عضو فراکسيون اصولگرايان، با برشمردن مصاديق فتنه، گفت: حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري سال 88 مصداق بارز فتنه بود.

عضو فراکسيون اصولگرايان، با برشمردن آميختگي حق و باطل، ايجاد ترديد و دودلي، دم زدن از شعارهاي به ظاهر مردم‌پسند و ارزشي و مهيا شدن شرايط امتحان و آزمون براي افراد جامعه را ز مصاديق فتنه خواند و گفت: حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري سال 88 مصداق بارز فتنه بود.

ستار هدايت‌خواه در گفتگو با مشرق با اشاره به اينکه فتنه يک حادثه اجتماعي، با پيچيدگي‌هاي خاصي است، گفت: اين فتنه ويراني به بار آورده و به دليل مبهم بودنش در جامعه ايجاد شک و ترديد مي‌کند.
وي با بيان اين مطلب که در فتنه حق و باطل به هم آميخته مي‌شود، خاطرنشان کرد: در پس پرده، جريان فتنه‌انگيزي‌هاي قدرت‌طلبانه نهفته است.
عضو فراکسيون اصولگرايان ادامه داد: البته شرايط فتنه امتحان و آزموني براي آحاد جامعه، به ويژه خواص است.
وي با بيان اين مطلب که حوادث رخ داده پس از انتخابات مصداق بارز فتنه بود، خاطرنشان کرد: به حق، مقام معظم رهبري وقايع چند ماهه سال 88 را فتنه ناميدند چرا که در اين مقطع، فتنه‌گران با دم زدن از شعارهاي مردم‌پسند و به ظاهر ارزشي، چهره واقعي خود را پنهان کردند.
هدايت‌خواه با اشاره به اينکه همانطور که رهبر انقلاب فرمودند برخي خواص به ظاهر طرفدار عقل در امتحان حوادث پس از انتخابات مردود شدند، تصريح کرد: راه شناخت فتنه برخورداري از بصيرت است که متأسفانه برخي خواص از آن بي‌بهره بودند.
عضو فراکسيون اصولگرايان به مؤلفه‌هاي بصيرت اشاره و با بيان اين مطلب که مباني فکري قرآني داشتن و اهل فکر و انديشه عميق بودن از مؤلف‌هاي بصيرت است، بيان داشت: افراد با بصيرت اهل ذکر، عبرت‌پذيري از حوادث تاريخي و تسلط بر هواي نفس برخوردارند.
وي تأکيد کرد: توجه به مصالح خانوادگي، گروهي و سياسي و مقدم داشتن آنان بر مصالح عمومي جامعه و دنياطلبي از جمله انحرافات روحي و اخلاقي است که زمينه‌ساز بي‌بصيرتي در برخي خواص شد.
هدايت‌خواه با اشاره به اينکه برخي خواص مواضع دوپهلو يا ترديدآميز اتخاذ کردند، گفت: اين افراد تحت تأثير اطرافيان فسادانگيز خود قرار گرفتند و از ملت جدا شدند.
وي با تأکيد بر اينکه در فتنه 88 مقام معظم رهبري نقش اول را در روشنگري آحاد ملت ايفا کردند، افزود: رهبر انقلاب با بصيرت و تيزبيني خطرهاي فتنه را براي مردم تشريح و گوشزد کرده و توطئه‌هاي پشت پرده را آشکار و ابعاد فتنه را روشن کردند.
عضو فراکسيون اصولگرايان ادامه داد: روشنگري مقام معظم رهبري منجر به آن شد که مردم با بصيرت کامل وارد عرصه شده و از بسياري خواص در دفاع انقلاب پيشروتر باشند و براي خنثي کردن توطئه‌هاي دشمنان داخلي و خارجي حماسه 9 دي را خلق کردند.
وي حماسه 9 دي 88 را در هم ريخته شدن طومار فتنه‌گران خواند و اظهار داشت: 9 دي حماسه ماندگار و برگ زريني است که ملت ايران خلق کردند و در تاريخ ماندگار خواهد ماند.
هدايت‌خواه در ادامه به حوادث عاشوراي سال 88 اشاره و عنوان کرد: حوادث عاشورا يک رونمايي از چهره واقعي اهل فتنه بود که مردم در قيام تاريخي خود در 9 دي تبري خود را از سران فتنه اعلام کردند.
وي اضافه کرد: نوادگان يزيد در عاشوراي سال گذشته فکر کردند با پشتيباني آمريکا مي‌توانند جنايات بني‌اميه در سال 61 هجري را در انقلاب ما بازسازي کنند اما آنها با سد بصيرت مردم روبه‌رو شده و جزء رسوايي و غفلت نصيبي نبردند.
هدايت‌خواه به هماهنگي اپوزيسيون داخلي و خارجي در فتنه سال 88 اشاره و خاطرنشان کرد: سران فتنه مصداق بارز منافقاني هستند که به مثابه بازوان اجرايي استکبار و ستون پنجم دشمن براي در هم شکستن عنصر وحدت ملت وارد ميدان شدند اما به دليل آگاهي و بصيرت مردم کاري از پيش نبردند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس