کد خبر 218272
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵

قیمت برخی اقلام روغن در سایت ۱۲۴ تغییر کرده است و از امروز به دلیل مشکلات تامین مواد اولیه، بسته‌بندی روغن در احجام بالا تغییر می کند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، با افزایش 35 درصدی قیمت روغن‌نباتی از اول اردیبهشت‌ماه و وعده 10 درصدی کاهش آن از سوی انجمن روغن نباتی، این انتظار می‌رفت تا قیمت‌ها حداقل کاهش اعلام شده را داشته باشند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه براساس آخرین قیمتهای سایت 124 که در سازمان حمایت است تعیین می‌شود.

بنابراین گزارش، قیمت روغن نباتی مایع مخلوط 1800 گرمی در بسته‌بندی بطری 8730 تومان در تاریخ 5 خردادماه تعیین شده است، همچنین قیمت روغن نباتی مخصوص قنادی در حلب 16 کیلویی 66 هزار و 217 تومان درج شده.

این گزارش می افزاید: قیمت روغن نباتی صاف قنادی در حلب 16 کیلویی 70 هزار و 830 تومان تعیین شده است. این درحالی است که با افزایش 35 درصدی قیمت‌ها باید روغن حلب 16 کیلویی نیمه جامد 64 هزار و 800 تومان تعیین می‌شد.

همچنین با افزایش قیمت 35 درصدی روغن، قیمت روغن فله 3 هزار 500 تومان تعیین شده بود اما درحال حاضر در بازار روغن فله به بالاتر از هر کیلوگرم 3 هزار و 700 تومان عرضه می‌شود.

 از دلایل افزایش قیمت روغن نباتی می‌توان به عدم تخصیص ارز مرجع از سوی بانک مرکزی و همچنین مشکل تامین مواد اولیه، بسته‌بندی اشاره کرد.

بنابراین گزارش، قرار است از امروز، بسته‌بندی‌های روغن از حالت حلب تغییر کرده و در گالن‌های 18 کیلویی و 20 کیلویی عرضه شود.

به نظر می‌رسد با تغییر بسته‌بندی‌ها شاهد تغییر قیمت‌های جدید نیز باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس