخوریم، عنوان کرد: با حاکم شدن روحیه و فرهنگ مقاومت در جامعه، انرژی‌های نهفته در مردم آزاد می‌شود و انگیزه‌ها نیز متمرکز می‌شوند و در قرآن کریم نیز بیان شده که در فرهنگ مقاومت حزن و اندوه وجود ندارد، بلکه این راه موجب حرکت و نشاط جامعه می‌شود و با این فرهنگ می‌توان از فرصت های موجود به خوبی استفاده کرد و با نگاهی واقع بینانه مغلوب دشمنان نشد.

وی افزود: در این انتخابات نیز در حالی که نظام جمهوری اسلامی در حال یک جهش بزرگ است، دشمنان سعی در القای ضعف‌ها را دارند و ورود دکتر جلیلی به عرصه انتخابات نیز با هدف دفاع از فرهنگ مقاومت به عنوان رمز پیشرفت کشور صورت گرفته و از اصول اولیه ایشان نیز توجه به تمامی ظرفیت‌های کشور برای فراهم کردن میادین بی تبعیض در تمامی عرصه‌هاست.

برخی افراد فرهنگ مقاومت را برنمی‌تابند

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه سعید جلیلی می‌خواهد ساز و کارهای دولتی تصحیح و زمینه ایجاد جمهوریت و مشارکت مردم در بخش های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز فراهم شود، تصریح کرد: برخی این مسئله را بر نمی‌تابند و نمی خواهند نظام از تمامی ظرفیت‌های جمهوریتی خود استفاده کند، چون این افراد به بهره مندی های طبقات خاص عادت کرده اند و این افراد که معتقد به اشرافی گری هستند و برای خود حقوقی برتر از منافع نظام و مردم قائل هستند، نمی‌توانند با فرهنگ مقاومت کنار بیایند و سخنرانی هایی نیز علیه دکتر جلیلی داشته‌اند.

جلیلی گفت: دکتر سعید جلیلی به دفاع از حقوق مردم در مسیر کمال و رشد معتقد است و دولت خود را موظف به شکوفا کردن استعدادهای آحاد مردم می‌داند و اگر این مبنا پذیرفته شود، ساز و کار آن نیز ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالات تعدادی از حاضران در همایش در خصوص رانت‌خواری و فساد اقتصادی، اظهار داشت: در مسئله مقابله با رانت خواری باید ریشه این گونه مسائل را پیدا کنیم و تمامی این مسائل به این دلیل اتفاق می افتد که سیستم اداری ما نتیجه محور نیست بلکه گزارش محور است و در مسئله اختلاس سه هزار میلیاردی نیز پس از بررسی هایی که صورت گرفت دکتر جلیلی معتقد بود که با یک ساز و کار معمولی می‌شد جلوی این اختلاس بزرگ را گرفت.

برنامه جلیلی برنامه پذیر کردن دولت است

این فعال فرهنگی و بردار سعید جلیلی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه های سعید جلیلی نیز گفت: این روزها شاهد هستیم که نامزدهای مختلف برنامه‌های 400 و یا 500 صفحه‌ای ارائه می دهند و ما هم می‌توانستیم برای جذاب تر شدن تبلیغات خود برنامه 700 صفحه‌ای ارائه دهیم اما باید دید آیا کسی این برنامه‌ها را ورق می‌زند و همچنین توجه داشته باشیم که هنوز دو سال و نیم تا پایان اجرای برنامه پنجم توسعه که مدت ها توسط کارشناسان مختلف بر روی آن کار شده، باقی مانده و رئیس جمهور آینده باید اول تکلیف خود را با برنامه‌های موجود مشخص کند.

جلیلی با بیان اینکه برنامه سعید جلیلی برنامه‌پذیر کردن دولت است، عنوان کرد: در سختار اجرایی کشور ده‌ها هزار کارشناس این برنامه‌ها را تدوین کرده‌اند و بعد عده‌ای بدون توجه به این ساختار و برنامه‌ها، می گویند برنامه جدید داریم و در جامعه پمپاژ وعده می‌کنند و می‌گویند در چند ماه و چند سال مشکلات را حل می‌کنیم و به مردم نیز آدرس غلط می‌دهند که دکتر جلیلی هرگز وارد این عرصه نمی‌شود.

وی اضافه کرد: تا زمانی که در ساختار اجرایی به نتیجه محوری توجه نمی‌شود، وضع به همین گونه است و باید دستگاه‌های دولتی را برنامه‌پذیر کرد و همچنین دکتر جلیلی ضمن تایید سفرهای استانی معتقد به سفرهای وزارتخانه‌ای نیز است تا مشکلات دستگاه‌های مختلف مشخص شود.

نظر جلیلی در مورد احمدی نژاد

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در خصوص شایعاتی مبنی‌بر حمایت احمدی‌نژاد از سعید جلیلی و رابطه این کاندیدا با جریان انحرافی نیز، بیان داشت: زمانی که یک نامزد مستقل که حتی سابقه یک روز حضور در یک حزب سیاسی را ندارد، وارد عرصه انتخابات می‌شود و طبق نظرسنجی‌ها محبوبیتی کسب می‌کند، این گونه شایعات مطرح و جریانات مختلف به دنبال آن نامزد هستند.

جلیلی ادامه داد: نظر دکتر سعید جلیلی در خصوص آقای احمدی‌نژاد و دولت‌های نهم و دهم از همان ابتدا نظری معتدل و بر پایه اعتدال بوده و ایشان معتقد است که در ارزیابی کارنامه دولت‌های نهم و دهم نباید افراط و تفریط داشته باشیم.

وی تاکید کرد: آقای دکتر سعید جلیلی در دور اول انتخابات سال 84 به آقای احمدی‌نژاد رای نداد و بنده نیز در این سال به آقای احمدی‌نژاد رای ندادم و همان زمان در مجله سوره در خصوص حلقه انحرافی و مشایی و نزدیکی این جریان به احمدی‌نژاد مسائلی را مطرح کرده بودم و تراز دکتر جلیلی بسیار بالاتر از آن است که تهمت‌های سخیف و کثیفی مبنی‌بر ارتباط با جریان انحرافی به ایشان نسبت داده شود.

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه سعید جلیلی از پایین‌ترین سطوح مدیریتی و اجرایی کار خود را آغاز کرد، اظهار داشت: مدیریت دکتر جلیلی هیچ گاه اتوبوسی نبوده که در زمان مدیریت یک بخش تمامی افراد آن را تغییر داده و افراد دیگری را جایگزین کند بلکه ایشان همواره اعلام کرده که من برای تحول آمده‌ام و نه تغییر، بر این اساس نیز شاخص‌هایی را برای کار خود تعریف کرده و خودش هم اول از همه پای کار بوده است.

جلیلی در پایان گفت: در حوزه مباحث فرهنگی نیز خود دکتر جلیلی یک متخصص درجه یک در حوزه علوم انسانی است و تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر نیز ایشان را مورد حمایت قرار داده‌اند.




مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 83
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    دکتر رضایی:ایستادگی سیاسی گفتمان دهه اول انقلاب بود گفتمان امروز ایستادگی سیاسی در کنار پیشرفت اقتصادی و فرهنگی است
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    خودشان گفتند دارند اما صددرصد نه شما چی مگی!
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    زنده باد دکتر جلیلی
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    پس لابد 84 به قالیباف رأی دادید! :)
  • ایمان ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    پس به کی رای دادین؟! هاشمی؟!
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    جیلی جالبه!! سعید و و حید شدن نماد مقاومت و قالیباف و ولایتی و همه شدن نماد سازشکاری و تکنوکراتی!!!!!!!!!!!!!!! به جک بیشتر شبیهِ
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    از خود گذر کنیم که این خوان آخر است این انقلاب بیمه عباس و اکبر است تحریم می کنند که تسلیممان کنند غافل از اینکه دل به بلاها شناور است با سکه و دلار نداریم هیچ کار ما را به سر هوای اشارات رهبر است ای نائب امام بفرما که جان دهیم جانی که عاشقانه فدای تو سرور است جان می دهیم و ننگ ملامت نمی خریم حرف دل امامان همان حرف آخر است اظهار عجز پیش ستمگر ز ابلهی است اشک کباب موجب طغیان اتش است
  • محمد ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    یعنی 84 به هاشمی رای دادند ؟!
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    دم خروس از زیر لباستون بیرون زد. کوچک زاده در مراسمتون چیکار می کرد؟ هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هان؟!
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    زنده باد ........جليلي ملاك حال فعلي افراد است.. راي ما جليلي سال٩٢
  • عارف ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    رأی ما دکتر جلیلی
  • ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    مشرقی های ترسو !!! فقط کامنت موافقانتونو منتشر کنید. میترسید از مخالف
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    شما و سعيد به احمدي نژاد راي نداديد به كي راي داديد پس ؟! دليل اينكه الان ميگيد راي نداديد چيه ؟! اون موقع اگه حزب الله مثل شما فكر ميكرد و به احمدي نژاد راي نميداد چي ميشد ؟! طرز فكر شما چيه كه به احمدي نژاد راي نداديد سال ٨٨ ؟! ..
  • عليرضا ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    تا سال قبل همه ميگفتند ما به احمدي نژاد راي داديم اما حالا كه اوضاع اينجوري شده همه ميگن ما نبوديم ، ضمنا لفظ جريان انحرافي از اواسط سال هشتاد و هفت روي زبونها افتاد حالا اين چه جوري تو همون سال هشتاد و چهار گفته بود و پي به اين موضوع برده بود خدا ميدونه؟إإإإإإ
  • ایمان ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    وقتی سران گفتمان سوم تیر به هاشمی رای دادند...سناریوی برائت از احمینژاد اینبار توسط سعید آقا و داداش!
  • بیژن ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    با سلام من همیشه تلاش میکنم که کم نظر بدم ولی... جناب آقای وحید جلیلی محترم اتفاقا باید سال 84 به احمدی نژاد رای میدادید! سال 88 به کی رای دادید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مطمئنم که به محمودخان رای دادید! ....
  • albert ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    واقعا...
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    رای به هاشمی در سال 84!!!!!
  • ذکاوت ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    اگه شما سال 84 به احمدی نژاد رای ندادین پس به کی رای دادین!!
  • امین س ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    اگر ذره ای شرافت رسانه ای داری تایید کن مشرق جان. اگر ایشون رای نیارن یکی از شما هواداران جلیلی می تونه به ما بگه چطور می خوان بعدش با اقتدار برن مقابل اشتون واسه مذاکره؟آیا این خلاف امنیت ملی نیست؟یا اگر پیروز بشن چطور بعدش می خوان ادامه مذاکرات که تاکید شده بعد از انتخابات هست رو انجام بدن در حالی که باید کارهای ریاست جمهوری رو انجام بدن...می دونم تایید نمی کنی چون چند وقتی هست که خیلی بد شدی و مثل سابق نیستی،افسوس...دیگه دوستت ندارم
  • مهران ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    به هاشمی رای دادن؟!!!
  • مصطفی ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    چرا دروغ می گویید؟ آخرتی هم هست! ایشان گفته اند در دور اول نه در دور دوم چرا با تقطیع حرف ها کاری می کنید که مردم اشتباه برداشت کنن؟!
  • داود از تبریز ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    پس به کی رای دادید!؟
  • یه نفر ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    ایشان ( وحید جلیلی ) مثل هارون هستند برای موسی انشا الله که جلیلی رای بیاره
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    چه شده که رای ندادن به احمدنژاد دربین دوستان یک افتخار است.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    میدونم جرات و جسارت انتشار این کامنتو ندارید. چون اگه منتشر کنیداین کامنت از اصل خبر بیشتر بازدیدکننده داره ، خاک تو سرتون : به خدا اینجور مناظره فرمایشی برگزار کردن زشته . مردمو خر فرض کردن زشته. همه دنیا دارن میبینن که شماها مردمو خر فرض میکنید. همه نامزدا دارن با هم یه چیزو تایید و یه چیزو تکذیب میکنن. پس دیگه چه مناظره ای؟!! به جای این مناظره اگه برنامه فیتیله یا تبلیغ پفک نمکی نشون خلق الله می دادید بهتر از این بود که مردم را حمار فرض کنید.
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    به احمذی نژاد رای نداید بهکی رای دادید به اقای م یا اقای ک یا.....
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    مقاومت صرف باعث پسرفت میباشد چون اسلام دین مبارزه صرف نیست
  • علی ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    خجالت بکشید مگه احمدی نژاد انحرافیه
  • نصرالله ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    بسم الله اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به امید پیروزی و موفقیت دکتر جلیلی مقومت رمز پیشرفت به امید تعجیل در فرج مولایمان ابا صالح المهدی ( عج ) و سلامتی امام خامنه ای ( حفظه الله تعالی )
  • ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    انقدر اقاي حليلي از دفاع مقدس میگویند،نه اقاي رضايي كه فرمانده سپاه بود ونه اقاي قايباف كه هم خودشون وسه برادرشون وپدرش رزمنده بودند وبرادرشون هم شهيد شدند ونه ديگر كانديداها كه همشون به شدت براي جنگ زحمت كشيده اند، واقعا چرا اينجوريه؟؟؟
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    چه برادر خوبی؟
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    arefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    سال ٨٨ به كي راي داد؟ قطعا به كروبي و موسوي كه راي نداده و اگر هم به محسن رضايي راي داده باشه الان نبايد كانديد ميشد. پس به احمدي نژاد راي داده
  • سعيد ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    آقا مردم خسته شدن ... حالا نوبت اين يكي داداش شد؟'
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    فقط قالیباف
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    رای ما جلیلی
  • آشنا ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    من به کاندیدی که مشابه این دولت فکر میکنه رای نمیدم
  • رادا ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    آقاي ظرفيت !!!!!!!!!!!!! نرم افزاري و سخت افزاري!!! سازوكار !!!!!!!!! اينا را جمع كنيد ميشه سخنراني و برنامه هاي دكتر جليلي
  • سحر ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    حالا کی نظر شما رو خواست؟ رای نده....
  • ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    داداش خوبی است
  • حسین ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    همین که فهمیدم وحید برادر کاندیدا هست و کمک ایشون میکنه خیلی خوشحال شدم مخصوصا در حوزه فرهنگ خیلی کار درسته
  • یوسف ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    سلام مثل اینکه متن و خوب نخوندی؟! بعدشم بی انصافیه اگه بگیم همه ی کارهای این دولت بد بوده . این یعنی سیاه نماییه!! حضرت آقا هم همیشه این رو متذکر شدند.
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اتفاقا به کسی رای می دهیم که اهداف پسندیده دولت راادامه دهد
  • آشنا ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    من هم باقسمتي ازسخنان اين بزگوارموافق نيستم
  • ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    ای ول آشنا منم رای نمیدم
  • ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دارابودن نقاط قوت دولت فعلی ونداشتن نقاط ضعف آن مهمترین ویژگی است که آقای جلیلی آن رابیان ودنبال می کند
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    به نظر من مناظره ها خیلی چیزها رو نشون داد اکر اقایان شرکت کننده حرف های کف خیابونی و عوام پسند زدند و برنامه عملی درست درمونی نداند. همه میدانیم مشکل کشور ما کاهش نقدینگی-تورم-بیکاری و... نیست!!!. نه که نیست بلکه همه این مشکلات ناشی از اشکالات ساختاری در نظام اجرا و کنترل است. دوستان کاندیدا به جای اینکه بیایند اصل مسئله و مشکل را پیدا کنند چند تا حرف ساده انگارانه و عوامانه میزنند که رای بیارند. از الان قول میدم اکثر این اقایونی که اینطوری حرف میزنند و فکر میکنند مشکل کشور رو توی 100 روز یا 6 ماه یا 2سال حل میکنند اخرش میبینید نمی توانند. چرا؟ خیلی ساده س چون هنوز اصل مسئله را نفهمیدن. مثل کسی که ریشه دندانش خراب شده و نمیدونه و درد دندان از طریق فک زده به سر و سردرد داره میره پیش یه آدم ناشی اونم قرص سردرد و میگرن براش تجویز میکنه!!!!!!!!!!!!!!!! با این حال بنظر من دکتر جلیلی سوای اینکه حرف های عوام پسندانه نزد دنبال اشکالات ساختاری و حل مشکلات از ریشه است بنظر منم این درست تر میاد. اگر یک اشکال بزرگ ساختاری در کشور ما یعنی نظارت و کنترل دقیق بر عملکرد کل کشور حاکم باشه 80درصد این مشکلات پیش نمیاد که اصلا بخوای براش راه حل های جورواجور پیدا کنی. ما فرصت اشتباه کردن نداریم.بهر حال و سوای نظرات مختلف سعی کنیم واقعا بهترین را انتخاب کنیم
  • حسين بسيجي ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است اقاي جليلي فرد محترمي است ولي الزاما نمي تواند مدير خوبي باشد ايشان تنها برجستگي كه دارد چهره مذهبي دارد وحرف انقلابي مثل احمدي نژاد ميزنه ....
  • بیسیمچی ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    من هم به عنوان جوانی که در این هشت سال رهبرم را دوست دارم و همپای او از این انحراف ها دردمند شدم دیگر رای خود را برای به روی کار آمدن نوکیسه ها و افراد مشکوک و فاقد تجربیات و حتی عنوان و سابقه در نظام هدر نمی دهم.رای من به کسی خواهد بود که دیگر قلب مولایمان را با انحراف ها و کج روی ها به درد نیاورد و خطاهای گذشته را تکرار نکند.
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    آفرین. کار درست همین است.
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    بله
  • امین ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    مشرق خیلی از جلیلی حمایت میکنی مگه قالیباف چی از جلیلی کم داره
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    100درصد
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    1000000000000000000لایک+
  • حسن ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    شما بنا رو بذار در انتخاب نشدن جلیلی ...
  • ناشناس ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    خوبید شما ؟؟!! چه ربطی داره میگه 84 همه دور برداشتید 88 رو پیش میکشید خجالت داره بابا!
  • جلیلی ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    رای ما عارف
  • حسن ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    موافقم ؛ این ترکیب راه دولت را ادامه خواهند داد
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    شاید
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    سعید و باقر تو یه خطن برادر
  • ف.د ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    از کرامات دوستان پایداری.... هارون و موسی!!! باز هم افراط گری
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دعوت شده بود تا بدینوسیله فضولای فضای مجازی شناسایی بشن!
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    زنده باد دکتـــر جلیلی که تفکرش انقلابیه
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    چرا اینطوری میکنی ؟ گفت دور اول 84 !!!!!!!!!!! نگفت 88!!!!!!!!!!
  • صالح ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    زنده باد دکتر جلیلی که تفکرش انقلابیه
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    دیدی؟
  • صالح ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    . راستی کتاب هم پای صاعقه رو بخونید پر از رشادت جناب رضاییه...
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    برنامه امشب سینماهای تهران و شهرستانها
  • ف.د ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    مثبت زدم اما گرایش به حجتی رو اصلا قبول ندارم. بی انصافی نکنیم. از تهمت بپرهیزیم
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    شایدم قالیباف
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    متن مشکل نداره - فهم بعضی ها کجه!
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اعتماد به نفست قابل تحسینه. اما اگه شما احساس میکنی اینو به بقیه مردم نسبت نده!
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    نه آقاجون شما راحت باش
  • امیرحسین ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    موسوی در سال 84 به احمدی نژاد رای داد ولی سال 88 با او رقابت کرد !
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    گفت 84 عزیزم
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عزیزم در دور اول را گفتن نه در دوره دوم
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    عزیزم کاملا بر عکس گفتی .خودت حرف خودت رو قبول داری واقعا اونی که مدام همرزم بودن با شهید باکری و.. رابه رخ میکشه یا اونی که هی مدام رزمنده بودنشونشون میده جلیلی است ؟؟؟ خوبه ایشون جانباز هم هستند ولی یک بار در صحبتاشون بیان نکردند
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    من به کسی رای میدم که نکات مثبت رعیس جمهور فعلی را داشته باشد منهای منفی هایش
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    اره عزیز چون جلیلی رای نمیاره خودتو درگیر نکن بدون تردید قالیباف رای میاره
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    0 0
    کم داره! اصلا جلیلی چی داره که قالیباف ازش کم داشته باشه!!!!! کلا مشرق و مشرقیا زیاد جلیلی جلیلی میکنن بقیه سایتا چنین خبری نیس رای قالیبافه
  • حمید ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    برادران عزیز هرکسی که بامقتدایمان هم فکره باید انتخاب بشه دیگه بسه اینهمه طرزفکر امریکایی پیش بسوی رهبر عظیم الشان انقلاب اقاسیدعلی
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    اونجور که داره بوش میاد مثل اینکه سال 88 هیچکس به احمدینژاد رای نداده!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس