کد خبر 219041
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴

تهیه کننده و کارگردان مستند «در امتداد غدیر» از عدم پخش این مستند به دلیل مقارنت با برنامه‌های انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق، محمود جوانبخت در گفت‌وگو با تسنیم، از توقف پخش مستند «در امتداد غدیر» خبر داد و گفت: این مستند به دلیل تراکم برنامه‌های انتخابات ریاست جمهوری به مدت سه هفته متوقف شده است.

کارگردان «در امتداد غدیر» افزود: رویکرد این مستند به دلیل عدم تشکیل خانواده در غرب و تولد فرزندان نامشروع خانواده محور بوده و رویکرد خانوادگی داشته است.

وی اضافه کرد: تولید و ساخت سری دوم مستند «در امتداد غدیر» از اوایل مهر ماه آغاز می شود که سعی داریم در این سفر به کشورهای اسپانیا، دامارک، بالکان و آلبانی سفر کنیم.

جوانبخت با بیان اینکه این مستند متنوع خواهد بود خاطر نشان کرد: کشورها را به دلیل حضور شیعیان به درجه 1 و 2 تقسیم کردند که به سراغشان می‌رویم.

تهیه کننده «در امتداد غدیر» افزود: در مرحله تحقیق و نگارش این مستند 21 کشور اروپایی را شناسایی کردیم که قرار است در 3 فصل مختلف به سراغ شیعیان 7 کشور اروپایی برویم.

مستند «در امتداد غدیر» درباره شیعیان اروپا است که روزهای پنج‌شنبه با اختصاص به  شیعیان کشورهای مختلف از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

تهیه کنندگی، کارگردانی و تصویربرداری مستند «در امتداد غدیر» به صورت مشترک بر عهده محمود جوانبخت و رضا برجی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس