خبرهای خوبی از وحدت اصولگرایان داریم اما به خاطر تلاش عده ای برای تخریب این موضوع، فعلا آنرا اعلام نمی کنیم.

به گزارش مشرق، علی اکبر ولایتی پس از بازدید از طرح توسعه دانشگاه امیر المومنین در اهواز در جمع خبرنگاران حضور یافت و در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره امکان وقوع فتنه در انتخابات آینده گفت: مردم ما هوشیار هستند و به رهنمودهای  مقام معظم رهبری عمل می کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات پیش رو اضافه کرد: مردم اصلح را انتخاب خواهند کرد و با توجه به بصیرتشان اجازه نخواهد داد آن هایی  که می خواهند فتنه ایجاد کنند موفق شوند.

ولایتی همچنین در خصوص نحوه انتخاب کابینه خود گفت: هر کس نظام ، ولایت فقیه و قانون اساسی را قبول داشته باشد و شاخص های دولت "متمم" در او باشد می تواند کاندیدای حضور در کابینه شود.


خبرهای خوبی از وحدت اصولگرایان وجود دارد که به دلایلی فعلا اعلام نمی کنیم

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی ظهر امروز سه شنبه در دیدار جمعی از علما و روحانیون استان خوزستان، به بررسی اهمیت بیداری اسلامی در فضای امروز منطقه و جهان پرداخت و گفت: در اجلاس اخیر علمای جهان اسلام در کشورمان که قریب 700 نفر از علما و اندیشمندان مسلمان کشورهای مختلف جهان در آن حضور داشتند، اتفاقات مهم و قابل توجهی افتاد که طالب و روحانیون کشورمان باید از آنها مطلع باشند.


وی با اشاره به اینکه 60 درصد علمای حاضر در این اجلاس مهم بین المللی، جزء اهل سنت بودند، حضور پدر معنوی طالبان تا معتدل ترین گروههای اسلامی را مورد اشاره قرار داد و افزود: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار بیداری اسلامی بوده و با اینکه برخی از این انقلاب ها هنوز به نتیجه نرسیده است، اما هنوز این امواج ادامه دارد.

مشاور مقام معظم رهبری در ادامه سخنان خود به اقدامات تروریستی در سوریه اشاره کرد و افزود: تروریست ها در میدان نظامی از دولت سوریه شکست خوردند و اکنون دولت بشار اسد محکم تر است و مخالفان مجبور شده اند دست به انفجار و تخریب بزنند.

ولایتی با اشاره به اهمیت جلوگیری از تفرقه افکنی بین شیعه و سنی گفت: تاثیرگذاری اجلاس علمای جهان اسلام و بیداری اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این اجلاس نشان داد می توان اقدامات موثر و مهمی در این فضا انجام داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این سخنان به اهمیت نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: اگرچه مشکلاتی نیز وجود دارد، اما با همین وضعیت و با وجود تحریم ها نیز می توان وضعیت اقتصادی بهتری داشت کهیکی از راههای آن بهره بردن از ظرفیت همسایگان متعدد ایران است.


وی با بیان اینکه نیازمند دولتی هستیم که قوی و منسجم، متدین، با تجربه، اهل مشورت، متخصص، متعهد به اسلام و قانون اساسی باشد، افزود: به علت اجرا نشدن کامل و دقیق برخی قوانین مانند هدفمندی یارانه ها، بخش کشاورزی و صنایع دچار مشکل شده است.

ولایتی به برنامه خود برای مهار تورم و گرانی طی 100 روز اشاره کرد و گفت: دادن تنفس به صنایع کوچک و متوسط و کمک به کارخانه های تعطیل یا نیمه تعطیل برای فعالسازی یک موضوع مهم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی پیرامون نحوه اجرای برنامه هایی برای حل تحریم ها گفت: این اقدام نیاز به تیم کارآمد و با برنامه دارد که اگر شورای نگهبان تایید کرد و مردم نیز ما را شایسته این مسئولیت دانستند، این کار را انجام می دهیم و تجربه 32 ساله من چنین برنامه ای را تایید می کند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل اجرای طرح هایی چون توسعه ترانزیت کالا، ترانزیت گاز و ایجاد لوپ گازی در اطراف ایران را مورد اشاره قرار داد و برنامه های خود در زمینه انتقال هدفمند انرژی به سایر کشورها را تشریح کرد.

وی با تشریح نقش خود در اجماع اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم و نهم، افزود: با ساز و کار مناسب، اکثریت مجلس به دست اصولگرایان افتاد و اکنون نیز به فرآیندی که جامعتین تایید کند، پایبندم.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه سخنان خود در پاسخ به اصرار برخی طلاب و روحانیون برای مشخص شدن نتیجه رایزنی های کاندیداهای اصولگرا گفت: خبرهای خوبی از وحدت اصولگرایان داریم اما به خاطر تلاش عده ای برای تخریب این موضوع، فعلا آنرا اعلام نمی کنیم . اکنون نیز بخش مهمی از وقت ما برای وحدت اصولگرایان می گذرد.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی همچنین خوزستان را منطقه ای مهم و استراتژیک برای ایران دانست که خدمات فراوانی به نظام و انقلاب داشته است و گفت: با توجه به امکانات مناسبی چون آب و نفت فراوان، مردم این منطقه نباید مشکلات متعددی داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    خدا حفظت کنه مرد بزرگ کاندیدای اصلح و باتجربه!!! به شهر ما هم بیا طبیب سیاست
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    خدا حفظت کنه مرد بزرگ کاندیدای اصلح و باتجربه!!! به شهر ما هم بیا طبیب سیاست
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    رای ما دکتر ولایتی باتجربه ولایتمدار باسابقه خوب ورجل سیاسی حقیقتا نه الکی!! یک چهر بین المللی و خردمند
  • سید ولایتمدار ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    درود بر دکتر ولایتی. باتجربه، متخصص و ولایتمدار
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط دکتر ولایتی تورو خدا کنار نرو.
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    دکتر بهترین انتخابه
  • سجاد ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    درود بر هاشمی رفسنجانی... رای ما هاشمی عزیز
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    رای ما لنکرانی
  • سلطانی ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    ضمن احترام به همه شخصیت ها و جریانات ارزشمند عرصه سیاسی کشور ... حقیقتا دکتر ولایتی با توجه به مراتب علمی تفوا تعهد تجربه و تخصص و کارامدی در شرایط حساس و خطیر داخلی و خارجی و منطقه ای و پرونده هسته ای کشور و اوضاع حساس داخلی و وضعیت بغرنج معیشتی و نابسامانی موجود در شاکله مدیریتی و اجرایی کشور بهترین گزینه وزین ترین انتخاب ...و شایسته ترین فرد برای ریاست جمهوری است..... ولایتی نیاز امروز کشور است او مرد بحران ها... ابروی دیپلماسی نظام و مشاور امین مقام معظم رهبری است که از قدرت تعامل با همه جریانات مورد تایید نظام برخوردار است
  • بچه های بالا ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    رای ما دکتر ولایتی
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    رای ما سعیدآقا جلیلی
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    فقط و فقط وحدت اصولگرایان کارساز خواهد بود
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    جلیلی = احمدی‌نژاد سال ۸۴
  • ناشناس ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    رای ما دکتر قالیباف
  • احمد ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    سلام بر هاشمی درود بر خاتمی
  • حسن ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    از خدا بترسید . فقط هاشمی
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    0 0
    همچون هاشمي كه اصلاح طليان را منسجم ساخت ولايتي نيز اصولگرايان را منسجم خواهد ساخت رأي ما ولايتي
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    آدم خوبیه،خدا حفظش کنه.
  • سعید ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    رای اصلح ما دکتر لنکرانی
  • حاجتی ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    ما به رییس دولت حضرت آقا رای میدیم. حضرت آقا دوبار در دوران ریاست جمهوریشون ایشون را به عنوان کاندیدای خودشون برای ریاست دولت به مجلس معرفی کردن. حجت از این واضح تر؟! چرا برخی دوستان احساسی یا تعصبی برخورد میکنن؟! به نظر من نظر آقا هنوز هم به ایشونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس