کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما یک سیاست خارجی و یک دستگاه دیپلماسی خارجی داریم. هیچ جا قانون اجازه نداده که رئیس دولت می‌تواند سیاست خارجی را تغییر دهد. سیاست خارجی متعلق به حاکمیت است. رئیس دولت در این باره نقشی اساسی دارد اما همه اختیارات به دست رئیس دولت نیست.

به‌گزارش مشرق، برنامه‌گفت‌وگوی ویژه خبری با حضور محمد باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از شبکه دوم سیما در حال پخش است.

برای دیدن صفحه انتخاباتی محمدباقر قالیباف اینجا کلیک کنید؛


مهمترین محورهای سخنان محمدباقر قالیباف در این برنامه به شرح ذیل است:

* علت نامزدی‌ام، ادای دین بود به جامعه و مردم کشور. نه عقبه قدرت داشتم و نه عقبه ثروت و واقعا به لطف این ملت و انقلاب اسلامی و نهضت امام و به برکت خون شهدا و مجاهدت‌هایی که اتفاق افتاد از همان دوران نوجوانی و جوانی به اینجا رسیده ام.

* من مدیون ملت ایرانم و باید ادای دین کنم و انجام وظیفه. انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت ماست. خدا به ما نعمت داده که در سایه نظام اسلامی زندگی کنیم.

* امروز کشور مشکلاتی دارد که من با روحیه‌ای که دارم باید کمک کنم که درست شود.

* امروز همه ما مرتب این را از بزرگان و نخبگان می‌شنوند که کشور منابع انسانی تحصیل‌کرده فراوانی دارد. امروز ما در مرزهای دانش در دنیا قرار داریم. در حوزه منابع طبیعی و معادن، ایران بهشت معادن است. واقعا این سوال در ذهن مردم هست که ما که منابع انسانی مان اینگونه است و در مرزهای دانش هستیم و معادن و امکانات زیاد داریم، پس چه چیز باعث شده چنین مشکلاتی گریبان‌گیر ماست و چرا کارنامه قابل دفاعی در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی  نداریم؟



* استارت پروژه‌های بزرگ بعد از رکود در دوران جنگ که طبیعی بود، در دوره سازندگی زیرساخت‌های بزرگی در کشور ساخته شد. آقای هاشمی مسئولیت آن دوره را داشتند هرچند که انتقاداتی به رویکرد فرهنگی آن دوره وارد است.

* در حوزه صنعت در یک دوره دو ساله در دوره‌ای داشتیم. در دولت نهم و دهم زحماتی کشیده شد. هدفمندی یارانه‌ها را دولت با شجاعت انجام داد. بحث مسکن مهر و سفرها و تحرک از کارهای خوبی بود که همه دولت ها انجام دادند و بخصوص اینکه شعارهای انقلاب اسلامی احیا شد ولی در کنار این زحمت‌ها، برآیند و خروجی کار ما این مشکلاتی است که امروز هست. امروز رضایتمندی از همه این تلاش ها نیست لذا با همت و بضاعت بیشتری باید کار کرد.

* روند مدیریتی در کشور نیازمند تحول اساسی و جدی است. تا بتوانیم از منابع انسانی و مادی استفاده کنیم.

* باید خون جدیدی وارد عرصه و سیستم مدیریتی کشور وارد شود.

* برنامه مشخص و مدونی دارم.  این برنامه در سطح ملی و استانی و به روز است و از همه دیدگاه‌ها و نظرات استفاده شده اما نکته‌ای که اشاره کردم به خاطر سبک مدیریتی و باوری که دارم این است که ظرف 2 سال یک ساماندهی و آرامش در اقتصاد باید وارد کنیم.



* یکی از موضوعاتی که امروز مردم با آن روبرو هستند گرانی و تورم است. گرانی یک درد و رنج است و دیگر اینکه این گرانی ثبات ندارد. یعنی هر هفته قیمت‌ها عوض می‌شود و به صورت غیرمتعارف بالا و پایین می‌شود. البته مثلا هزار تومان می رود بالا و 200 تومان پایین می‌آید. ضمن اینکه کیفیت هم دچار اشکال می‌شود.

* در بحث شغل و اشتغال می‌بینید که خانواده‌ای نیست که مشکلی به نام بیکاری نداشته باشد. چه آنها که تحصیل‌کرده هستند و چه بقیه. بیکاری هم دو بخش است، یک بخش اینکه فردی شغل می‌خواهد تا زندگی حداقلی را برای خودش داشته باشد. تا اینکه زنده باشد. ولی واقعا اگر بخواهیم کرامت انسانی را رعایت کنیم، آیا کار در همین حد حداقل زندگی کفایت می‌کند؟ کار جوهره و انسانیت انسان است.

* وقتی فردی شغل ندارد، هم زندگی را از او گرفتیم و هم انسانیت او را.

* رشد اقتصادی باید این نابسامانی را که سرمایه‌های مادی و انسانی را هدر می‌دهد درست کند.

* بارها و بارها با این صحنه روبرو بودم که جوانی پیش من آمده، چه دختر و چه پسر. به من میگوید فلانی مادر من که هم جای پدرم بوده و هم جای مادرم است، با کار کارگری در خانه مردم، زندگی را اداره کرده امروز میخواهم به مادرم که اینقدر زحمت کشیده کمک کنم. ما امروز هم پدر و مادر را شرمنده بچه کردیم و هم جوانان را شرمنده پدر و مادر.



* در حوزه های نفتی مشترک با قطر و امارات و ...، برداشت کافی انجام نمی‌دهیم.

* ما باید بتوانیم روشی را پیش ببریم که در یک دوره مشخص، آرامش و ثبات را به اقتصاد برگردانیم یعنی مردم هر روز در جامعه نبینند که نرخ‌ها متفاوت است. تکلیف اقلام اساسی در زندگی افراد باید مشخص شود و نوسان قیمت نداشته باشیم.

* اولین تصمیم ما تثبیت قیمت ارز و دلار در کشور است.

* اقتصاد را از تصمیمات خلق‌الساعه نجات می‌دهیم.

* تلاش می‌کنیم هزینه های تولید را کاهش دهیم. که این منجر به کاهش قیمت می‌شود.

* بعد از تثبیت قیمت‌ها بلافاصله به سمت کاهش قیمت‌ها می‌رویم.

* نقدینگی باید کنترل شود که کاهش یابد و از سوی دیگر باید جهت‌گیری‌های این نقدینگی کنترل شود. متاسفانه اقتصاد در این بخش ها الان رهاست.

* مردم ما مطمئن باشند که در 6 ماه اول باید آثار کارم مشخص باشد.

* یکی از ضربه‌های سنگینی که سرمایه‌های اجتماعی ما و بخصوص اعتماد مردم خورد، این است که به وعده‌ها عمل نشد. این حق مردم است که بپرسند چه تضمینی هست که وعده‌ها عملی شود. آیا شما دیدید که قولی را من در تهران داده باشم و عملی نکرده باشم؟

* مردم عزیز تهران حتما تایید می‌کنند که هیچ قولی ندادم در تهران که عملی نکرده باشم. این را در نیروی انتظامی هم از من دیدند.

* هنوز برنامه 30 دقیقه‌ای من پخش نشده، من آنجا تعهدی به مردم دادم که از مردم خواهشمندم آن را نگاه کنند. ضمانت کار من گذشته و عملکرد من است.



* در تهران 2 مورد بوده که پروژه را با تاخیر 6 ماهه انجام دادم مانند برج میلاد و پروژه صدر که با تاخیر 6 ماهه و 110 روزه انجام شده و ما در این موارد این روحیه را داشتیم که عذرخواهی کردیم. من عذرخواهی را یاد گرفته‌ام.

* اقتصاد در وهله اول باید  مردمی باشد و دولت نباید در هر جای اقتصاد دخالت کند. دولت باید چابک و کوچک باشد و هزینه‌اش کم باشد. شفافیت باید در اقتصاد وجود داشته باشد. نباید رانت اطلاعاتی در اقتصاد باشد.

* اقتصادی که در آن رشد و رونق نباشد شکننده است. اقتصادی که در حوزه کشاورزی، هنوز کشاورز ما نداند قیمت تضمینی‌ گندمش چقدر است شکننده است.

* گاهی وقت‌ها گندم را 60 درصد گرانتر از کشاورز خودمان از خارج  می‌خریم که این با اقتصاد مقاومتی جور درنمی‌آید.

* یکی از مزیت‌های دولت فعلی اجرای هدفمندی یارانه‌ها بوده البته انتقاداتی به نحوه اجرای آن است. ادامه یارانه‌ها را طبق قانون پیگیری می‌کنم. اما دولت قانون را کامل اجرا نکرد و این یکی از ضعف‌ها بود. به تولید در حوزه کشاورزی و صنعت توجه کافی نشد.

* در واقعی کردن قیمت‌ها به حقوق ملت کمتر توجه شد. وقتی قیمت‌ها بالا آمد آیا ملت حقی ندارد؟ من می گویم حق دارد. اگر قرار است بنزین آزاد بخرم چرا باید خودرویی بخرم که به ازای هر 100 کیلومتر 11 لیتر مصرف کند. امروز در دنیا در 100 کیلومتر 6 لیتر مصرف می‌کند. باید به این مسائل رسیدگی جدی شود.

* حتما باید به تولید داخلی توجه شود اما نباید به مردم ظلم شود.

* در کشورمان حزبی که برنامه داشته باشد نداریم.



* ما سند بالادستی داریم و باید به آن پایبند باشیم. به سند برنامه 1404 باید پایبندی جدی باشد و همه برنامه‌ها مطابق با آن باشد. چرا تا الان 40 درصد برنامه عملی نشده است؟

* به عنوان رئیس دولت مکلف هستم به سند 20 ساله و برنامه‌های 5 ساله توسعه پایبند باشم.

* برنامه‌ای که من تدوین کردم تحت عنوان پیشرفت و عدالت است. اگر پیشرفت اتفاق نیفتد، عدالت در واقع توزیع فقر است.

* من به عنوان رئیس دولت نمی‌توانم بگویم چوب لای چرخم می‌کنند و نمیتوانم کار کنم. نمی توانم بگویم قانون اساسی به رئیس جمهور اختیارات کافی نداده. اینها بهانه جویی است. ما با همین قانون ها کاندیدا شده‌ایم. قانون اساسی باید همه جایش اجرا شود نه اینکه فقط آنجا را که دوست داشتیم اجرا کنیم.

* رهبر انقلاب سیاست‌های کلان کشور را دنبال می‌کنند و سیاست‌های ایشان باید اجرایی شود.

* برای پیشرفت سه شاخصه داریم. یک رشد تکنولوژی داشته باشیم، دومین رشد اقتصادی و سوم رشد اجتماعی.

* امروز بعضی اقوام و گروه‌ها احساس می‌کنند سهمی در دولت ندارند. نباید اینگونه باشد. دانشگاه و دانشجو و زنان و جوانان و ... همه باید از حقوق اجتماعی برخوردار باشند. الان هر کس به مرکز نزدیک‌تر است برخوردار است. اینها خوب نیست.



* در تهران فاصله بین شمال و جنوب را حل کردیم و اولین بار است که با قدرت عرض می‌کنیم این مسئله رعایت شده.

* سیاست خارجی باید منافع ملی و امنیت ملی یک کشور را و در واقع هویت دینی و انقلابی یک کشور را و همچنین هویت ملی را تضمین کند. این وظیفه‌ای است که به دوش سیاست خارجی است.

* ما یک سیاست خارجی و یک دستگاه دیپلماسی خارجی داریم. هیچ جا قانون اجازه نداده که رئیس دولت می‌تواند سیاست خارجی را تغییر دهد. سیاست خارجی متعلق به حاکمیت است. رئیس دولت در این باره نقشی اساسی دارد اما همه اختیارات به دست رئیس دولت نیست. مگر هر دولتی آمد می‌تواند بگوید من سیاست خارجی را عوضی می‌کنم؟ در کشور های دنیا هم همینطور است. هر کس بگوید من تغییرات عظیم در سیاست خارجی می دهم، یک شعار است.

* آنچه باید به آن توجه شود این است که دستگاه دیپلماسی نباید هزینه‌زایی کند. وزارت خارجه و شورای امنیت ملی دو مرکز مهم هستند. معتقدم باید حتما دیپلماسی ما و حوزه وزارت خارجه و شورای عالی امنیت ملی، در اولویت هستند و برنامه مشخصی برای آنها دارم و دیپلماسی اقتصادی را هم مبنای کار قرار می‌دهیم.

* موقعیت جغرافیایی کشور ما به گونه‌ای است که این فرصت را در اختیار ما قرارداده. 70 درصد نفت و گاز جهان یا درشمال کشورمان است یا در جنوب.

* ما باید انسجام داخلی را بالا ببریم. سیاست خارجی هرچه باشد، تعامل یا تقابل یا مذاکره یا رقابت، هرکدام باشد. البته برخی مواقع همه با هم باید پیگیری شود. اما اگر در داخل انسجام و همدلی و قدرت اقتصادی نداشته باشیم، هر دولتی مورد تحسین مردم خودش قرار نگیرد هیچ وقت مورد تحسین مردم دنیا قرار نخواهد گرفت و هیچکدام از دیپلمات‌هایش چه در مقابله و چه در مذاکره موفق نخواهد بود.

* مبارزه با آمریکا یعنی کار، کار، کار.

* الان اینکه گفتم برای ادای دین آمدم برای پایان دادن به همین بحث‌هاست که مدیریت یکنواخت خسته بسته که در کشور بوده باید تمام شود. واقعا کشور نیاز دارد که نیروهای جدید با رویکرد جدید، خون جدیدی بر مدیریت کشور که دارد منابع انسانی و مادی ما را هدر می‌دهد جاری کند.

* پیامبر می‌فرماید من از فقر امتم نگران نیستم من از سوء مدیریت و سوءتدبیر نگرانم.

* ما از امام یاد گرفتیم که حرف مرد یکی نیست. حرف مرد دو تا است. رئیس دولت نباید فکر کند که اشتباه نمی‌کند. اگر دید اشتباه کرده باید عذرخواهی کند و تصمیمش را عوض کند. این را شعار نمی‌دهم. این را در مدیریت نیروی انتظامی و در شهرداری اثبات کرده‌ام.

برای مشاهده مشروح سخنان قالیباف اینجا و برای فیلم اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 329
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    داره خوب حرف میزنه دمش گرم مرد عمله توی ناجا هم خوب بوده
  • پرسپولیسی ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اقتصاد که رونق نداشته باشه شکننده است... کشاورزان تحت فشارند... فقط قالیباف....
  • جواد ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    استارت پروژه‌های بزرگ بعد از رکود در دوران جنگ که طبیعی بود، در دوره سازندگی زیرساخت‌های بزرگی در کشور ساخته شد. آقای هاشمی مسئولیت آن دوره را داشتند هرچند که انتقاداتی به رویکرد فرهنگی آن دوره وارد است.
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    زنده باد......جلیلی
  • ژان وال ژان ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    این شهردار در گذشته خود چه کرده است؟
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فقط.....جلیلی
  • مخالف شهردار مادلن ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    قالیباف گیر داده به خودرو سازان... عجیبه!!!
  • لبلا ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فقط دنیا.... اقتصاد.... دین رو بی خیال.... آیا اصلح یعنی این؟؟؟؟؟ درحالیکه معیارهایی که آقا میدن موردهای خیلی مهم تری هم داره
  • کمال تبریز ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    من با همین قانون دارم نامزد میشوم نباید بعدا بگویم نگذاشتند کار کنیم یا قانون غلط است
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ولایتی گزینه نهایی جبهه پیروان خط امام و رهبری شد
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    قالیباف ورژن جدید احمدی نژاد است با چشم های آبی!
  • یگان ویژه ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    این قالیبافه از سیاست خارجی هیچی نمیگه
  • فرید ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آیا نزدیک ترین تفکر به اصلاح طلبان اصلح است؟؟؟؟
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دستگاه دیپلماسی ما مشکل داره...!
  • ع ک ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دیپلماسی اقتصادی؟؟؟؟؟؟؟؟ این که گفتی یعنی چه؟ استارت پروژه‌های بزرگ بعد از رکود در دوران جنگ که طبیعی بود...
  • ج توسلی ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    کار کار و کار این سخن رهبر است... قالبباف مرد کار و عمل و اجرا و سیاست ...باید مدیرت جدید داشته باشیم نباید به شرایط گذشته برگردیم
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    سخنانش عالی بود. حالا دیگه میگم فقط قالیباف
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فقط ولایتی و جلیلی و روحانی رو تخریب کرد و برنامه ای در حوزه سیاست خارجی نداشت همانطور که قابل پیش بینی بود!
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    الان وضع اقتضاد خرابه..... اجرای پروژه در تهران کافی نیست''''' آقای قالیباف تجربه عمرانی دارند ،ولی تجربه اقتضادی ندارند الان ما به یک سیاستمدار و اقتضاد دان قدرتمند ومقتدر نیاز داریم. آقای قالیباف ''مشکلات ما مشکل اقتضادی است'' با سابقه ی خوب داشتن در کارهای عمرانی ، الزاما نمی شود وضع اقتضاد را درست کرد آیا وضع اقتضاد را میتوان با .........درست کرد....یا علی
  • محمد ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    واقعا" خوب ومنطقی صحبت کرد هیج نکته منفی نداشت .
  • ج توسلی ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    برای شما خوب بوده ما در اصفهان که کارش را ندیدیم
  • پشتیبان ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فقط سید محمد غرضی که با تجربه و با سابقه است
  • از بوشهر ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    حقیقتا قالیباف منطقی صحبت کرد. نشان داد که قانون گراست و حرفی می زند که قابل اجرا باشد نه فقط شعار باشد. بعد از شنیدن صحبت های منطقی ایشان ، به وی رای خواهم داد. موفق باشید
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فقط.......جلیلی
  • بازرس ژاور ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آمارش رو داریم بد جور میخوامش
  • من انقلابی ام ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    من به قالیباف رای نمی دهم !!!!!!
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    شاید تنها افرادی که با برنامه به صحنه انتخابات ریاست جمهوری امده اند یکی همین اقای قالیباف باشه و همچنین دکتر عارف
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    عالي بود ... منطقي ترين فرد بود .... كولاك ... خدا كمكش كنه از اين جو سازيا سر بلند بياد بيرون
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جلیلی هنوز خیلی براش زوده که بخاد یک کشور را مدیریت کنه
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خداییش در هر جا بوده کارنامه درخشانی داشته
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بابا اينم نگفت كه همه چيش خوب بوده ... از كارهاي خوبشون تقدير كرد ... بده مردونگي به خرج داده ؟ بايد بياد مثل بعضي بگم بگم را بندازه ؟ بعد عمري يكي اومده كه فرا جناحي داره عمل ميكنه ايراد بني اسرائيلي بگيريد
  • ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    در اشتباه هستید
  • شایان ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    راس میگی ، داشتم بهش امیدوار میشدم اما وقتی سیاست خارجی را پیچوند و فقط اقتصاد گفت نظرم برگشت
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    واقعا شاه بیت سخنان قالیباف همین بود. فهمیدم که انسان راستگو و با صداقتی هست
  • شایان ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    نظرم روی قالیباف هم بود ، اما وقتی اینجوری حرف زد و از سیاست خارجی هیچی نگفت بهش نا امید شدم
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    قالیباف هم گزینه نهایی مردم خواهد شد. ان شاء الله
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ورژن جدید احمدی نژاد جلیلی است آقای ناشناس
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    به جاي اين جو بازي ها .... از خدا بترسيد آينده ي يه ملتي به اين انتخاباته از فقيري كه تو كوچه خيابونامونه و حالا ديگه قدرت خريد يه نون رو هم نداره .... از بيماري كه بايد 2 مليون پول دوا درمون بده و ... از پدري كه پول جهيزيه دخترش ... از خدا شرم كنيم .... بيايم يه بار كه شده منطقي به يكي راي بديم ... نه از سر جو و جوزدگي براي مشرق هم واقعا متاسفم ... اين پيام ها رو منتشر ميكنه ولي احتمالا پيام من رو .... خدا همه رو هدايت كنه
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بابا اشتباه نکن.... یه کارمند هم کار میکند.... اقتضاد با اجرا ی پروژه در تهران فرق میکند.... وضع اقتضاد رابا کسی که فقط کار عمرانی کرده نمیتوانیم درست کنیم....... ما به یک اقتضاد دان نیاز داریم........
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    حتما تا آخر گوش ندادیه
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اتفاقا خیلی اشتباه می کنی
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فقط دکتر جلیلی........
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اقتصاد از کارهای عمرانی پویا و فعال میشه
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    قالیباف خیلی خوب به این مورد اشاره کرد ال
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    پيامبر فرمودند خونه اي كه از يه درش فقر بياد تو از در ديگه اش ايمان ميره بيرون .... همه چي با شعار و اينا حل نميشه برادر من .... يكم تو جامعه بچرخ ... مردم از دين زده شدند ... اين تخريب هاي بي مورد چيه آخه ؟ چرا شما منطقي نيستيد ؟ آيت الله مكارم در ديدار با آقاي قاليباف فرمودند شما در مديريت هاتون كار آمدي نظام اسلامي رو نشون داديد
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    به امید خدا رییس جمهور بهدی مون دکتر قالیباف
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    قالیباف خودش چونکه اهل کار کردن بوده ، می داند که تنها با کار کردن می شود کشور را ساخت
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اتفاقا بهترین فهم از سیاست خارجی را ایشون ارائه دادن که سیاست خارجی را نمیشه با هر دولت جدید تغییر داد واین دیپلماسی خارجیه که باید تغییر کنه توسط وزارت خارجه ونوع اوریهای که می تونه در این زمینه بوجود بیاره
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جالبه .... اين يكي رو تا حالا نشنيده بوديم كسي كه اين همه خدمات داره رو .... حد اقل خودت به خودت يه + ميدادي تا الان كه من دارم تايپ ميكنم 13 تا - 0 + قضاوت با مردم ! تو 110 اي كه بهش زنگ ميزني ، اتوبوس BRT اي كه سوار ميشي و هزار تا خدمت ديگه رو مديون تصميمات اين مرد و همت و تلاش همكارانشي ... حداقل از خدا شرم كن !
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ظاهرا اصلا دوست نداشتیه که صحبت های دقیق و علمی قالیباف در مورد اقتصاد را گوش بدی! !!!
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    نه افراط نه تفریط واین گفته حضرت علی (ع) ادست که بهترین روشها روش میانه روی در پیشبرد امور می باش
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بی سواد برو درس بخون میفهمی
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    متاسفم که دلهایتان روشن نیست.... اونی که میگه از دین صحبت نکرد باز بره گوش بده... درسته ققط از دین صحبت نکرد.... از هر دری که فقر وارد بشهو ایمان از همون در خارج میشه... واقعا مشخصه که برنامه دار و کار بلده و میدونه ک میخواد چیکار کنه و کارشم که با تمامه وجود حس میکنیم....با تمام مشکلاتش با دولت تو این 8 سال یکبار هم کمبود بودجه نداشت و این همه پروژه که سال یکبار هم شبیهشونو نمیدیدیم اجرا میشد... زنده باد سرمایه انقلاب زنده باد قالیباف...
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ولی بعد از سخنان امشبش ، من بهش رای میدم. البته براش تبلیغ هم خواهم کرد
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جواب دكتر در مورد سياست خارجي بسيار منطقي و عالي بود واقعا قشنگ بود همه شعارها رو زير سوال برد حرف بسيار منطقي و درستي كه زدند ، خارج از جو درست كردن و اينا ... وليل به نظرم بايد جو را بندازه مردم ما منطق ... ؟!؟!؟!؟! خدا همه رو هدايت كنه
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بله چون خودش را زمینگیر کرده ونوع اوری نداره
  • علي ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    أيشان هرجا كه خدمت كرده اند به أنجاه أبرو دادن منصفانه بهترين است از بين ديگر عزيزان كانديد
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    قالیباف از آقای عارف هم با برنامه تر هست. قالیباف واقعا اجرایی و با برنامه هست
  • علي ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    أيشان هرجا كه خدمت كرده اند به أنجاه أبرو دادن منصفانه بهترين است از بين ديگر عزيزان كانديد
  • شهروند ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    مثل همیشه مقتدر و با درایت. به درد شرایط الان فقط قالیباف میخوره
  • علی ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بسیار منطقی ومستدل
  • قالیباف ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فقط حرف زد تمام کارهای اجرایی را دیگران انجام دادن
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اتفاقا قالیباف تنها کسی بود که از همه دولتها تقدیر کرد و هیچکس را تخریب نکرد بلکه خودش و برنامه هایش را عنوان نمود.
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    متن بالا یه بار دیگه بخون سیاسته خارجه دست حکومته
  • قالیباف ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    این منطق که در نبود کسی به پست سازمانیش اشاره و او را نقد کنن؟
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    یعنی اینکه از روابط سیاسی در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی استفاده کردن است بدلیل حضور دستگاه سیاست خارجی در اکثر کشورهای جهان بهتر می تواند فرصتها را تشخیص داده واز انها در جهت پیشبرد منافع ملی در زمینه اقتصادی استفاده کند
  • قالیباف ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    احسنت فقط تخریب کرد معلومه از سعید وحشت داره
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    يعني طبق فرمايش رهبري ما بايد قدرت داشته باشيم چرا هميشه بايد به ما زور بگند ؟ يكي از قدرت هايي كه رهبر هميشه تاكيد دارند علمه و ديگري اقتصاد كار ... كار .... كار ....
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اقا شایان کاملا مشخصه داری تخریب می کنی !
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    لازمه بگم که تو 8 سال مدیریت شهر بزرگ تهران و 13 ملیون جمعیت و تمام مشکلات دولت و شهرداری و یکبار هم در طول این 8 سال شهر تهران کمبود بودجه نداشت و چه بسا پروژه های عظیمی یکی پس از دیگری اجرا میشد....این یعنی مدریت اقتصادی....
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اقای ناشناس 23:40 به کل در اشتباه هستی! برو و وظایف یک شهردار رو بخون هم بعد فرهنگی داری ، هم بعد سیاسی داره و هم امنیتی و هم اشتغال و...
  • علی اهواز ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    زنده باد قالیباف ....سلام بر مرد عمل وخرد وروحیه جهادی
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    متاسفم که دلهایتان روشن نیست.... اونی که میگه از دین صحبت نکرد باز بره گوش بده... درسته ققط از دین صحبت نکرد.... از هر دری که فقر وارد بشهو ایمان از همون در خارج میشه... واقعا مشخصه که برنامه دار و کار بلده و میدونه ک میخواد چیکار کنه و کارشم که با تمامه وجود حس میکنیم....با تمام مشکلاتش با دولت تو این 8 سال یکبار هم کمبود بودجه نداشت و این همه پروژه که سال یکبار هم شبیهشونو نمیدیدیم اجرا میشد... زنده باد سرمایه انقلاب زنده باد قالیباف...
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اين حرف اشتباه است ايشون نقد ميكنند نه تخريب اگر ابتداي صحبت ها رو نگاه كرده باشي تازه از هاشمي و خاتمي و احمدي نژاد كلي تقدير كرد و توي زنجان گفت دست اين آقايون رو ميبوسم نكته اي كه در مورد سياست خارجه و به طور خاص مذاكره مطرح كردند كاملا درست بود كمي به وضعيت مذاكرات ايران با 5+1 نگاه كنيد ما چقدر پيشرفت داشتيم ؟ اگر رهبري و افراد دين مداري مثل آقايان جليلي نبودند كه پسرفت هم كرده بوديم نكته اي كه مطرح كردند و گفتند سياست ما دست فرد نيست كاملا مطلب درست و منطقيي بود ... نگاه كنيد به تاريخ 30 ساله به حمد الله و با مقاومت خاص و بي نظير رهبر و ملت كا پيش رفته حالا چه خاتمي بوده چه احمدي نژاد
  • علی ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فقط جلیلی
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    هنوز زوده منتظر مناظره مستقیم باید بود
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    قالیباف قیافه و پرستیژ ریاست جمهوری را داره
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دکتر از خیابون و کوچه فروشی ها تو تهران نگفت!
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    شاتباه نكنيد ، سابقه ي ايشون سابقه ي عمراني نيست ! ايشون نرفتند بيل و كلنگ بزنند كه ! سابقه ي ايشون سابقه ي اجرايي و مديريتيه ! بسته به نياز دستگاه زير دست ايشون سك زمان جنگ يك زمان پليس و يك زمان هم شهرداري
  • قالیباف ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بحث کشاورز ها را سعید جلیلی بهتر مطرح کرد اسناد بالا دستی نظام و...
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اتفاقا قالیباف بسیار کار خوبی کرد که به اینها گیر داد. دستش درد نکنه. بخاطر همین حرفش هم که شده باید برم بهش رای بدم
  • من ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دوستان طرفدار جلیلی خیلی عصبانی شدین ها که همش می گین جلیلی . این خبر مربوط به حاج باقر قالیباف یکم احساساتتون رو کنترل کنید . درود بر حاج باقر قالیباف یار همت و باکری
  • قالیباف ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    زنده باشه سعید جلیلی من به سعید جلیلی رای میدهم
  • امیر ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جلیلی بره یکم یاد بگیره مثل قالیباف با برنامه صحبت کنه همش شعار نده گفتمان انقلاب . گفتمان انقلاب بدون برنامه یعنی چی ؟ درود بر قالیباف
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    برادر گفت... گفت که ک تصمیمات نظام و رهبری حاکم و کسی که میاد نمیتونه بگه من چیزی را اساسا تغییر میدهم...فراموش نکنیک که ایشان مدت ها رزمنده سردار و فرمانده بوده اند ... و ولایت پذیری ایشان از کسی پوشیده نیست....در ضمن همان کلمه منفعت ملی و دینی همه چی توشه...
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    نه عجیب نیست زد وسط رانت خواری معاون یه نفر و داره کاسه کوزه اون دو تا خانواده که انحصار ماشین خوشگل کره ای ها را دارند رو میشکنه
  • علی ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خدایا ما چرا اینجوری هستیم حتما یکی باید بیاد به ما دروغ بگه با ریاکاری از دین صحبت کنه تا ما بهش بگیم دیندار.... به نظرم تو این شرایط فعلی کسی که درد دین داشته باشه دین رو با چماق سر مخالفین و مردم نمی کوبه ولی کسی که واسش دین مهم نباشه اتفاقا میاد و با ریاکاری از دین میگه....
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    راست میگه باید کیفیت محصولاتشون رو ببرن بالا فقطقیمت نبرن بالا
  • امیر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    لیلا وقتی مردم گشنه باشن مگه دین دار میشن . یکم به روایات و احادیث رجوع کن یکم مطالعه کن خواهر . شایان مثل این که گوش نکردی در مورد سیاست خارجی چی گفت . متاسفم یا نمی خونید یا خودتون رو می زنید به اون راه . ایشون حرف آقا رو گفتن . مبارزه با آمریکا یعنی کار کار کار
  • سیدمهدی موسوی ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    لیلا خانم این حدیث رو شنیده ای ؟؟ کاد الفقر ان یکونو کفرا نزدیک باشد که فقر منجر به کفر گردد !!! دنیا مزرعه آخرت هست این مزرعه باید چیزی برای امرار معاش عابران و مسافران آن جهان داشته باشد یا نه ؟؟؟
  • محمد ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    در حال حاظر موقعیتی نیست که کسی با ازمون وخطا مملکتو اداره کنه باید کسی باشه که با برنامه باشه وبه نظر من قالیباف این شانسو داره که رییس جمهور بشه
  • حسین ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    جلیلی تا اخرین لحظه نمی دونست نامزد بشه یا نشه تو رو خدا از سر احساس حرف نزنید این اقا 8 ساله که برنامه داره جلیلی خوبه اما نه برای رییس جمهوری
  • احسان ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ناشناس که احساس می کنم طرفدار جلیلی هستی خبر امروز رو برو بخون جلسه امروز بود نه امشب خروجی هم رو سایتها هست رو همین سایت خودتون مشرق هم وجود داره
  • امیر ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    شایان از طرف کدوم گردان تخریبی ناجوانمرد
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    چرا تخریب می کنید ؟ پروژه های داخل تهرانو نمیبینید یا می خواید نام ببرم
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    شایان جان تا آخر برنامه رو نگاه می کردی بعد تشریف می آوردی برای اظهار نظر !! ایشان که گفت باید در تعامل با دنیا یا مذاکره یا مقابله یا رقابت دولت پشتوانه قویی داشته باشه مگر نگفت سیاست گذاری های کلان جزو حوزه های حاکمیتی و تحت نظر مقام ولایت است؟ متاسفانه سایر کاندیداها ملت را جیگر فرض کرده اند و چنان حرف می زنند و چنان خود را حاکم مطلق می دانند که گویا حتی یکی بار قانون اساسی را نخوانده اند و حدود و صغور قوا را نمی شناسند !!!!
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    بابا شما طرفدارای جلیلی هم که خودتونو کشتید
  • راضی ام از قالیباف ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    چرا دروغ میگی؟؟ فکر نمی کنم اصلا شما تهران زندگی بکنی.... کجا ورودی تاکسی 1000 تومنه؟؟ من از ونک تا حقانی میرم 500 اتوبوس کی یهو از 20 شد 25؟؟؟ عزیزم اشتبا کردی اون چیزای دیگه بود که یه شبه چند برابر شد نه هزینه های خدماتی شهرداری کمی انصافم آرزوست
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    جالبه سران کشورهای غربی با این ضراحت وعده نمیدهند...... با این همه امکانات وقدرتی که دارند ماندن تو اقتضاد خودشان ....... حالا ایران با این همه تحریم و....که دارد میخواهد طی دو سال درست شود یعنی توانایی دولت آینده شما از دولت های غرب قوی تر است. مسائل اقتضاد،خیلی پیچیده تراز آن است که بتوان با'''مدیریت مهندسی''''حل شود.... ما به یک سیاست مدار و اقتضاد دان مقتدر نیاز داریم.....
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    نقاط ضعف باید گفته بشه تا دنبال راه حل بود... اینکه هر نقطه ضعفی گفته میشه به پست یک نفر بر میخورد دیگر مشکل سردار نیست...اگر نقد کر 3 بار هم قدر دانی کرد....
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    خیلی از مرحله پرتی امروز خود ولایتی و حضرات یزدی و مهدوی کنی رد کرده اند و توصیه به حضور هر سه نفر تا هفته پایانی داشته اند چون فضای رقابت و طرف رقابت عوض شده و گنده اقایان نیامده همونای که رد صلاحیت شدند
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    حتما منظورت اقای احمدی نژاده چون بلاخره تورم وگرونی دست دولته نه شهرداری
  • ایمان ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    واقعا الان زورت میاد واسه اتوبوس 250تومن پول بدی؟؟؟ بستنی خوردم 8000تومن یعنی 24بار سوار اتوبوس بشم از انقلاب برم میدون صنعت!!!
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ورژن جدید جلیلی است
  • سیدمهدی موسوی ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    چرت ترین نظری که تا حالا خوانده ام ببین کله گنده های رد شده اصلاحات هم چنین مهملاتی را که تو بافتی رو نبافته اند
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    چه ربطی به قالیباف داره ؟
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    نه نزدیک ترین تفکر به اصول گرایان اصلح است حتما!!!!!
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    آقای قالیباف برنامه خود را کجا توضیح داد. فقط گفت که برنامه داریم. آیا به این میگویند توضیح برنامه......
  • ایمان ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    خوب رای نده . قالیباف در دل جوونها جای داره . این علتش عملکردشان در مدیریت شهر تهران است
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    به نظرم منطق حكم ميكنه كه به قاليباف راي بديم!!! كارنامه عملش خيلي خيلي بهتر از بقيه است!!!
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    جناب اقتضاد! که گیرهای بنی اسرائیلی میدی! اقتصاد رو درست بنویس که معلوم نشه چندتا نظر دادی و قصد تخریب داری ، راستی این نظر چندمه؟! :-)
  • درود بر حسن روحانی ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    فقط روحانی
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اولین کاندیدی بود که منطقی و با برنامه صحبت کرد و به کسی هم اهانت نکرد
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    من فکر میکنم مصاحبه قالیباف نظر خیلیهارو عوض کرد اون میتونه رییس جمهور بعدی باشه
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    چرا فکر می کنید اصلاح طلبان همگی خائن و ... بوده اند اگر این گونه بوده چرا حضرت اقا با اشراف به این تخلفات ریاست مجدد ایشان در دور دوم را هم تنفیذ فرمودند؟؟؟ نخیر همه دولت ها هم نقاط ضعف و هم نقاط مثبت و قوت داشته اند
  • ایمان ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    قالیباف در صحبتهای انتخاباتی گفت ما بدون کمک دولت پروژه ها را به اتمام رساندیم
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    برادر قالیباف...بقیه تو این برنامه هم فقط حرف می زنن کسی کلنگ زنی نمی کنه ..حداقل این اقا یه سابقه اجرائی داره که به ما قدرت قضاوت را بدهد ...بقیه چی دارن جز حرف
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    دکتر قالیباف مدیری قوی با برنامه و مومن است اما جلیلی مدیری مومن است هنوز باید تجربه اجرایی کسب کند ببینیم آیا قوی و با برنامه هست. فعلا فقط شعار داره میده و مشخصه که میاد سعی و خطا میکنه قالیباف: رئیس جمهرو نباید سعی و خطا کنه یا علی مدد
  • سیدمهدی موسوی ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    یعنی حتی در روابط بین الملل با سایر کشورها منافع اقتصادی هم ترجیح دارد و به قول بچه های مدیریت در قبال هزینه چه فایده ای بدست می اید یعنی با دیپلماسی اقتصادی و رایزنی های تجاری سرمایه گذاران خارجی مجددا" به پارس جنوبی می آیند یعنی ثروت کشور بلوکه نمی شه و طلب ایران طبق قواعد تجارت ازاد بدون هزینه جابجای اخذ میشه نه اینکه مجبور به تهاتر کالا بشی !!!!
  • ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    جليل و قاليباف و حداد و ولايتي و ... همه اين عزيزان در فاكتور هايي خوبند ما بايد ببينيم كدام معيار سنجش براي اداره ي كشور مهم تره به اين نگاه نكنيد كه كي دين داره و اينه ... مگه من و شما خداييم ؟ ما ظاهر افراد رو ميبينيم خدا عالمه كي دين دار واقعيه وقتي ميگيم من به اين خاطر به فلاني راي ميدم كه دين داره يعني باقيه افراد بي دينند ! نعوذ بالله اين زشته بايد به كارنامه افراد نگاه كنيم من از همه جوونها ميخوام كه احساسي رفتار نكنند من جديدا ديدم كه براي يك كانديداي خاصي ميگند اين راي رهبري و هر جا ميره ميگند كانديد رهبر آمد اين اصلا زشته بازي با افكار عموميه رهبر هميشه تاكيد داشتند كه حتي پسر ايشون هم از راي ايشون خبر نداره خدا هر چي به صلاح كشور هست اون رو بياره و به قول آقا دلهاي مردم رو به سمت كسي هدايت كنه كه عزت واقعي ، و نه شعار و اينها ، الان نگاه كنيد مردم همه از دين زده شده اند ! چرا ؟ چون اين آقايي كه 8 سال سر كار بود خودش رو پشت رهبر و يك سري حرفهاي به ظاهر ديني قايم كرده بود ... حالا ايني شده كه ميبينيم من نميگم اون آقا دين نداره ها .... نه من كي باشم .... ميگم دين داري اين نيست كه همش حرف بزنيم .... جامعه ي اسلامي جامعه شكوفايي بايد باشه .... حق اننقلاب اين نبوده ... ما بايد به بالاترين نقطه ها برسيم عزت واقعي داشته باشيم ايني كه آقا فرمودند به كسي راي بدهيد كه براي مملكت عزت بيافريند .... بچه خواهش ميكنم نهج البلغه رو مطالعه كنيد عبرت بگيريد از تاريخ ... دين داري به نمار و روزه نيست .... ولايت پذيري به ريش و شعار نيست .....
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    من اقتضادی گفتم.
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    کی باشند که تخریب کنه؟! چرا خودتونو انقدر دست بالا میگیرین؟؟؟؟
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    جليلي جانباز جنگيست كه قاليباف فرمانده آن بوده است ....
  • علی ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اگه به قیافه بود باید خانوما رئییس جمهور بشن
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    نه داداش شما جای از بدنت داره می سوزه که چرا این این قدر قوی و مسلط هست دنبال تخریب هستی موجی که ایشان ایجاد کردی معرکه بود با چندتا فحش امثال تو دریا نجش نمیشه!!!
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    همشون مثه همن و در بهترين حالت ميتونن کشور رو از بدتر شدن نگه دارن ولي بعيد به نظر ميرسه بتونن بهبود بدن شرايط رو ...فقط اميدوارم جليلي و عادل راي نيارن وگرنه سقوط کشور ادامه خواهد داشت
  • ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اولا " اونی که تو می خواهی بگی ما تو دانشگاه اون موقع ها بهش می گفتیم اقتصاد نه اقتضاد !!!! به نظر شما یه پروژه با دعای کمیل ساخته میشه یا با مدیریت اقتصادی و فنی و مهندسی ؟؟؟ تو رو خدا تو که حتی یک واحد اقتصاد نخوندی راجع به اقتصاد حرف نزن آدم چندشش میشه !!!
  • علی ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    دلت خوشه ها با اون کلیدتون کلید قفل تعطیلی هسته ای
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    افرین علی جون خوب گفتی
  • رضا ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    بابا ترکوندی دکتر قالیباف.
  • علی ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    برنامه بدون گفتمان میشه دوره سازندگی که به فتنه 88 ختم شدی فهمیدی کوچولو
  • علی ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    چه زود جوگیر شدید حالا مونده تا انتخابات
  • علی ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    نه اینکه جلیلی اهانت کرد
  • احمد ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    آقایونی که میگید جلیلی باید خدمت شما بگم همونطور که خودتونم میدونید مملکت توی بد شرایطیه و تنها کسی میتونه اونو جمع کنه که برنامه داشته باشه.قالیباف و رضایی برنامه دارند. با فکر و تعقل به افراد رای بدید نه به قیافه و سادگیه افراد
  • سید ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    آقای دکتر قالیباف مرد عمل و متعهد به تعهد خویش است .
  • زهرا ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    مگه ریاست جمهوری به پرستیژه ؟؟؟ همین حرفها رو میزنید طرفداراتونو میپرونید!!!!
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    قالیباف خداوکیلی همه کار کرد انصاف داشته باشیم و از خدا بترسیم اتوبان امام علی دو طبقه کردن اتوبان صدر تبدیل کردن تمام بیابانها و زمینهای غیر قابل استفاده به پارک های عالی مثل نهج البلاغه و آب و آتش و بوستان بزرگ ولایت و .... توسعه مترو به صورت عالی ایجاد سامانه بی آر تی تونل رسالت تونل توحید تونل نیایش همه اینها پروژه های عظیمی هستند که هر کس یه دونه از اینکارهارو انجام میاد تا آخرعمرش به رخ همه میکشید ولی ایشون با خزوع تمام شبانه روز کار میکنه و ادعائی نداره تازه اینها پروژه های بزرگشون هست پروژه های کوچکتر صدها مورد میشه نام برد من به شخصه هم دوست دارم ایشون رئیس جمهور بشه هم دوست دارم شهردار بمونه یادمون نره که زمانی که در نیروی انتظامی هم بودن ایشون پلیس رو زنده کردن دوباره با ورود بنزهای زیبا و ایجاد برنامه هائی مثل پلیس +10 و .... شخصیت دادن به پلیس از دلاوریهاشون در جنگ هم که لام نیست بگم از خدا نمیترسید؟ قدردان نیستید؟ وجدان دارید؟ حافظه تاریخی دارید؟ مملکت رو دوست ندارید؟
  • عمار ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    قالیباف به مجری گفت : شما در تهران زندگی می کنید آیا من قولی داده ام که اجرا نکنم؟ مجری کمی سکوت کرد و گفت نمی توانم جواب دهم . ولی برعکس دیشب جواب روحانی را داد چون میخواست مچ گیری کند . اینجا جواب نداد چون فکر می کرد برای قالیباف تبلیغ می شود که بگوید نه . خدا وقتی بخواهد کسی را عزیز کند هیچ کس نمی تواند مانع بشود . حاج باقر قالیباف همرزم همت و باکری با کار و تلاش خود مهرش را در دل مردم جا داده است . حالا شما هی تخریب کنید . این فقط عصبانیت و بی تدبیری شما را نشان می دهد .دردو بر رئیس جمهور آینده حاج باقر قالباف
  • ناشناس ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    من هم همنطور.رای من دکتر روحانی
  • زهرا ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    دقیقا...
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    قالیباف خداوکیلی همه کار کرد انصاف داشته باشیم و از خدا بترسیم اتوبان امام علی دو طبقه کردن اتوبان صدر تبدیل کردن تمام بیابانها و زمینهای غیر قابل استفاده به پارک های عالی مثل نهج البلاغه و آب و آتش و بوستان بزرگ ولایت و .... توسعه مترو به صورت عالی ایجاد سامانه بی آر تی تونل رسالت تونل توحید تونل نیایش همه اینها پروژه های عظیمی هستند که هر کس یه دونه از اینکارهارو انجام میاد تا آخرعمرش به رخ همه میکشید ولی ایشون با خزوع تمام شبانه روز کار میکنه و ادعائی نداره تازه اینها پروژه های بزرگشون هست پروژه های کوچکتر صدها مورد میشه نام برد من به شخصه هم دوست دارم ایشون رئیس جمهور بشه هم دوست دارم شهردار بمونه یادمون نره که زمانی که در نیروی انتظامی هم بودن ایشون پلیس رو زنده کردن دوباره با ورود بنزهای زیبا و ایجاد برنامه هائی مثل پلیس +10 و .... شخصیت دادن به پلیس از دلاوریهاشون در جنگ هم که لام نیست بگم از خدا نمیترسید؟ قدردان نیستید؟ وجدان دارید؟ حافظه تاریخی دارید؟ مملکت رو دوست ندارید؟
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اين دوستاني كه مينويسند جليلي هدفشون چيه ؟ بابا دعوا نداريم كه ! هر دو دين دارو متدينند .... ولي آقاي جليلي چه كار اجرايي داشته خداوكيلي ... كجا رو مديريت كرده ؟ يه مذاكره همين ؟ آخه عزيز من تورو خدا به فكر مردم باشيد ... كشور داره نابود ميشه .... وضعيت اقتصادي داغون و افتضاحه .... هيچ كس ديگه كار نميكنه .... دوباره همون آش و همون كاسه ....
  • ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    خدا شفات بده
  • بیست و یک ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    یا مرگ یا جلیلی قالیباف برو قالی بباف رای نسل جوان جلیلی قهرمان
  • ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    متاسفم که دلهایتان روشن نیست.... اونی که میگه از دین صحبت نکرد باز بره گوش بده... درسته ققط از دین صحبت نکرد.... از هر دری که فقر وارد بشهو ایمان از همون در خارج میشه... واقعا مشخصه که برنامه دار و کار بلده و میدونه ک میخواد چیکار کنه و کارشم که با تمامه وجود حس میکنیم....با تمام مشکلاتش با دولت تو این 8 سال یکبار هم کمبود بودجه نداشت و این همه پروژه که سال یکبار هم شبیهشونو نمیدیدیم اجرا میشد... زنده باد سرمایه انقلاب زنده باد قالیباف...
  • ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    براي اون دوست اصفهاني .... شما شهرداري رو نديدي 110 هم زنگ نزدي؟ ايشون وقتي وارد نيروي انتظامي شدند كليه كادر رو عوض كردند ! ميدوني چرا / گفتند اينا بلد نيستند با مردم برخورد كنند . واقعا مدير خوبيه
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    واقعا جک قشنگی بود
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    جلیلی که همون تجربه عمرانی رو هم نداره بازم حاج باقر اینو داره ناشناس
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    نده
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    انشا الله
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    دقیقا ایشون با سنگ اندازی دولت اینهمه کار کرد درود بر او
  • عقل کل ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    قالیباف صد در صد !
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    با سنگ اندازی دولت و ندادن بودجه به شهرداری اینهمه کار کرد بی انصاف هر کی بود نمیتونست نظافت شهر رو تامین کنه یه بار از سامانه 137 استفاده کن حالشو ببر حتی همون 110 رو هم مدیون ایشونیم
  • علی 20 ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    سال 88 هم موسوی فکر میکرد 100٪ برنده میسه
  • اشکان ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    دکتر دکتره ایول، دکتر دکتره ایول. دکتر قالی می بافه ایول، دکتر ایران می سازه اویل. طرفدارای سردار خلبان دکتر حاج باقر قالیباف این کامنت رو تا می تونن لایک کنن ببینیم چند نفریم...
  • علی 20 ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    روال طبیعی اینکه توهین نکنه کار اضافی انجام نداده
  • حسن ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    طرفدارای قالیباف و جلیلی کمپین وب دارند که تا خبری بشه بیان like کنن یا کامنت بذارن و ... تا هاشمی بود مفصل از ترس تخریب می کرد، الان دیگه هاشمی شده یگانه سردار سازندگی. حرف مرد دیگه 2 تاست، امروز میگه به مردم همه چی رو درست می کنم فردا حرفشو عوض می کنه
  • امیر ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اما انصافاً صحبت های خوبی کرد مثلاً همین که میفرمایید ایشون گیر داد به خودروسازان، در واقع این انتقاد به نحوه ی مدیریت هدفمندی یارانه ها بود. ایشون گفت که ما قیمت بنزین رو میبریم بالا، در حالی که یارانه تولید رو نمیدیم و تولید کننده هم کیفیت کارشو بالا نمیبره، و ماشین های با مصرف بالا تولید میشن و از این بحثا... بحث های مدیریتی رو خوب تشریح کرد
  • سید علی ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    الان وقتشه که آقایان قالیباف ، و لایتی و حدادعادل طبق وعدشون از بین خودشون یکی رو معرفی کنن
  • امیر ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    مگه قالیباف گفت فقط دنیا؟!! اتفاقاً مباحث خوبی رو مطرح کرد لب کلامش این بود که ما اگر تولید و رونق در اقتصادمون داشته باشیم میتونیم در مقابل دشمن هم خوب مقاومت کنیم
  • علی 20 ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    فعلا طرفداران قالیباف بدارن همش دارن + میزنن منتظر باشید فردا طرفداران جلیلی بیان ببینید چقدر - میزنن
  • امیر ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    خواهشاً به قالیباف توهین نکنید! احمدی نژاد کجا مثل قالیباف برنامه داشت؟ کجا مثل ایشون کاملاً متین و با وقار به دور از تخریب صحبت میکرد؟ منصف باشید
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    فقط قاليباف
  • امیر ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    بله ولی مطمئن باش اگر قالیباف رئیس جمهور بشه، سیاست خارجی مبتنی بر مقاومت ادامه پیدا میکنه که به نظر من این یک امتیازه
  • امیر ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    من نمیفهمم چرا از نظر شما کسانی مثل قالیباف که برنامه ریزی و بودجه بندی برای کارشون دارن شبیه اصلاح طلبان!! عزیز من، ما اگر به اصلاح طلب ها انتقادی هم داریم، به خاطر لیبرال بودنشونه نه به خاطر برنامه محور بودنشون قالیباف یک بسیجی مدیر هست هیچ عیبی هم نداره
  • باقر ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    قالیباف مطمئن تر است یعنی یه جورایی آزمونش رو پس داده!!!!
  • امیر ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    چی شد عارف دکتره ولی قالیباف آقا؟!!!
  • امیر ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    احسنت! اصل مطلبو خیلی کوتاه و صریح گفتی!
  • محمد ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    عالي بود احسنت
  • ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    قالیباف خیلی ادم خوبیه . خیلی هم کار کرده و ولی مراقب اطرافیانش نیس. به خدا من فقط چند نفر از اطرافیانش را میشناسم خیلی دلم می سوزه. قالیباف مرد عمله ولی اطرافیانش نه. آدم یاد احمدی نژاد 88 می افته. تو رو خدا مراقب باشبن. دکتر قالیباف شما از همه بیشتر مراقب باش
  • علی ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    عالی و منطقی بود . رای ما حاج باقر قالیباف
  • مردم ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    درود بر ر.حانی
  • ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    از حرف آخرش که درباره سیاست خارجه زد معلوم شد که از سیاست خارجه سررشته ای نداره
  • سعید ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    خطاب به اونایی که میگن قالیباف کار عمرانی کرده و تو اقتصاد سابقه نداره. مگه وقتی شهردار شد سابقه کار عمرانی داشت؟ ولی دیدیم که موفق بود.
  • سید مهدی ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    من فکر میکردم الان شاید بخواد خیلیها رو تخریب کنه یا جواب خیلی هارو بده بابت تخریب هایی که توی این چند وقته شده یا مشکلاتی که با دولت داشته شاید از نظر هیجانی میتونست مثل روحانی صداش ببره بالا ودادو فریاد راه بندازه اما لحن صحبتش از اول تا آخر یکی بود و ژست تبلیغاتی هم نگرفت کلید بیاره قفل خونشون بیاره
  • ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    رضایی مگه منطقی صحبت نکرد؟ برای هر مشکل کشور 2 راهکار داره
  • ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    جوجه رو 24 خرداد میشمارن
  • ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    یکی از ضعف های آقای قالیباف همین نداشتن برنامه در عرصه سیاست خارجی و عرصه بسیار مهم و حیاتی فرهنگ هستش . لطفا" نیاید ماستمالی کنین همه چی اظهر من الشمس ه
  • ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    فقط دکتر جلیلی توانایی اداره کشور رو دارند
  • ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    حالا آینده ایشون رو هم میبینیم . انشاا.. که حلقه اطرافیان به ایشان اجازه تصمیم گیری بدهند
  • بیچارگان ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    شما فقط زنده باد فلان مرده باد بهمان سردهید آیا واقعا کمی هم به فکر وضعیت اقتصادی وامرار معاش وبهداشت این مردم هستید . دیروز یکی از دوستانم که جانباز وآزاده هست برای درمان به یزد رفته بود. میگفت یک بنده خدا که هیچ پوشش بیمه ای نداشته است در یکی از بیمارستانها برای شکستن سنگ کلیه اش 850000 تومان پرداخت کرده است. بهتره بگوییم به زور ازش گرفته اند. شما حالا هی از مهرورزان و عدالت پیشه گان و ظاهرفریبان متملق بگویید.
  • ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    الان همه درد زندگیت سیاست خارجی مملکته ؟
  • ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    یه چیزی تو مایه های پوتین واسه ایرانه. من بهش رای میدم
  • برای جلیلی ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    دیروز جبهه رفتی و پا جا گذاشتی/ حالا به جبهه دگری پا گذاشتی/ آن روز بهر میهنت از جان گذشتی و/ امروز هم که آبرویت را گذاشتی...
  • ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    برادر من یه کلمه گفت سیاست خارجه یعنی کار کار کار
  • ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    تکنوکرات ها در این نامزدها کیا هستند؟
  • ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    روحانی روبچسب بابا کاروتمام کردکسی بهش نمی رسه
  • ناشناس ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    من به کاندیدایی که بقیه ی کاندیدا رو تخریب کنه تا خودش رای بیاره رای نمی دم وتنها کاندیدایی که تا حالا بقیه رو تخریب نکرده دکتر سعید جلیلیه....
  • احمدخواجوند ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ميگن يك خارجي درايران تصادف كرد وقتي بردن بيمارستان دكترا گفتن كه شمانياز بخون داريد بلافاصله اگهي شده از بابت اهداي خون پول خوبي پرداخت ميشود شخص مراجعه وقرارشد يك ميليون تومن بگيرد وخارجي فبول كردبعداز بهبودي ايراني به خارجي مراجعه ودر خواست پول ميكند .خاجي ميگويد كه من بشما پول نميدهم ايراني ميگويد مگر شما قول نداديد بعدازبهبودي پول مرا پرداخت كنيد خارجي گفت قبول دارم انزمانيكه من بشما قول دادم خون خودم در بدن من بود وحالا خون يك ايراني در بدن من هست .حالا آقاي قالي باف ميخواهد خون آلوده رابما تزريق كند.
  • سالار ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    دوستانی که میگن سیاست خارجی اگه دقت کنید قالیباف ائتلاف داره با ولایتی و اگه رییس جمهور هم بشه سیاست خارجی با ولایتی می شه شک نکنید.
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    جالبه میشه برنامه هاشون رو بیان کنید ما که نفهمیدیم چی بود خودشم گفت برنامه دارم وزود حرفو عوض کرد یک چیز دیگه لطفا دقت کنید کسی که میگه ظرف دو سال اقتصاد رو خوب میکنم واقعا بوی شعار نداره این حرف یک سری به صحبت های آقا بزنید بد نیست
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    بین مدیریت مهندسی با اقتضاد خیلی فرق است ایشان اضلا سابقه ی مدیریت اقتضادی نداشتند
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    با سابقه اجرایی درشهرداری می توان وضع اقتضاد را درست کرد.....
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ولایتی...
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    آقای محترم احترام خود را نگه دار...... درود بر جلیلی
  • حسین ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    یا خدا ... بکش بکشه اینجا؟؟؟؟؟!!! چه خبرتونه بابا؟ اصن قالیباف و جلیلی مهم نیستن. مهم اینه که یکی بیا رو کار که هم خدا راضی باشه هم خلق خدا
  • احمد ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    همش رو احساسات مردم اسکی کرد. اقتصاد: پنیر نباید هر روز نرخش عوض بشه... بیکاری: مثال مادر کارگر رو زد با جوان تحصیل کرده بیکار که جوان شرمنده مادرشه... سیاست خارجی: جلیلی و و لایتی رو تخریب کرد. هیچ برنامه ای نداشت.
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    مردم....... رای ما جلیلی/رای ماجلیلی/..............
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    برادر یکی از برنامه های آقای قالیباف را بگو شعار با برنامه فرق میکند... باچه برنامه ای میخواد وضع مردم رادرست کند اونم تو دو سال خدایش این برنامه است....یا شعار
  • سمیه ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    دکتر قالیباف کارنامه موفقی از خودش چه در شهرداری و چه در ناجا و...و البته در دوران جنگ به جا گذاشته درود بر شرافت و صداقتت دکتر قالیباف
  • سمیه ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    درود بر دکتر قالیباف
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    این اقا فقط مسئله اب و نون رو مطرح میکنه پس مسئله دینمداری ما چی میشه اون هم با ابو نون حل میشه امام حسین ع شهید شد اما تن به ذلت نداد مثل این اقایونی که چراغ سبز نشون میدن به دشمن
  • سمیه ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    جلیلی در قد وقواره ریاست جمهوری نیست ایشان انسان خوبی است ولی نه برنامه دارد و نه سابقه مدیریتی وجز احزاب افراطی است (درود بینهایت به دکتر قالیباف)
  • سمیه ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    درود بر دکتر قالیباف
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    هیچ بقالی نمیگه ماست .............
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    خدایا بهترین رئیس جمهور را انتخاب کن..
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اقابلد نیست تا حالا کجا وارد سیاست خارجی شده سیاست خارجی از مسئله اب ئ نون مهمتره و مدیریت اون به مراتب مشکلتر
  • محمد حسن نحوی ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    زنده باد آقای دکتر قالیباف بالاخره یک نفر دلیر مرد پیدا شد تا از وضع اسفبار خودروسازی به صورت منطقی انتقاد کند.
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اشتباه منفی دادم
  • نجم الدین........سلوکی ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    توهین به یک کاندید از روی ضعف وترس است... لطفا تخریب نکنید
  • جلال ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    توان اجرائی خوبی دارد ! متاسفانه دیدگاه اقتصادی اش را اگر مصالعه کره باشید اقتصاد لیبرال و غرب و بازار آزاد است معضلی که دنیا و بخصوص جامعه ما گرفتارش هستند!
  • سمیه ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اتفاقا ایشان کاملا صادقانه در مورد سیاست خارجی صحبت کردند سیاست خارجی طبق قانون یک بحث حاکمیتی است .((ما یک بحث سیاست خارجی داریم و بحث دیگر دیپلماسی و دستگاه مرتبط با آن است. جایگاه رئیس دولت کجاست که بخواهد سیاست خارجی را تغییر دهد و در کجای قانون چنین اجازه‌ای داده شده است. سیاست خارجی یک بحث حاکمیتی است و دولت یکی از بخش‌هایی است که در سیاست خارجی نقش اساسی و تعیین کننده دارد مگر هر دولتی می‌تواند که ظرف چهار سال سیاست خارجی را عوض کند. در خیلی از کشورهای دنیا حتی با تغییر وزیر خارجه و رئیس دولت نیز سیاست خارجی تغییر نمی‌کند هرکس که می‌گوید سیاست خارجی را تغییر می‌دهد به نظر من جزو حرفهایی است که همچون بقیه شعارها داده می‌شود. وی افزود: دستگاه دیپلماسی یکی از مهمترین مسائلی است که ما باید به آن توجه کنیم. دستگاه دیپلماسی می‌تواند با عدم سوءتدبیر و دستگاه شورای امنیت ملی ما به عنوان دو نهاد تأثیرگذار می‌توانند کار خود را به درستی انجام دهند. بنده بر این باورم دیپلماسی ما و حوزه شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه مرتبط با آن در اولویت خواهند بود و دیپلماسی اقتصادی را هم تقویت خواهم کرد و آن را مبنای کار قرار می‌دهم))(درود بینهایت بر دکتر قالیباف)
  • عماد ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    تا الان بدون جانب داری وبی طرفانه آقای ولایتی از همه تو تمام زمینه ها مسلط تر بوده.باید تا آخرین روزها صبر کرد.
  • سمیه ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    قالیباف گفت: ما یک بحث سیاست خارجی داریم و بحث دیگر دیپلماسی و دستگاه مرتبط با آن است. جایگاه رئیس دولت کجاست که بخواهد سیاست خارجی را تغییر دهد و در کجای قانون چنین اجازه‌ای داده شده است. سیاست خارجی یک بحث حاکمیتی است و دولت یکی از بخش‌هایی است که در سیاست خارجی نقش اساسی و تعیین کننده دارد مگر هر دولتی می‌تواند که ظرف چهار سال سیاست خارجی را عوض کند. در خیلی از کشورهای دنیا حتی با تغییر وزیر خارجه و رئیس دولت نیز سیاست خارجی تغییر نمی‌کند هرکس که می‌گوید سیاست خارجی را تغییر می‌دهد به نظر من جزو حرفهایی است که همچون بقیه شعارها داده می‌شود. وی افزود: دستگاه دیپلماسی یکی از مهمترین مسائلی است که ما باید به آن توجه کنیم. دستگاه دیپلماسی می‌تواند با عدم سوءتدبیر و دستگاه شورای امنیت ملی ما به عنوان دو نهاد تأثیرگذار می‌توانند کار خود را به درستی انجام دهند. بنده بر این باورم دیپلماسی ما و حوزه شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه مرتبط با آن در اولویت خواهند بود و دیپلماسی اقتصادی را هم تقویت خواهم کرد و آن را مبنای کار قرار می‌دهم. این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به موقعیت ژئوپولتیک ایران گفت: قریب 70درصد نفت یا گاز در کشور ما قرار دارد به طور طبیعی اگر ما در حوزه دیپلماسی عمومی بیشترین تلاش را کنیم می‌توانیم منافع و امنیت ملی خود را حفظ کنیم. ما باید انسجام داخلی خود را حفظ کنیم. قالیباف گفت: من می‌گویم که سیاست خارجی ما هرچه می‌خواهد باشد. ما یا می‌خواهیم تعامل کنیم یا می‌خواهیم مقاومت کنیم و یا می‌خواهیم مذاکره کنیم. البته ممکن است هر سه تای آن نیز باشد. ممکن است ما در یک سال مقاومت جانانه کنیم و یا در خاورمیانه دست به رقابت بزنیم.وی افزود: ما اگر در داخل کشور انسجام، قدرت اقتصادی نداشته باشیم و هر دولتی مورد تحسین مردم خود قرار نگیرد مورد تحسین مردم دنیا قرار نخواهدگرفت و هیچکدام از دیپلمات‌های آن موفق نخواهند بود و مقاومت آن نیز مقاومت منفعلانه خواهد بود. مبارزه با آمریکا یعنی کار ،‌کار و ساماندهی کشور. البته من این را قبول دارم که یک دیپلماسی فعال می‌تواند به کشور ما کمک کند.(درود بینهایتت بر صداقت و شرافت و تدبیر دکتر قالیباف)
  • محمود ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    یا قالیباف - یا رضایی مخصوصا رضایی از همه کاندیداها با برنامه تر اومده. جناب جلیل نمیدونسته بیاد یا نه.با استخاره و اینجورچیزها اومده.خب اینجوراومدنی معلومه چیه دیگه.دکتر رضایی با مطالعه و برنامه ریزی اومده.ایشون تاریخ صد سال گذشته ایران رو مطالعه کارشناسی کردند. جناب قالیباف هم مدیریت درخشانی دارند.اما جناب جلیلی و ولایتی فقط در حد امور خارجی و سیاست سررشته دارند.در اقتصاد اول رضاییو بعد قالیباف. امیدوارم دوستان از احمدی نژاد عبرت گرفته باشند. صدالبته که عبرتها بسیار و عبرت پذیران اندک اند. یا حق
  • سمیه ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    احسنت ایشان با برنامه ای کامل و جامع و همچنین با کارنامه موفق پا به عرصه ریاست جمهوری گذاشتند ایشان فوق العاده اخلاق مدار هستند و فوق العاده میانه رو هستند(درود بینهایت بر دکتر قالیباف مقتدر با اخلاق و توانمند)
  • سید ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اتفاقاً خیلی خوب راهنمائی کردی با اوضاع فعلی که افراطیون امثال جنابعالی برای مملکت ساخته و تمام تار و پودهای یک کشور را به هم ریخته اند نیاز به یک استاد چیره دست قالیباف است که از روی نقشه و برنامه این تارو پودهای گسسته را به هم ببافد .
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    آقای ناشناس ، پیامبر میفرمایند از یه در فقر میاد از یه در ایمان میره .... مردم الان تو جامعه از دیم زده شده اند کار آمدی نظام اقتصادی رو باید به رخ جهانیان کشید باید قدرتمند بود
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    حي علي خير عمل قاليبافه مرد عمل
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    جلیلی جانباز جنگیست که قالیباف فرمانده آن بوده است ....
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    درست صحبت کن آقا ....
  • سمیه ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ضمانت حرفهای زیبای دکتر قالیباف عملکرد موفق ایشان است به امید پیروزی دکتر قالیباف در انتخابات
  • صادق ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    عشق است جلیلی ما گول این عوامفریبی های آقای قدرت وثروت_ قالیباف_ رو نمیخوریم
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اینه مدیریت جهادی
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    با برنامس خوشم میاد
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ولی یهو لهجش عود میکردا خخخخخخخ
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اینا همش حرفه کو تا عمل
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ماشالله عمو جان شما سنتون به رای دادن رسیده ؟!
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    قالیباف عالی حرف زد
  • سرشناس ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    آقای قالیباف در حالی که دولت یارانه مترو نمی داد مترو را به اینجا رساند.
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    فقط قالیباف عزیز
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    خلبان قالیباف عزیز دوستت داریم
  • رضا ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    جلیلی برای ریاست جمهوری مناسب نیست
  • رضاپور ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    تهران را آباد کرده است
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    دست قالیباف درد نکنه
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    قالیباف مورد اعتماد مردم است
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    درست گفت این سردار جنگ و شهردار موفق
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    قالیباف مرد بزرگی می باشد
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    درود بر هر چه بوشهری هست
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    تو انقلابی نیستی
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    بی ... بی ... بی ....
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    دکــــــترای جغرافیای سیاسی داره.. تو خیلی حالیته؟؟؟
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    از جلیلی که بهتره فقط میگه سازوکار-ظرفیت-ساختار
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    در حوزه اقتصاد هم برنامه مشخصی ندارد. هیچ جای دنیا به وعده نمیگویند برنامه
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    فقط قالیباف می تونه به داد مملکت برسه
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    هیچ کدوم برنامه ندارند. فقط "میگن" برنامه داریم. چیزایی که تا الان بیان کردن برنامه نیست هدفه و خوب هممون با حداقل توان ذهنی هم میتونیم تشخیص بدیم که فاصله عمیق هدف با برنامه چقدره
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    میخوای یکی دو تا از صفات ذات اقدس ربوبی رو هم به ایشون بچسبون
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    منطق!!! حکم!!! می‌کنه به قالیباف رای بدیم!!!؟ واقعا؟
  • ابراهیم ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    به نظر بنده آقای جلیلی انسانی متخصص و متعد هست و اصل تر است.توی انرژی هسته ای هم به خوبی معلوم شده مردی اهل میدان هستند
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    موفق بود؟ یعین الان تهران شهریه که قابل زندگی تر از قبل شده؟ من که تصور نمیکنم
  • iman ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    به جای این نظر پای درخت کود میدادن یه فایده ای داشت. تخریب بی جا و شعور پایین و منافق بودنت رو از این داستان سرایی احمقانت میشه فهمید.
  • ایرانی ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    به نظر من آقای جلیلی انسانی متخصص و متعد و اصلح تر هست.توی انرژی هسته ای هم به خوبی معلوم شده مردی اهل میدان هستند
  • احسان ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    احمد جان چرا عصبانی هستی حالا منفی ها رو داشته باش
  • ایرانی ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    چی گفتی تو . جون من چند خط بنویس ترجمه کن حالا . بعد خروجیتو تو دو تا کلمه بگو . ببین خودت می فهمی چی گفتی
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اگه مدیری از سیاست ندونه معاون هر کار خودش تشخیص داد خوب یا بد انجام میده
  • احسان ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    حالا باز تو اتاق فکر یک چیزی کردن تو کلتون . ناشناس دو تا کتاب هم بخونی بد نیستا اطلاعات خودت بیشتر میشه . راستی اصلا میدونی تکنوکرات یعنی چی ؟ یکم بگو ما هم یاد بگیریم . این هم تخریب یاران جلیلی که می گفتن ما تخریب نمی کنیم
  • ایمان ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    آره راست می گی ولی میدونی فرمانده جلیلی حاج باقر قالیباف بود
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اره هر چی که به سر مملکت اومده از همین دشمناس کمی بفهم
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اصلا کدامیک از کاندیداها از مبارزه با مفاسد اقتصادی و باندها و کانون های ثروت و قدرت سخن می گویند؟ مگر در زمانی که کشور در مرحله خصوصی سازی و واگذاری ثروت ها و دارایی های ملی براساس اصل ۴۴ است و زمینه و امکان و احتمال فساد اقتصادی و سوء استفاده باندهای ثروت و قدرت بالاست نباید یکی از جدی ترین برنامه های کاندیداها مبارزه با مفاسد اقتصادی باشد؟ بله دکتر جلیلی آمد تا بازی باندهای ثروت و قدرت، ویژه خواران و تنگ نظران و دگراندیشان را به هم بزند
  • ایمان ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    رای ما حاج باقر قالیباف رای ما حاج باقر قالیباف رای ما حاج باقر قالیباف رای ما حاج باقر قالیباف رای ما حاج باقر قالیباف رای ما حاج باقر قالیباف
  • امیر ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    این کلمه دوم عصبانیت یاران جلیلی رو میرسونه . خدا رو شکر رقیب عصبانی شده و قافیه رو باخته . اینجا است که خدا بخواد حاج باقر عزیز دلها میشه . عصبانیت شما یاران جلیلی نشان از محبوبیت حاج باقر داره . این یعنی پیروزی گفتمان حاج باقر خدا را شکر
  • مجد ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    در جواب به دوست ناشناسی که فرمودن اگه به شهرداری زنگ نزدی، به 110 هم نزدی؟ چرا، ما روبروی محل کارمون یک دعوای خیابانی با قمه و کارد و اسلحه اتفاق افتاد، زنگ زدیم 110 و مامور کلانتری مربوطه بعد از 30 دقیقه تشریف آوردن ببینند چی شده! نیّتشون خیر بود، دیر اومدن که شاید طرفین دعوا آشتی کنن و دعوا تموم بشه. البته دعوا تموم شده بود، فقط اونی که تیر خورده بود 10 دقیقه قبل برده بودنش بیمارستان :) اینا رو که گفتم برای زیر سوال بردن 110 نیست، برای نشون دادن ضعفش هست. که مدیریت پشتش نبوده متاسفانه
  • ایمان ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    طرفدارای جلیلی وستای من چرا به خودتون شک دارید هر جا هر حرفی میشه شما یک حرفی میزنید
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    بله جلیلی یک انقلابی مودب و باهوش است که اهل سر و صدا و جنجال سازی و بگم بگم و افشاگری های کورکورانه و دیگرسازی های وهمی نیست لذا اگر رئیس جمهور شود بهانه به دست کسی نمی دهد پس از هم اکنون باید تخریب شود. بله جلیلی یک انقلابی صبور است که با سعه صدرش گوشی شنوا برای منتقدین و متفکرین خواهد داشت و با تحقق گفتمان آزاد اندیشی مزیت نسبی بسیاری از گروه های سیاسی اپوزوسیون را از بین خواهد برد پس جلیلی باید تخریب شود. ??????????
  • مجد ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    بابا احمدی نژاد هم شهردار بود، مدیریت یک شهرداری با مدیریت یک مملکت فرق دااااااارد. این که نشد دلیل
  • مجد ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    کسی که مرد سیاسی نیست نباید وارد عرصه سیاست بشه. بهتره مقام مدیریتی خودش رو حفظ کنه 8 ساله که چوب همین اشتباه رو داریم میخوریم (البته سعی میکنیم به روی خودمون نیاریم)
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    خواهشا تو هین نکن..توهین از جهالت است با این کار آقا سعید را خراب میکنی
  • مجد ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    عجله نکنید. توی مناظرات معلوم میشه کی چی توی چنته داره. از هول حلیم نیفتیم توی دیگ
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    فقط جلیلی......
  • مجد ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    خب اینی که الان گفتی توش عدالت رفتار وجود داره؟ چرا قالیباف و دیگران رو به چالش نکشوندن اما از روحانی سوالی پرسیدن که بخوات ناراحت بشه و اونطور از خودش دفاع کنه؟ اسم خوبی روی این حرکت گذاشتن دکتر روحانی: بد اخلاقی صدا و سیما
  • مجد ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    فقط مدیر بودن کافی نیست برادر من، سیاست داشتن مهمه که فعلاً از دکتر قالیباف چیزی ندیدیم. در مورد مومن بودن، اگر این 8 نفر مومن نبودند اصلاً تائید صلاحیت نمیشدند. خیالتون راحت، همشون آدمای خوب و با خدایی هستن تا مناظرات صبر کنید و بعد صادقانه نظر بدید
  • مجد ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    هنوز زوده، مردم منتظر مناظره ها هستن
  • مجد ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    هیچ کدوم از کاندیداهایی که اومدن به کسی توهین نکردن. تا مناظره ها هم برنامه خودشون رو ارائه نمیدن که قدرت مانور رقبا رو تا اون روز زیاد نکنن. تحمّل بفرمائید بعد از مناظرات نظر قطعی بدید
  • ایمان ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از بیانیه بیش از 120 تن از نمایندگان مجلس در حمایت از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف خبر داد . وی همچنین گفت : جمع‌آوری امضاها ادامه دارد و احتمالاً پس از اینکه امضاها بیشتر از این حد شد، در صحن علنی قرائت می‌شود. متن بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از قالیباف به شرح زیر است: بسمه‌تعالی با توجه به اعلام صلاحیت نامزدها توسط شورای محترم نگهبان و به لحاظ شرایط حساس کشور و نیاز ایران اسلامی به مدیریت توانمند و جهادی برای مقابله با چالش‌های پیش‌رو، ضمن احترام به دیگر نامزدهای محترم، ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف را که فردی ولایی، بسیجی و مدیری توانا و جهادی و با انگیزه و برنامه می‌باشد، برای قرارگرفتن در رأس مدیریت اجرایی کشور اصلح دانسته و حمایت خویش را از نامبرده اعلام می‌داریم. انتظار از ملت بزرگ و قهرمان ایران این است که کما فی السابق در پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با مشارکت گسترده و همتی استوار در خلق حماسه ماندگار، برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان ایران اسلامی بیفزاید.
  • مجد ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    من موندم چرا همش میگین تعطیلی هسته ای؟ تعلیق کوتاه مدت بوده از اول، برای نشون دادن حسن نیّت ایران و صـــــلح آمیز بودن برنامه هسته ای کشور. طرفین خارجی بد قولی کردن، رهبر هم حکم به ادامه فعالیتها دادن. چرا هضم این موضوع انقدر دشواره برای شما دوستان؟
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    یا ولایتی یا قالیباف
  • مجد ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    احیاناً اگه به قالیباف مربوط نمیشه با کلاه قرمزی مربوطه؟ یادمون باشه خوبیهای یک مدیر و یا مسئول وظــــــیــــــفــــــه ی اوست. برای نقد یک فرد همیشه موارد منفی مدیریتش رو در نظر میگیرن، نه وظایف انجام داده شدش رو
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ولایتی رئیس جمهور قالیباف معاون
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    منظورت شهرداریه؟
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    قالیباف انقد بزرگ نشده که دکتر ولایتی بخواد تو دولت قالیباف کار کنه ولی اگر قالیباف بخواد تو دولت ولایتی کار کنه این عقلانیه ایراد نداره
  • زهره ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    درود بر دكتر ســــــــــــعيــــــــــــــد جليلــــــــــــــــي
  • ابوالقاسم ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    چرا نظر دیشبمو متشر نکردی؟ دیدی طرف قالیبافید؟ دیدی با قالیبافه؟ شماها سیاستتون معاویه ایست متاسفانه! خدا به رهبری رحم کنه که شماها مثلا حامی رهبرید....
  • زهره ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    جناب رضا پور شما براي كدام منطقه تهراني ك ميگي تهران رو اباد كرده ايشون فقط تهران و ظاهرش رو تزئين كرده بنيادش هنوز هم خرابه
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    همینکه دروغ و شعار نفگت و گفت که سیاست خارجی کشک نیست که هر کی از راه رسیده بیاد 180 درجه برعکش کنه حق گفت
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    فقط قالیباف..... من سخنرانی حضوریش رو رفتم خیلی منطقی و مودب و نقد پذیر بودن ولی اقای حداد عادل خیلی تند با یکی از دانشجوها که فقط گفته بود درباره موضع جلسه حرف بزنین، برخورد کرد امیدوارم باز گول ظاهر ساده افراد رو نخوریم قالیباف باید رای بیاره......
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    احسنت انشاالله در مناظرات عیار سایرین مشخص میشه و مردم میفهمن چه کسی اصلح است
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    عملکرد؟ منظورت شهرداریه؟
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    لطفا 4 تا از برنامه هاشو بگو شعار نه ها! برنامه!
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اوهوم مدیریت!! خوبه منم موافقم تو شهرداری به کارش ادامه بده
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    راي ما حاج سردار دكتر خلبان باقر قاليباف :))
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    آره اگه کنار بره
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    حمایت لاریجانی از قالیباف قابل پیش بینی بود !!! چیز عجیبی نیست!
  • مهراد ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    مسخره نکن لهجه مشهدی هاست . خودت معلوم نیست از کدوم روستا اومدی
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    در جواب دوستی که گفتند 110 ضعف مدیتریتی داره دوتا نکته : سک اینکه الان ایشون که مدیر اونجا نیست و رییس نیروی انتظامی کس دیگری است آقای قالیباف فرهنگ ارتباط با مردم رو راه انداخت ... یک سامانه شکایات مردمی درست کرد (مثل شهرداری که خودم چندبار زنگ زدم و خدا وکیلی به غیر از دو مورد ما بقی فورا رسیدگی شد) که خودشون توی نیرو انتظامی مستیقیما با مردم یه ساعت های خاصی رو صحبت میکرد و به شکایات رسیدگی میکرد دوم اینکه شما اصل عمل رو ببین یه چیزی نبوده و ما ادعا میکنیم که این آقا به وجودش آورده این ارزشه .... درسته ضعف هست ... کسی نگفت کامله .... خود آقای دکتر هم میگند ما مطمئنا ضعفهایی داریم ... از مردم خواهش میکنیم ما رو نقد کنند ... ببینید ... خدا وکیلی کدوم مدیر رو شما دیدید بیاد این جوری حرف بزنه ... از مدیرای قبلی تشکر کنه و ....
  • مریم ضاد ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    دقیقا حرفایی که همه ی ما از گرونی و تغییر دائمی نرخ ارز می زنیم زد چون شبیه حرف دا بود به دل بعضیا نشست و گفتن برنامه داره!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مریم ضاد ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    فقط انتقاد بابابزرگ منم بلده!!!
  • ناشناس ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    طرفدارای جلیلی منفی بدن . من منفی دادم
  • مجد ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    از خوندن این پاسخ به وجد اومدم و اشک توی چشمام حلقه بست: اتفاقا بهترین فهم از سیاست خارجی را ایشون ارائه دادن که "سیاست خارجی" را نمیشه با هر دولت جدید تغییر داد واین "دیپلماسی خارجیه" که باید تغییر کنه توسط وزارت خارجه ونوع اوریهای که می تونه در این زمینه بوجود بیاره خو پدر بیامرز، دیپلماسی که کلمه ی انگلیسی واژه ی سیاسته، این چه طرز جواب دادن و حمایت کردنه؟!!
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اشتباه رای مثبت بود رایم قالیباف فرمانده جلیلی
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    زنده باد دکتر حسن روحانی
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    به نظرم رای کشاورزان رو میخواست ! البته برنامه هم نداشت و طبق معمول شعار داد و مشکلات کشور رو تبیین کرد که همه بلدیم
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ميشه بگي كدوم ائتلاف اينا ب ائتلاف خودشون هم پايبند نبودن
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    امیر عزیز آقای جلیلی برنامه دارن تو چند جلد کتاب دارن امروز رونمایی میکنن مطالعه کن
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    این جمله را در مطلبی از وحید یامین پور خواندم البته در مورد جلیلی گفته بو نه قالیباف !!!!!
  • علی 20 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    کاش فرمانده هم تا اخر به عهدش وفا دار بود و نمی رفت زیر سایه اصلاح طلبانی که ضد رهبری اند
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ایشان کفتن که دو سال اقتصاد در طی دو سال می بخشن,من اول گفتم ایشون همین طوری یه حرفیزده ولی بعدش که فکر کردم میشه چرا که نشه,بخش بزرگی از مشکلات به علت مدیریت ضعیفه نه تحریم ا,بزارین یه مثال بزنم,در دوران اصلاحات قیمت نفت نه دلار شد ولی دولت با یه مدیریت صحیح تونست رشد اقتصادی شش وسه دهم داشته باشه تورم هم در حد هیجده درصد بود,اون وقت در زمان احمدی نژاد در آمد نفت نصف شد,ولی شاهد کاهش رشد اقتصادی زیر یک درصد وتورم بالای شصدت درصد شدیم,میبینین که با یک دهم قیمت نفت کنونی دولت خاتمی تونست,ولی آماحمدی نژاد. با نصف درآمد نفتی نتونست,من آقای قالیباف قبول دارم,چون به قدرت مدیریت وقدرت اجرایش باور دارم,
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    البته منطق توست ! منطق ما هم میگه جلیلی
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    تو خوبی سقوط !!!!!!!!!!!1
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    بابا جو گیر !
  • مردم ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    میشه چن مورد از برنامه هاشونو نام ببرین؟و اینکه دقیقا چه مزاییایی نسبت به سایرین داشت اون برنامه ها؟
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اینها که گفتی خوب بوده ولی آیا برای ریاست جمهوری کافیه ؟ یکم فکر کن ما فقط به اتوبان و تونل و فضای سبز نیازمندیم
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    تهمت زدن راحت است برادر!
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    من رایم جلیلیه ولی با بی اخلاقی مخالفم به شدت کار شما هم صحیح نیست
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    توهم یه عالمه !
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    آفرین
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    فاصلش از زمینه تا آسمان
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ناشناس تو هم چند تا از برنامه های جلیلی رو بگو ...البته برنامه ها نه شعار ، مثل (گفتمان انقلاب ، مقاومت و...) که تو این 8 سال زیاد شنیدیم ولی بر عکسش عمل شد
  • سید ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    من یک رزمنده وجانباز هستم که تنها کسی که من داد وفریاد زدم وبه همه گفتم به بنیاد گفتم و....که بیچاره شدم وزندگیم ساقط شد همین شخص قالیباف بود نجاتم داد ودرود بر شرفش ومرد عمل بودنش
  • مجد ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    آقا چرا جلوی "نام" چیزی نمینویسید؟ میترسین شناسایی بشین مثلاً؟!! اسم بنویسین که راحت بشه بحث کرد جناب ناشناس فرمایشات شما درست، اما کسی که ایده میده، بعنوان یک مدیر باید اون ایده رو در حد کمال بده. باید انقدر آینده نگری در مورد ایده خودش داشته باشه که قبل از مطرح کردنش نقاط ضعفش مشخص باشه و نخواد بعد از راه افتادنش اونها رو یکی یکی برطرف کرد خود آقای قالیباف فرمودن: ریاست جمهوری جای خطا و آزمون نیست. خب اگه ایشون چنان قدرت مدیریت و نئوری پردازی رو در خودشون میبینن که که نیاز به آزمون و خطا ندارن چزا 110 که طرح پیشنهادی ایشون بوده الان دارای مشکلات عدیده هست؟ این ضعفها نشونه ی کمکاری در مورد طرحریزی پروژه 110 نیست؟ من در مورد لیاقت مدیر بودن ایشون هیچ شکّی ندارم اما یک مدیر اجرایی، نه یک مدیر سیاسی. ریاست جمهوری فقط سازندگی و ساختن نیست، اگر بود دولت هاشمی رفسنجانی و دولت احمدی نژاد که قسمت عمده ی ساختنها رو به خودشون اختصاص دادن این همه منتقد نداشتند. رجل سیاسی-مذهبی باید نشون بده که سیاست داره، نشون بده که در برابر مشکلات مشخص از خودش چطور انعطاف نشون میده. حتی الامکان اهل زورگویی نباشه، چون زور و قدرت همیشه مقلوب سیاست درست میشه
  • مشهدی ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    از سوزش .......
  • اسدی ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    چه ربطی داره کی فرمانده کی بوده!؟
  • مهدی ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    گذشته از سطحی نگری و نگاههای احساسی واقعا دکتر قالیباف ادم توانمندی هستند و اصلا قدرتشون قابل قیاس با بقیه نیست.همه نامزدها ادمهای محترم و مومنی هستند اما صرف چهار تا حرف شعاری و احساسی نمیشه کشور رو اداره کرد مخصوصا در این وضعیت.بزرگی میگفتند جایی که عقل داور باشه هیچ دعوایی پیش نمیاد.الان تو این چند سال وضع تهران رو ببینیم واقعا تغییرات خوبی بوده.شما همین طرح BRT رو نگاه کنید.واقعا عالیه.به عنوان مثال عرض کردم.قبل از دوران فرماندهی قالیباف تو نیروی انتظامی این سازمان واقعا ضعیف بود اما ایشون جدا این سازمان رو متحول کرد.حرف من اینه که بشینم با خودمون درست فکر کنیم.حرف احساسی درست نیست.کشور در مرحله بدی قرار گرفته که در نتیجه تصمیم غلط 8 سال پیش ما بود و الان اگه عبرت نگیریم جدا در خطر خواهیم بود. پیامبر فرمودند یک ساعت تفکر از 70 سال عبادت بهتره. پس عاجزانه خواهشمندم که عمیقا فکر کنیم.
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    رای ما آن مرد شجاعی است که بعد از تهدید ایران به جنگ در مذاکرات پای مصنوعی خود را در آورد و گفت من یک بار پایم را برای وطن خویش دادم اگر لازم باشد آن پای دیگرم را هم میدهم
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    گل گفتی
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    عزیزم شما که این چیزها سرت نمیشه صحبت نکن به کلمه دقت نکن کل جمله را ببین
  • ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    احسنت
  • داود از تبریز ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    یا قالیباف یا ولایتی
  • امیر ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    خبرها حاکی از کمک مالی جریان انحرافی به BBC فارسی برای تخریب قالیباف . انشاء الله به برکت خون شهیدان همرزم حاج باقر این توطئه هم خنثی می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس